
Master în managementul activelor digitale și mass-media
London, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 33.600 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Studenți din Marea Britanie: 11.760 GBP pe an | studenți internaționali: £ 29,574 pe an
Introducere
Programul de MA în Managementul Activelor Digitale și Media (DAMM) explorează oportunitățile și provocările cu care se confruntă organizațiile în timp ce încearcă să dezvolte strategii eficiente pentru a gestiona cantități tot mai mari de date sub formă de active digitale. Deoarece gestionarea activelor digitale a devenit o preocupare critică pentru organizațiile care operează în sectoarele nonprofit și pentru profit, acest program joacă un rol esențial în pregătirea studenților pentru cariere legate de DAMM.
Combinând componente teoretice și practice, programul este conceput pentru a lega idei teoretice importante cu studii de caz axate pe industrie și proiecte practice de grup. Echipa MA DAMM a întâmpinat recent expertul lider mondial în DAM, Theresa Regli, în echipa DAMM, o mișcare menită să se asigure că studenții noștri sunt pregătiți pentru industrie la finalizarea acestui program.
Beneficii cheie
- Ne bazăm pe o gamă largă de expertiză, oferind perspective asupra practicilor curatoriale și de arhivă asociate cu gestionarea activelor digitale în sectoarele industriale, cuprinzând organizațiile nonprofit (de ex. biblioteci, orchestre, muzee) și pentru profit (de ex corporații de radiodifuziune, companii de jocuri de noroc, arhive comerciale, rețele sociale).
- Programul este conceput pentru a încuraja studenții să exploreze critic întrebări interesante în natura tehnologiei digitale și întrebări socio-economice, cum ar fi drepturile și managementul proiectelor.
- Tutorii de curs oferă o expertiză de neegalat în tehnologii și procese care permit stocarea, recuperarea și reutilizarea rapidă și eficientă a activelor digitale de-a lungul ciclului lor de viață. Tutorii provin dintr-un mediu divers și extrem de interdisciplinar, care au gestionat arhive digitale în sectorul patrimoniului nonprofit sau, de exemplu, au lucrat la proiecte digitale mari în sectoarele de jocuri, film sau radiodifuziune.
- Prin modulul opțional de internship, studenții pot avea acces direct la unele dintre cele mai importante instituții culturale și media din lume.
- Legăturile strânse și vorbitorii obișnuiți din sectorul de conținut oferă studenților perspective unice și cunoștințe de ultimă oră despre noile tendințe din DAMM și domeniile conexe de cercetare/muncă.
Admitere
Curriculum
Structura
Module necesare
Sunteți obligat să luați:
- Introducere în managementul activelor digitale și media 1 (30 de credite)
- Introducere în managementul activelor digitale și media 2 (30 de credite)
- Disertație (60 de credite)
Module opționale
În plus, vi se cere să luați patru module (în total 60 de credite) dintr-o listă de module opționale care pot include de obicei:
- Inteligență artificială și societate (15 credite)
- Muzică și sunet în societățile digitale (15 credite)
- Povestire digitală (15 credite)
- Tehnologii web (15 credite)
- Audiențe digitale globale (15 credite)
- Inovație digitală (15 credite)
- Publicare digitală (15 credite)
- Jurnalism de date (15 credite)
- Comunicarea și consumul patrimoniului cultural (15 credite)
- Social Media, Marketing și Platforme (15 credite)
- Tehnologii de management al activelor digitale și media în practică (15 credite)
- Management pentru industriile de conținut digital (15 credite)
- Media digitală, Marketing digital (15 credite)
- Curator și conservare a culturii digitale (15 credite)
Până la 30 de credite din modulele de master oferite în Facultatea de Arte și Științe Umaniste, sub rezerva aprobării.
Dacă sunteți student cu fracțiune de normă, veți urma Digital Asset & Media Management 1 și Digital Asset & Media Management 2 în primul an, iar dizertația în al doilea. Veți împărți cele 60 de credite opționale între cei doi ani.
King's College din Londra revizuiește modulele oferite în mod regulat pentru a oferi programe de studiu actualizate, inovatoare și relevante. Prin urmare, modulele oferite se pot schimba. Vă sugerăm să fiți cu ochii pe instrumentul de căutare de cursuri de pe site-ul nostru pentru actualizări.
Vă rugăm să rețineți că modulele cu o componentă practică vor fi limitate din cauza cerințelor educaționale, ceea ce poate însemna că nu putem garanta un loc pentru toți studenții care aleg să studieze acest modul.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
În calitate de absolvent de master al Digital Asset & Media Management, veți fi echipat cu abilitățile și cunoștințele potrivite pentru a lucra cu organizații care au nevoie de experiență în gestionarea mass-media și a activelor atât în domenii nonprofit, cât și pentru profit.
Ai fi bine plasat pentru a urma carierele DAMM în muzee, galerii și arhive, orchestre simfonice, corporații de radiodifuziune, edituri, agenții guvernamentale, asistență medicală, firme de avocatură, jocuri de noroc, corporații de motoare de căutare, firme de social media și nu numai.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.