Master în Big Data în Cultură și Societate
London, Regatul Unit
DURATA
1 up to 2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi, Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GBP 31.368 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Studenți din Marea Britanie: 11.760 GBP pe an | studenți internaționali: £ 29,574 pe an
Introducere
MA Big Data în Cultură și Societate recunoaște importanța tot mai mare a Big Data în societatea contemporană și analizează teoria și practica Big Data dintr-o perspectivă artistică și umanistă. Ce este Big Data? Dincolo de seturile mari de date care pot fi analizate pentru a dezvălui modele, tendințe și asocieri, este din ce în ce mai mult despre viața noastră de zi cu zi și despre modul în care datele pe care le generăm transformă procesele sociale, culturale, politice și economice și generarea de cunoștințe. Cursul nostru este probabil să atragă o gamă largă de studenți din arte și științe umaniste, de la sociologie la științe politice, la engleză la afaceri și nu numai. Acesta va atrage studenți interesați de tendințele emergente care recunosc că oamenii de știință și analiștii de date au nevoie de colaboratori cu specializare în domeniu și cunoștințe critice.
Beneficii cheie
- Predat de oameni de știință care lucrează la vârful studiilor digitale și al datelor mari.
- Oferă o combinație plină de viață de teorie și muncă practică.
- Echipează studenții cu abilități care sunt foarte atractive pentru angajatorii în era digitală.
- Oferă o serie de ateliere cu oameni de știință de date și analiști pentru a învăța practici și aplicații de colaborare în rețelele sociale și analiza culturală, platformele mobile și vizualizarea datelor.
- Este în fruntea evoluțiilor digitale - Big Data transformă societatea, politica, economia și cultura și are un impact asupra muncii.
- Oferă metode interdisciplinare inovatoare de studiu intersectând perspective tehnologice și culturale.
- Leagă datele mari de cultură, drept și etică, geografie, sănătate publică și viață socială.
Elemente esențiale ale cursului
Acest MA Big Data în Cultură și Societate vă oferă oportunitatea de a vă dezvolta cunoștințele și înțelegerea rolului Big Data în cultură și societate. Vă va permite să analizați Big Data în domenii sociale, politice și economice. În plus față de conținutul necesar pe care îl acoperim, veți avea posibilitatea de a vă urmări propriile interese academice prin modulele noastre opționale și de a efectua un stagiu și un modul de proiect de grup.
Prin reunirea cunoștințelor de domeniu și a abilităților tehnice și abordând acestea dintr-o perspectivă a artelor și științelor umaniste, cursul vă va ajuta să dezvoltați abilități de angajare foarte apreciate și expertiză pentru cariere în Big Data.
Admitere
Curriculum
Structura
Module necesare
Cursurile sunt împărțite în module. În mod normal, veți lua module cu un total de 180 de credite. Vi se cere să luați:
- Date teoretice (30 de credite)
- Date în practică: colaborări, instrumente și metode (30 de credite)
- Analiză culturală și socială (15 credite)
- Big Data și legea: fundamente, regimuri și principii, provocări (15 credite)
- Disertație (60 de credite)
Module opționale
În plus, trebuie să luați două module cu un total de 30 de credite dintr-o gamă de module opționale care include de obicei:
- Inteligență artificială și societate (15 credite)
- Muzică și sunet în societățile digitale (15 credite)
- Povestire digitală (15 credite)
- Tehnologii web (15 credite)
- Audiențe digitale globale (15 credite)
- Inovație digitală (15 credite)
- Publicare digitală (15 credite)
- Jurnalism de date (15 credite)
- Comunicarea și consumul patrimoniului cultural (15 credite)
- Social Media, Marketing și Platforme (15 credite)
- Tehnologii de management al activelor digitale și media în practică (15 credite)
- Management pentru industriile de conținut digital (15 credite)
- Media digitală, Marketing digital (15 credite)
- Curator și conservare a culturii digitale (15 credite)
Până la 30 de credite din modulele de master oferite în Facultatea de Arte și Științe Umaniste, sub rezerva aprobării.
Dacă sunteți student cu fracțiune de normă, veți lua între 45 și 105 de credite de module predate în primul an și între 75 și 135 de credite, inclusiv disertația, în al doilea an. (Date în practică: Modulul de 30 de credite Colaboratoare, Instrumente și Metode poate fi luat în anii 1 sau 2).
King's College din Londra revizuiește modulele oferite în mod regulat pentru a oferi programe de studiu actualizate, inovatoare și relevante. Prin urmare, modulele oferite se pot schimba. Vă sugerăm să fiți cu ochii pe instrumentul de căutare de cursuri de pe site-ul nostru pentru actualizări.
Vă rugăm să rețineți că modulele cu o componentă practică vor fi limitate din cauza cerințelor educaționale, ceea ce poate însemna că nu putem garanta un loc pentru toți studenții care aleg să studieze acest modul.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Absolvenții noștri vor urma o gamă largă de căi de carieră. Abilitățile pe care le dezvoltați sunt probabil transferabile în special pentru a lucra în managementul rețelelor sociale, analiză și managementul site-urilor web, managementul CRM, publicitate digitală, managementul valorilor, cercetarea de piață, marketing și în industriile culturale.