Master în comunicare în afaceri
INSA Business, Marketing & Communication School
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 7.400 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare
Această diplomă care combină marketingul, publicitatea și relațiile publice îi introduce pe studenții noștri în realitatea lumii profesionale printr-un program interesant de plasare a unui loc de muncă, în același timp, le oferă o bază solidă și largă, necesară pentru a performa cu succes ca viitori profesioniști în afaceri. comunicare.
Obiective
- Oferiți o bază solidă în următoarele domenii: marketing, publicitate, relații publice, afaceri și noile tehnologii de comunicare.
- Să dezvolte abilități analitice, de luare a deciziilor și de lucru în echipă pentru a oferi zonei de Comunicare profesioniști de înaltă calificare, cu inițiativă, capabili să își asume cu succes responsabilitatea managerială.
Ţintă
a) Absolvenți și profesioniști care doresc să-și extindă orizonturile de angajare.
b) Profesionişti cu experienţă care doresc să-şi asume noi sarcini şi responsabilităţi.
c) Companii care caută pregătirea personalului.
d) Absolvenții de Formare Profesională și Învățământ Superior în afaceri care doresc pregătire practică pentru a intra în forța de muncă.
Oportunități profesionale
Principalele ieșiri profesionale, printre altele, sunt:
- Director Strategic
- Director Comunicare
- Manager administrativ
- Sef departament
INSA oferă posibilitatea de a face un stagiu în companii pe parcursul cursului.
Silabă
Programul cursului este format din următoarele blocuri:
- Managementul publicitatii
- Tehnici de negociere
- Plan de comunicare
- Planificare strategică și management de cont
- Marketing 2.0 și marketing relațional
- Direcție artistică și creativitate (producție publicitară)
- Relații publice și organizare de evenimente
Sistem de evaluare
Sistemul de evaluare se bazează pe evaluarea continuă a fiecărui bloc de studiu, prin prezența la clasă și/sau examen. Elevul trebuie să fi promovat fiecare materie în mod independent. În plus, studentul trebuie să fi obținut o notă minimă prevăzută în Planul de afaceri.
După ce a trecut cu succes evaluările și cu prezența minimă necesară, studentul obține o diplomă de Master în Comunicare în Afaceri de la INSA Business, Marketing & Communication School.