Presei internaționale de gestionare a inovării
International Media Innovation Management
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Contactează şcoala
Formatul de studiu
Amestecat
Durata
Contactează şcoala
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul De Master în Media International Innovation Management - IMIM
Acest program are ca scop licee potențiale din mass-media si industriile creative - cu poziții diferite în lanțurile lor valorice respective: dezvoltare, finanțare, conținut, productie, distributie, regulament / legislație. In timpul studiului de doi ani, au în comun forțele lor împreună într-o inovație media think-tank. Cu lectori din conducere companii de media și universități din întreaga lume (Poynter Institute, Guardian, New York Times, Die Welt, Universidad Miguel Hernandez și mult mai multe), și seminarii în Austria, Germania, Spania, SUA și on-line, care lucrează împreună într-o rețea internațională. Elevii face cu situații din viața reală depuse de întreprinderile participante. Astfel, companiile participante la program au un cuvânt de spus în structurarea programei. "Colaborare studenților cu cadre universitare, formatori de management, jurnaliști și manageri de afaceri este esențială", spune directorul Programului Andy Kaltenbrunner, "inovarea este să fie stabilită ca monedă de schimb în principal de o echipă internațională."
Curriculumul este împărțit în cinci-o săptămână nervi obligatoriu module (care au loc în Austria, Germania, Spania și SUA), completate cu e-learning. Lectori: Leading experți internaționali în mass-media, jurnalism, tehnologie, precum și managementul schimbării, unii din mediul academic, alții din cadrul industriei, inclusiv Wolfgang Blau (The Guardian), Lucy Küng (Universitățile din Oxford / Reuters Insitute, St. Gallen), Bill Horn (The New York Times), Klaus Meier (Universitatea Eichstätt-Ingolstadt), Romanus Otte (Die Welt), José García Aviles (Universitatea Miguel Hernández) și multe altele. Lista completă a lectorilor poate fi găsită aici. www.imim-master.com/faculty
Curriculum
Modulul 1 - Media Economie digitalizare și de convergență, Supply Chain Management, Convergent Produse, modele de afaceri
Modulul 2 - Impactul Societatea digitalizării, valorilor etice contestată de Economie, Politică & Societate, mass-media drept
Modulul 3 - Comunicare / Jurnalism Crossmedia, calitate în Jurnalism, fluxuri de lucru mass-media
Modulul 4 - Diferențele culturale de management de inovare, Team Building, procesele de inovare, Benchmarking, Evaluare și punere în aplicare a inovării
Modulul 5 - Abilitati de management Self Management, Change Management, Leadership, Management de proiect
Modulul 6 - Master tezei de doctorat În activitatea indiviual sau echipe mici internationale de doi la patru, elevii vor analiza o problemă specifică (de exemplu, de una dintre companiile de partenere IMIM lui) pentru teza de masterat lor. Acestea vor fi antrenată de mentorii lor, strategi profesionale. Proiectul va dura mai multe luni și se termină într-o prezentare.
Informații suplimentare
Parteneri: Institutul Poynter, St. Petersburg / Florida, Statele Unite ale Americii (Bill Mitchell, afiliat), Universidad Miguel Hernández, Elche, Spania (José García Aviles), Universität Eichstätt-Ingolstadt, Germania (Klaus Meier) Limba de predare: engleză
Taxele de elevilor / Cheltuieli pentru partenerii de afaceri integrate: € 20.000 / an (Programul durează 2 ani), Burse care acoperă până la 75% sunt disponibile. Inclusiv:
Taxele de Student cuprinde: toate manuale și materiale on-line, de instruire limbă individuale, cazare și cheltuielile de transport în țările în care nervi blocurile au loc (Austria, Germania, Spania, Statele Unite ale Americii). Taxele de partener de afaceri cuprinde: sugestie a unui proiect din viața reală (care urmează să fie implementate în compania lor) și trimiterea unei lector sau executiv a format programului "Întâlnește Executivului".
Gradul Earned: Master of Arts în mass-media internațională Inovație Managementul Transportatorii: fjum_forum de jurnalism și mass-media de la Viena (Daniela Kraus, Director) si Universitatea din Berlin pentru Studii Profesionale (Ada Pellert, președinte).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Sunet și imagine master - New Media Art
- Porto, Portugalia
Master în Arte și Tehnologie Media
- Las Vegas, Statele Unite ale Americii
Maestru de practică media și industrie
- Sydney, Australia
- Moore Park, Australia + 2 Mai mult