Master în Marketing internațional
Jönköping, Suedia
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
02 May 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
SEK 120.000 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxele de școlarizare nu se aplică pentru cetățenii UE/SEE sau pentru studenții care participă la programe de schimb de experiență.
Introducere
Sporiți-vă înțelegerea nevoilor viitoare de marketing ale companiilor globale într-un cadru internațional.
Marketingul internațional este un program care vă dezvoltă abilitatea de a aborda provocările contemporane de marketing, inclusiv digitalizarea, globalizarea și ritmul rapid de schimbare a pieței.
Programul pune accentul pe practica de afaceri prin activități de curs cu interacțiune corporativă, combinate cu profunzimea teoretică. Pe parcursul anului veți studia subiecte care variază de la comportamentul consumatorilor la natura economiei globale. De exemplu, vă veți implica în discuții despre modul în care consumatorii se raportează și se influențează reciproc, despre cum influențează mediile digitale comunicările planificate și despre cum se gestionează exporturile.
Cursurile se concentrează pe comportamentul consumatorului, cercetarea de piață, comunicările de marketing, marketingul internațional și exportul, precum și globalizarea activității economice. Conținutul cursurilor reflectă cercetarea contemporană și situația pe care o trăiesc companiile în prezent.
Programul vă pregătește pentru o carieră executivă în marketing, ocupând funcții precum manager de marketing, manager/consultant de export sau manager de cont internațional.
Toate cursurile sunt predate în limba engleză, iar programul este deschis studenților din întreaga lume. Această atmosferă internațională contribuie la o perspectivă largă asupra problemelor discutate în clasă.
Galerie
Oportunități de carieră
Programul vă pregătește pentru o carieră executivă în marketing, ocupând funcții precum manager de marketing, manager/consultant de export sau manager de cont internațional.
De asemenea, programul pregătește studenții pentru educația de cercetare doctorală.
Curriculum
NB Lista preliminară a cursurilor
Anul 1
- Comportamentul consumatorului - 7,5 credite
- Teoria marketingului - 7,5 credite
- Comunicarea pieței într-o lume digitală - 7,5 credite
- Cercetare de marketing - 7,5 credite
- Marketing internațional aplicat - 7,5 credite
- Probleme contemporane în marketing internațional - 7,5 credite
- Teză de master în Administrarea Afacerilor - 15 credite
Clasamente
Școala Internațională de Afaceri Jönköping își consolidează poziția de școală europeană de afaceri lider
Pe 4 decembrie, Financial Times a publicat cel mai recent clasament al celor mai bune școli de afaceri europene. Urcând încă șase locuri de la clasamentul de anul trecut la locul 82, Jönköping International Business School (JIBS) și-a afirmat încă o dată statutul de excelență printre școlile de afaceri de top din Europa.
JIBS se remarcă nu numai prin realizările sale academice, ci și prin profilul său internațional. Școala este conectată la nivel global cu legături puternice cu lumea afacerilor internaționale. Aproape jumătate din personal și 80% dintre studenții masteranzilor au un background străin, contribuind la pregătirea absolvenților pentru succesul pe piața internațională a muncii.
Atenția internațională puternică este clară în clasamentul Financial Times. JIBS are scoruri ridicate la mobilitatea internațională, iar proporția de profesori internaționali ia adus JIBS pe primul loc în Scandinavia.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Burse și finanțare
Studenții admiși la programele de licență sau master JU au posibilitatea de a obține o bursă și/sau sprijin financiar.
Contactați-ne pentru mai multe informații.