Keystone logo
IQS – Universitat Ramon Llull Programul de masterat dual în marketing internațional într-un mediu digital | Marketing internațional
IQS – Universitat Ramon Llull

Programul de masterat dual în marketing internațional într-un mediu digital | Marketing internațional

Barcelona, Spania

1 Years

Engleză

La zi

Request application deadline

Request earliest startdate

EUR 14.400 / per year

În campus

Introducere

Obiective și abilități

Obiectivele diplomei

Programul Dual Master în Marketing Internațional într-un mediu digital / Managementul Internațional de Marketing și Vânzări este un Master oficial de un an cu normă întreagă (recunoscut oficial de guvernul spaniol), care funcționează în cadrul Spațiului European al Învățământului Superior (EHEA).

Obiectivul acestui program este de a oferi cunoștințe de specialitate în domeniul marketingului. Se adresează studenților care dețin o diplomă de licență universitară, fără experiență / experiență de lucru limitată. Acesta combină cunoștințele academice și a aplicat o înțelegere a unui domeniu diferit de Marketing, pregătindu-i pe studenți să lucreze în acest dosar, care oferă oportunități excelente de angajare în diferite sectoare. Elevii vor dobândi abilități și vor dezvolta competențe utile pentru a dezvolta o carieră în marketing și pentru a obține poziții de top în viitor.

Se acordă o atenție deosebită marketingului și vânzării digitale și internaționale, cu scopul de a înțelege modul în care companiile pot integra cu succes marketingul digital în contexte internaționale, care prezintă diferențe culturale specifice și obiceiuri de consum.

Rezultatele învățării, abilitățile și competențele

Programul Dual Master în Marketing Internațional într-un mediu digital / Managementul Internațional de Marketing și Vânzări va permite studenților să dobândească cunoștințe, abilități și competențe, concentrându-se în special pe marketingul internațional și digital, după cum urmează:

  • Dezvoltați gândirea strategică în spatele selecției și introducerii de noi piețe
  • Luați deciziile corespunzătoare în funcție de schimbările din mediul extern și oportunitățile de piață
  • Aplicați principiile de gestionare a mărcii internaționale
  • Creați produse special concepute pentru piețele internaționale
  • Optimizați calitatea și conținutul paginilor web, al rețelelor sociale și al comunităților online
  • Dezvoltați strategii eficiente de marketing digital
  • Implementați strategii digitale și campanii de promovare prin intermediul dispozitivelor mobile și al rețelelor sociale
  • Planificați strategii de distribuție omnichannel integrate
  • Înțelegerea procesului de vânzare în contexte internaționale B2B
  • Organizarea și coordonarea echipelor internaționale de management al vânzărilor

În timp ce învață și aplică noi concepte, elevii vor dobândi, de asemenea, un set de competențe și abilități transferabile, care sunt esențiale pentru a intra cu succes și a funcționa profesional în contexte de marketing internațional și digital:

  • Managementul echipei
  • Integrarea tehnologiilor informaționale
  • Viziune internațională
  • Anticiparea și gestionarea schimbării
  • Orientarea clientului
  • Responsabilitate corporatistă, etică și de mediu

Posibilități de angajare

Programul Double Master în marketing internațional într-un mediu digital / Marketing internațional

  1. O orientare profesională puternică pentru studenții care doresc să dobândească abilitățile necesare pentru a deveni un profesionist de marketing într-o companie care operează pe piețele internaționale sau pentru antreprenorii care doresc să-și înființeze propriile companii.
  2. Un accent de cercetare pentru studenții care doresc să urmeze o teză de doctorat (caz în care vor trebui să finalizeze 12 ECTS de cercetare așa cum se specifică în subiectele opționale) pentru a obține titlul de doctor de la doctorat. program al Școlii de Management IQS .

Acest master vă va pregăti să luați roluri profesionale, cum ar fi Managerul de produs / Brand, Manager de cont, Manager de categorii, Social Media Specialist, Cercetător de piață, Analist marketing, Consultant, Executive Sales, pe lângă multe alte oportunități legate de subiect.

În plus, odată ce ați terminat programul de masterat și sunteți Master în Managementul Internațional de Marketing și Vânzări, Școala de Management IQS vă va oferi acces la serviciul de Ocupare a unui loc de muncă administrat de Centrul de locuri de muncă al Facultății.

Acceptarea programului de masterat

Profilul solicitantului

Programul Double Master în marketing internațional într-un mediu digital / Marketing internațional

Solicitanții acestui program de master au avut deja cunoștințe de bază privind marketingul și contabilitatea de bază și finanțarea corporativă. Pentru acei studenți care nu au dobândit astfel de competențe, se vor organiza sesiuni de orientare suplimentare (principii și strategii de marketing, 6 ECTS și contabilitate pentru luarea deciziilor, 3 ECTS). În cazul în care este necesar, vor fi luate în considerare opțiunile de module suplimentare academice specifice.

Admitere

Pentru a accesa programul Double Master în marketing internațional într-un mediu digital / Marketing internațional

Elevii cu diplome eliberate în afara EHEA vor putea, de asemenea, să se înscrie la masterat fără a fi nevoie să își valideze cursurile de licență după ce IQS a asigurat un nivel de educație echivalent cu gradul corespunzător recunoscut oficial al Universității spaniole. Țara care eliberează calificarea trebuie să poată acorda acces la studii postuniversitare. Accesul pe această rută nu va necesita în nici un caz validarea calificării persoanei interesate și recunoașterea acesteia nu va fi utilizată în alte scopuri decât pentru înscrierea în programul de masterat.

Cerințe de transfer

Comitetul Permanent al Consiliului Academic, care examinează fiecare solicitant și care stabilește recunoașterea creditelor, se va ocupa de admiterea studenților din orice sistem universitar național sau străin, care au studiat la nivel de licență în cadrul EHEA.

În cazul studenților din state membre ale UE sau din țările cu care Spania a încheiat acorduri internaționale, elevii trebuie să aibă o calificare care să le permită să urmeze studii universitare în țara lor de origine. Elevii din afara UE sau din țări care nu au încheiat un acord cu Spania trebuie să fi promovat examenul de admitere la Universitate.

Cerințe de completare

Elevii trebuie să fi câștigat toate creditele întreprinse pentru a obține o diplomă de masterat.

În cursul anului universitar, studenții vor avea, în mod normal, două oportunități de a promova examenele: în lunile ianuarie și iulie - pentru disciplinele primului semestru - și în lunile iunie și iulie - pentru subiecții din semestrul al doilea sau pentru subiecții care durează două semestre consecutive.

Dacă un student nu trece un examen la a doua încercare, vor fi permise două oportunități suplimentare. În cazul în care studentul încă nu a obținut un permis în acest subiect, acesta poate solicita Comitetului Permanent al Consiliului Academic o ultimă ocazie de a lua examenul, justificând poziția lor. Comitetul Permanent al Colegiului Academic va examina cazul studenților și poate completa aceste informații consultând coordonatorul master. În cazul în care un student nu obține un permis după ce i sa acordat o posibilitate suplimentară de a lua examenul, acesta va trebui să renunțe la programul de masterat.

Curriculum

Acest Master oferă subiecte deosebit de relevante pentru studenții specializați în domeniul marketingului. Diplomă dublă: Master în marketing internațional într-un mediu digital / Master în International

Subiectele oferite ca parte a Master în Marketing Internațional într-un mediu digital / Master în International

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL ÎNTR-UN MEDIU DIGITAL / MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL

Cursuri obligatorii (semestre 1 și 2)

  • Cursuri elective (semestrul 2)
  • Master Teza / Proiect final (anual)
  • Obține toate informațiile legate de școală și de program aici!

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL ÎNTR-UN MEDIU DIGITAL *

Modul: Managementul Marketingului Internațional

  • Strategia internațională de marketing
  • Simulare pentru managementul marketingului internațional
  • Gestionarea internațională a mărcilor
  • Dezvoltarea internațională a produselor
  • Managementul Retailului Global

* Diplomă de Master oficiale

** Elevii pot selecta 12 ECTS de cursuri elective

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL ÎNTR-UN MEDIU DIGITAL *

Modul: Cercetare de marketing

  • Studii avansate de piață
  • Inteligența datelor de marketing
  • Metode cantitative
  • Metode calitative

* Diplomă de Master oficiale

** Elevii pot selecta 12 ECTS de cursuri elective

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL ÎNTR-UN MEDIU DIGITAL *

Modulul: marketing digital

  • Strategii de marketing digital
  • Social Media Management
  • Aplicații mobile de marketing
  • Comunicatii de marketing digital

* Diplomă de Master oficiale

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL ÎNTR-UN MEDIU DIGITAL *

Proiect final (teza de masterat)

  • Proiect final (teza de masterat)
  • Internship

* Diplomă de Master oficiale

** Elevii pot selecta 12 ECTS de cursuri elective

MASTER ÎN MARKETING INTERNAȚIONAL

Modul: Gestiunea vânzărilor

  • Tehnici de vânzare pentru clienți de afaceri
  • Managementul vânzărilor internaționale

*** Diplomă de masterat acordată de Universitar Ramon Llull

stagii

Un stagiu într-o companie este un subiect opțional cu 6 credite ECTS. Stagiile durează minimum 300 de ore, iar condițiile sunt negociate în prealabil pentru a se asigura că sunt adecvate și sunt pe deplin compatibile cu orele de curs. Ele sunt organizate de Școala de Management IQS . La începutul Masteratului, șeful Departamentului Profesional de Cariere informează studenții despre procedura de urmat pentru a-și urma un stagiu.

Calitate și acreditări

IQS menține un angajament ferm față de calitatea educațională și a stabilit mai multe procese pentru a asigura o îmbunătățire constantă; Comisia de calitate a Școlii de Management IQS este o astfel de măsură.

Master în Managementul Internațional de Marketing și Vânzări este un curs de master oficial și este acreditat de către Agenția Catalană de Asigurare a Calității (AQU Catalunya).

În plus, școala de management IQS a dezvoltat un sistem de audit al calității numit Sistemul de garantare internă a calității (SGIQ în abrevierea sa în limba catalană), care a primit o evaluare pozitivă la 13 decembrie 2012 de AQU Catalunya.

111020_url_m_direccio_comercial_marqueting_internacional_en.png

IQS este o instituție acreditată de AACSB (Asociația Advance Collegiate Schools of Business, SUA), rețeaua internațională de acreditare pentru școlile de afaceri și de contabilitate. Studiile de doctorat, de masterat și de doctorat de la Școala de Management IQS au fost acordate cu acreditare și se bucură de recunoaștere internațională.

111021_aacsb_logo_0.png

Obiective și competențe

  • Dezvoltați gândirea strategică în spatele selecției și introducerii de noi piețe.
  • Luați deciziile corespunzătoare în funcție de schimbările din mediul extern și oportunitățile de piață.
  • Dezvoltați strategii eficiente de marketing digital.
  • Aplicați principiile de gestionare a mărcii internaționale.
  • Creați produse special concepute pentru piețele internaționale.
  • Optimizați calitatea și conținutul paginilor web, al rețelelor sociale și al comunităților online.
  • Implementați strategii digitale și campanii de promovare prin intermediul dispozitivelor mobile și al rețelelor sociale.
  • Planificați strategii de distribuție omnichannel integrate.
  • Înțelegerea procesului de vânzare în contexte internaționale B2B.
  • Organizarea și coordonarea echipelor internaționale de management al vânzărilor.

Relația cu compania

Stagii 100%

Toți elevii efectuează stagii obligatorii în companii.

200 de companii

Colaborare cu departamentul de carieră profesională.

Date adiționale

  • 22.389 m2
  • 100% în engleză
  • 1.300.000 € În burse

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Acreditări

Oportunități de carieră

Despre Școală

Întrebări