Programul de dezvoltare globală Japonia
International University of Japan
Informatie cheie
Locația campusului
Niigata, Japonia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
2 years
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
JPY 3.200.000 / per year *
Termen limită de aplicare
06 Jun 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* Scolarizare: 2.200.000 yeni / an
Sesiuni de informare și campusuri deschise
Aflați mai multe despre IUJ
Introducere
Programul Japonia-Dezvoltare Globală (JGDP) este un nou program de masterat de doi ani pentru a oferi studenților posibilitatea de a învăța dezvoltarea universală și logica de creștere în domeniile politicii, economiei și managementului, folosind experiențele Japoniei în dezvoltarea economică și creșterea corporativă ca elemente de bază materiale pentru carcase. JGDP a fost dezvoltat în comun de JICA și IUJ în cadrul JICA-DSP. *
* Programul de studii pentru dezvoltare JICA (Agenția de cooperare internațională din Japonia) (JICA-DSP)
„JICA-DSP” este un program care invită viitorii lideri din țările partenere în Japonia să finalizeze masterat sau doctorat la școlile universitare japoneze, unde învață despre experiențele Japoniei cu propria sa experiență de modernizare și dezvoltare cu cooperarea japoneză pentru dezvoltare în alte țări. JICA și universitățile din Japonia au construit și oferă împreună JICA-DSP.
Studenții nu vor studia numai în domeniile lor academice respective, dar vor învăța mult și din experiența modernă de dezvoltare a Japoniei, care diferă semnificativ de istoria creșterii și dezvoltării din Occident. Elevii pot studia „experiența japoneză” în mod sistematic, inclusiv chiar și cele negative, astfel încât să poată folosi aceste cunoștințe pentru a contribui la dezvoltarea propriilor țări.
Curriculum
Cursurile JGDP oferite de GSIR (JGDP-IR) oferă educație privind mediul politic și economic internațional după restaurarea Meiji din Japonia și caracteristicile creșterii economice japoneze postbelice. În plus, cursurile învață cum politica externă a Japoniei, politica de securitate națională, politica de asistență externă, finanțele publice și administrația și sistemul educațional au afectat dezvoltarea Japoniei.
Cursuri JGDP oferite de GSIR
- Japonia în lume după restaurarea Meiji
- Economia politică internațională în jurul Japoniei
- Relațiile internaționale și politica externă a Japoniei și impactul lor asupra dezvoltării
- Politica japoneză de asistență externă și impactul acesteia asupra dezvoltării
- Economia japoneză postbelică și expansiunea sa internațională
- Politica japoneză postbelică și impactul ei asupra dezvoltării
- Politica de securitate națională a Japoniei și impactul acesteia asupra dezvoltării
- Administrația și finanțele publice japoneze și impactul acesteia asupra dezvoltării
- Sistemul de învățământ al Japoniei și impactul său asupra dezvoltării
Cursurile JGDP oferite de GSIM (JGDP-IM) oferă educație cu privire la impactul dezvoltării industriale a Japoniei și a inovației din spatele acesteia după Restaurarea Meiji, management în stil japonez, finanțare corporativă și sisteme financiare, practici de angajare, management al producției, lideri de afaceri și modul în care dezvoltarea IMM-urilor a afectat dezvoltarea economică a Japoniei.
Cursuri JGDP în GSIM
- Dezvoltarea industriilor și inovației japoneze
- Sistemele corporative japoneze și managementul stilului japonez și impactul lor asupra dezvoltării
- Finanțe corporative japoneze și sisteme financiare și impactul lor asupra dezvoltării
- Practici japoneze de angajare și acumulare de capital uman
- Managementul Monozukuri (producție) în Japonia
- Liderii de afaceri din Japonia și impactul lor asupra dezvoltării
- Firmele mici și mijlocii din Japonia și impactul lor asupra dezvoltării
Toate aceste cursuri JGDP subliniază un fundal teoretic și comparații internaționale.
Pe lângă cursurile JGDP enumerate mai sus, studenții trebuie să urmeze cursuri în trei domenii de disciplină de bază, „Științe politice” și „Economie” în GSIR și „Management” în GSIM. Studenții trebuie să obțină cel puțin două credite din fiecare domeniu și să obțină cel puțin opt credite în total din cele trei domenii disciplinare de bază. În plus, elevii trebuie să urmeze toate cursurile obligatorii desemnate de școala de care aparțin.