Master în Marketing Strategic
International Business School - Budapest
Informatie cheie
Locația campusului
Budapest, Ungaria
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
12 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 5.900 / per semester *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Taxă de aplicare de 100 EUR | Taxă de înregistrare unică de 900 EUR pentru cetățenii din afara UE
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Marketingul și publicitatea se bazează tot mai mult pe științele comportamentale care analizează adevărata motivație a consumatorilor. Fii un expert în comportamentul consumatorilor, cercetări de marketing, comunicare și gestionare cu programul nostru de masterat britanic.
Conținutul programului
Programul de masterat în marketing strategic ( clasat pe locul 8 în Europa de Est! * ) Dezvoltă cunoștințe și abilități în afaceri și marketing și direcționează studenții către mediul comercial. Programul caută, de asemenea, să încurajeze expresia creativă și să contribuie la netezirea unei căi către acest sector interesant. Absolvenții noștri sunt reprezentați într-o gamă extrem de diversă de organizații multinaționale, naționale și locale din întreaga lume, inclusiv vânzări, publicitate, gestionarea conturilor, PR și cercetări de piață.
* Clasament Eduniversal Master
Galerie
Admitere
Curriculum
Domenii cheie de studii
Comportamentul consumatorilor, cercetare de marketing, comunicare de marketing, probleme contemporane în marketing, marketing digital, comunicare corporativă, marketing de servicii, strategie de afaceri, abilități de management intercultural. Curriculum-ul este orientativ și poate fi modificat.
Rezultatul programului
Cunoaștere și înțelegere
Studenții la absolvire ar trebui să fie echipați cu:
- problemele economice și manageriale globale în legătură cu luarea deciziilor strategice;
- problemele contemporane ale marketingului, inclusiv fenomenul noilor media și al rețelelor sociale;
- interpretarea actuală a mărcilor și a marketingului de divertisment;
- cum CSR, marketingul responsabil și etic pot adăuga valoare strategiilor de afaceri profitabile;
- tehnici adecvate pentru a face față problemelor complexe esențiale pentru succesul firmelor multinaționale.
Abilități disciplinare și profesionale
La finalizarea acestui curs, studenții ar trebui să fie capabili să:
- Pentru a crea o oportunitate pentru studenți de a ocupa poziții de management de marketing de nivel mediu în companii și de a dezvolta abilități manageriale internaționale.
- Să studieze, să revizuiască și să pună în practică atât tehnicile „încercate și testate”, cât și cele mai noi concepte din domeniul managementului de marketing.
- Pentru a aprofunda capacitatea studenților de a aplica, dezvolta și evalua critic tehnicile, teoriile și practicile actuale întâlnite în mediul de marketing al firmelor locale și internaționale.
- Pentru a dezvolta o conștientizare critică a mediului de afaceri global și a instrumentelor de marketing relevante necesare pentru a face o afacere sau organizație de succes într-o lume din ce în ce mai competitivă.
- Pentru a dezvolta manageri internaționali, calificați în comunicarea interpersonală și interculturală și dotați cu cunoștințe de ultimă oră în managementul marketingului.
- Pentru a crea o mentalitate globală și strategică și pentru a dezvolta sensibilitatea la învățarea din alte culturi.
- Pentru a construi o apreciere în rândul studenților a necesității de a dezvolta în mod continuu abilități și cunoștințe de-a lungul carierei lor.
Oportunități de carieră
Absolvenții vor putea să urmeze o carieră într-o gamă largă de roluri de marketing într-o agenție de creație sau în sectorul media, inclusiv managementul produselor, vânzări, publicitate, relații publice și cercetare de piață.
Recent absolvenți IBS lucrează ca manageri de brand sau directori de vânzări la agenții de PR/marketing/reclamă sau în sectorul FMCG, în industria sănătății sau în mass-media.
Mărturii studențești
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master cu dublă diplomă în Inteligență de marketing strategic
- Groningen, Ţările de Jos
Master în Marketing Strategic și Comunicare
- Madrid, Spania
Master avansat în managementul strategiei digitale
- Paris, Franţa