Misiune si viziune
La Institutul Sportiv ITTI, misiunea noastră este să formăm și să inovăm pentru toți profesioniștii care doresc să să intre în industria sportului. Ne-am angajat să oferim programe academice bazate pe experiență practică și din lumea reală în timp ce colaborând cu companii de top și profesioniști proeminenți din industrie pentru a asigura formarea funcțională care este orientată spre plasarea efectivă la locul de muncă în cadrul sectorului.
Viziunea noastră este de a fi recunoscuți ca un punct de referință global în educație în domeniul managementului sportiv, cunoscut pentru excelența noastră academică, capacitatea noastră de a inova și de a ne adapta la nevoile în schimbare ale pieței, precum și contribuția semnificativă a absolvenților noștri la dezvoltarea și succesul industriei sportive globale.
Abordare educațională disruptivă
La ITTI Sports Institute, adoptăm o abordare educațională disruptivă, în care predarea practică și experiențială este piatra de temelie a metodei noastre. Ne rupem de cadrele tradiționale și ne cufundăm în cazuri reale alături de lideri ai industriei, care devin fundamentul predării noastre. Programele noastre academice sunt excepționale și lucrăm îndeaproape cu organizații de top din industria sportivă, cum ar fi FC Barcelona, Federația Regală Spaniolă de Fotbal (RFEF), Association Internationale des Avocats du Football (AIAF), CONMEBOL, Agenția ISL, ESC, LaLiga și NBA, pentru a oferi o experiență unică pentru studenții noștri.
Rețele și stagii profesionale
La ITTI, credem în filosofia practicii aplicate în companii. De aceea, toate programele noastre constau din două faze: faza academică, în care studenții învață prin cazuri practice, și faza de practică în cadrul companiilor, în care studenții aplică aceste cunoștințe în companiile profesorilor pe care i-au avut în prima parte, care sunt profesioniști în acest sector extrem de atractiv în care atât de mulți oameni aspiră să lucreze.
La ITTI, avem o formulă clară: prin crearea de rețele la nivel înalt și în grupuri mici în sala de clasă, se formează conexiuni și legături unice, care permit profesioniștilor să își selecteze propriul personal, să ocupe un post de marketing sau să își asigure un rol strategic în evenimentele din cadrul unui club. Urmând această formulă, studenții își pot demonstra abilitățile și punctele forte, fără a fi doar un alt număr, pentru a-l convinge pe profesor, care în viitor îi poate considera cel mai bun candidat pentru postul dorit.