Keystone logo
Kedge Business School Master în Marketing
Kedge Business School

Master în Marketing

1 up to 2 Years

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Sep 2025

EUR 17.400 / per year *

În campus

* taxele de școlarizare de mai sus reflectă costul pentru cursul de masterat în științe. Taxa de școlarizare pentru cursul de parcurs: 9500 EUR

Reducere early bird de 10% la taxele de școlarizare

Introducere

Activitățile și abilitățile de marketing trebuie să se schimbe în paralel cu schimbările adânci și adesea contradictorii care se desfășoară în mediul nostru, inclusiv tehnologia digitală și dezvoltarea unei culturi participative care transformă consumatorii în consumatori etici, un sentiment de apartenență la mai multe comunități prin legături afective sau emoționale, apariția unei tendințe spre o formă mai responsabilă de marketing și noi forme de concurență bazate pe crearea de ecosisteme deschise care implică "parteneri de afaceri".

Cu aceste schimbări în minte am conceput MSc Marketing & Brand Management, lucrând cu o echipă de profesori-cercetători și companii care fac parte din ecosistemul KEDGE Business School. Profesorii aparțin unuia dintre cele mai cunoscute centre de cercetare din Europa, KEDGE BS "Marketing Centre of Excellence".

Lucrând împreună cu întreprinderile, acestea fac cunoștințele noastre actuale în domeniul marketingului și implică studenții în cercetarea lor. Companiile sunt implicate în crearea în comun a programului la mai multe niveluri: unii sunt implicați în gestionarea programului prin intermediul Comitetului pentru dezvoltare, în timp ce alții susțin studenții pe parcursul traseelor opționale de studiu datorită parteneriatelor "de orientare ușoară".

De ce să alegeți acest program?

Abilități digitale

„Sisteme de birou”, „branding personal”, „proiectare utilizând Adobe”, „Google Adwords și analize” etc.

Un program specializat care oferă acces la 80% din ocupațiile de marketing

datorită designului său: un nucleu comun care duce la opțiuni specifice ocupaționale și sectoriale.

O abordare educațională pe trei nivele

  • 1/3 de predare oferită de profesori universitari de nivel înalt care sunt membri ai Centrului de Marketing de excelență Kedge BS: ele permit studenților să beneficieze de cele mai recente progrese în domeniul marketingului datorită implicării lor în proiecte de cercetare cu companii.
  • 1/3 prelegeri oferite de experți și profesioniști: aceștia împărtășesc experiența și experiența lor cu studenții
  • 1/3 lucrare bazată pe experiență pentru a crea, aplica și analiza: activități pe teren, proiecte corporative, vizite la companii etc.

Un "parteneriat de orientare ușoară"

în fiecare dintre opțiunile specifice ocupației și / sau sectoriale. O companie sprijină studenții pe tot parcursul celui de-al doilea semestru (conferințe, întâlniri de locuri de muncă, studii de caz, ateliere, probleme de cercetare aplicată etc.). Exemple de companii partenere (Danone, Cultura, Procter & Gamble, Dentsu Aegis Network etc.)

Burse și finanțare

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări