
Masterat in
Master in managementul afacerilor INSA Business, Marketing & Communication School

Introducere
Prezentare
Acest program cuprinzător pe scară largă include module în analiza economică a deciziilor manageriale, controlul economic și optimizarea rezultatelor, branding, etc. în scopul de a oferi o bază cuprinzătoare pentru continuarea studiilor sau de specializare.
Obiective
- Să dezvolte abilități manageriale strategice și abilități organizatorice și operaționale.
- Construi o fundație solidă în Business Administration subiectele de bază.
- Dobândi cunoștințe generale și practice de management al afacerii.
Țintă
a) Absolvenții și profesioniștii care doresc să-și lărgească orizonturile lor de angajare.
b) cu experiență de profesioniști care doresc să-și asume noi sarcini și responsabilități.
c) Companiile care doresc formarea personalului.
d) Absolvenții în formarea profesională și învățământul superior din zona de afaceri care caută pregătire practică pentru a intra în forța de muncă.
Oportunități profesionale
- Director strategic
- director administrativ
- Manager administrativ
- Sef departament
INSA ofera posibilitatea de a face un stagiu în întreprinderi în timpul cursului.
Programă
Modulul 1 - Politica de afaceri și Administrarea Afacerilor. Strategie.
Modulul 2 - Strategii și Politici de Marketing Management.
Modulul 3 - Controlul economic și optimizarea rezultatelor.
Modulul 4 - Managementul producției, operațiuni, logistică și control al calității.
Modulul 5 - Management comercial: Organizarea de rețele comerciale.
Modulul 6 - Competențe manageriale: Coaching, de abilitare, Conducere și Organizație.
Modulul 7 - Analiza economică a deciziilor manageriale.
Modulul 8 - Management financiar: management, strategie și crearea de valoare.
Modulul 9 - Compania evaluări: fuziuni, achiziții, joint-venture.
Modulul 10 - Globalizarea și internaționalizării piețelor. Analiză.
Modulul 11 - Etica managerială și responsabilitatea socială a întreprinderilor.
Modulul 12 - Branding: Managementul valorii unui brand (know-how).
Modulul 13 - Agenții sociali: Union și angajaților biroul central. Cooperarea și soluționarea conflictelor de muncă.
Modulul 14 - tratament judiciar și fiscal al activităților manageriale.
Modulul 15 - Inovația tehnologică în companii. Managementul cunoștințelor la nivel mondial.
Modulul 16 - Balance Scorecard: strategii de proiectare pentru managementul.
Modulul 17 - Proiect final: Plan strategic de afaceri.
Sistemul de evaluare
Sistemul de evaluare se bazează pe evaluarea continuă a fiecărui bloc de studiu, prin participarea și / sau examinare de clasă. Studentul trebuie să fi trecut fiecare subiect în mod independent. In plus, studentul trebuie să fi obținut un grad minim stipulat în planul de afaceri.
Având în trecut cu succes evaluările și cu participarea minimă necesară, studentul primește o diplomă în master în Management din INSA Business, Marketing & Scoala de Comunicare.