Master of science în designul experienței utilizatorilor
Jönköping, Suedia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
02 May 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
SEK 150.000 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Taxele de școlarizare nu se aplică pentru cetățenii UE / SEE sau schimb de studenți.
Introducere
Acest program de doi ani de master va oferi cunoștințe privind transformarea obiectivelor de întreprindere într-o experiență de utilizare creativă și oferind o arhitectură IT de susținere.
Experiența de utilizare în mediul în continuă schimbare
Dispozitive personale, cum ar fi tablete, smartphone-uri, și wearables înlocuiți computere desktop la locul de muncă și la domiciliu. Munca se face adesea în mișcare, într-un mediu mobil și mereu în schimbare - trecerea de la un dispozitiv la altul și deplasarea în primul rând de la birou până la stația de autobuz și apoi acasă.
De la apariția iPhone, design de experiență de utilizator a devenit un element central pentru a face interacțiunile noastre cu tot felul de dispozitive digitale funcționale, productive și de inspirație -, astfel, ridicând așteptările atunci când folosim sisteme IT de business. IT arhitecturi de combustibil pe canale încrucișate, mobile și soluții bazate pe cloud. Firme si persoane fizice muta datele lor în nor, ei folosesc software-ul ca serviciu (SaaS), și se angajează atât social, cât și comercial, prin intermediul internetului. Între timp, la locul de muncă, producătorii au introdus robotica inteligente pentru automatizarea producției.
Regândirea modului de soluții IT sunt proiectate și arhitectură
Sistemele de informare care stau la baza de sprijin aceasta schimbare se schimbă de asemenea, introducerea unor noi constrângeri și obiective. Acest lucru necesită o mentalitate nouă, o regândire a modului în care soluțiile IT sunt proiectate și arhitecturate pentru a transforma obiectivele întreprinderii într-o experiență creativă a utilizatorilor și pentru a oferi o arhitectură IT suportivă.
Acest masterat vă va dota cu cunoștințe și abilități pentru a face față acestor provocări. Veti invata de design experiență de utilizare, arhitectura IT și arhitectura de întreprindere. Veți putea să proiectați și să dezvoltați soluții mobile și de server, precum și să învățați să stăpânească fundamentele designului de servicii și ale cloud computing-ului.
După absolvire
Cu acest grad de master vă va fi pregătită să lucreze în roluri diferite, cum ar fi ghidul de designer de experiență, designer de interacțiune, arhitect de informații, arhitect sau IT strateg, soluție de nor arhitect sau arhitect întreprindere. Veți fi, de asemenea, pregătite pentru studii de doctorat.
Cursuri în cadrul programului
Cursuri sunt preliminare și pot fi modificate.
Anul 1
- Utilizator Experienta de proiectare 6 credite
- Realizare produs industrial: Proces - Metode - Leadership 9 credite
- Dezvoltare pentru dispozitive mobile, portabile și inteligente 6 credite
- Arhitectura Informații 6 credite
- Dezvoltarea soluțiilor de la server 6 credite
- Enterprise Architecture și Enterprise Design 7.5 credite
- Web de ultima generatie 6 credite
- Antreprenoriatul în software și planificarea afacerii 7.5 credite
- Dezvoltarea produselor în echipele interdisciplinare 1 3 credite
- Dezvoltarea produselor în echipele interdisciplinare 2 3 credite
Anul 2
- Industrie Plasament Curs 9 credite
- Ingineria sistemelor socio-tehnice 6 credite
- Dezvoltarea de produse în echipele interdisciplinare 3 9 credite
- Curs optional:
- • Cloud Computing și Data Analytics 6 credite
- • Inginerie Software - o Perspectivă a Produsului 6 credite
- Teza lucrarea finală, maestru 30 de credite
Fapte
- Credite: 120,0 credite ECTS
- Nivel: Master
- Rata de studiu: Full-time
- Pe bază de Campus: locul de studii
- Limba: English
- Data de începere: toamna anului 2018
Cerințe:
Solicitantul trebuie să dețină cel puțin o diplomă de licență (echivalentul a 180 de credite ECTS la o universitate acreditată) cu cel puțin 90 de credite ECTS în informatică, informatică, inginerie informatică, design de interacțiune (cu cursuri relevante de webprogramare) sau echivalent . Este nevoie de dovezi de competență în limba engleză.
Galerie
Oportunități de carieră
La finalizarea acestui master, veți fi gata să lucrați în diferite roluri în tehnologia digitală, cum ar fi consultant tehnic sau de proiectare sau lider, proprietar sau manager de produs, designer de produs, manager de proiect, cercetător utilizator (experiență) și inginer R&D. La absolvire, veți dobândi cunoștințe și abilități aprofundate pentru a crea și a contribui la următorul nivel de experiență de utilizator în tehnologiile digitale. Programul este, de asemenea, o bază bună pentru studii ulterioare la nivel de al treilea ciclu.
Curriculum
Anul 1
- Psihologie cognitivă pentru HCI - 7,5 credite
- Personalizare web - 7,5 credite
- Metode cantitative pentru HCI - 7,5 credite
- Comportamentul consumatorilor în contexte online - 7,5 credite
- Etică digitală și confidențialitate - 7,5 credite
- Design strategic și leadership - 7,5 credite
- Lucrare finală de proiect în informatică - 15 credite
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Studenții admiși la programele de licență sau master JU au posibilitatea de a obține o bursă și/sau sprijin financiar.
Contactați-ne pentru mai multe informații.