De master în management de e-turism & venituri
INSA Business, Marketing & Communication School
Informatie cheie
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Spaniolă
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
EUR 4.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Prezentare
Turismul este unul dintre motoarele actuale ale economiei mondiale și unul dintre principalii producători de muncă. Din acest motiv, este extrem de important să se mențină un nivel înalt de calitate în sectorul turistic, cu sprijinul de persoane calificate care contribuie la menținerea și îmbunătățirea nivelului de competitivitate al acestui sector.
Master in e-Turism și Managementul veniturilor oferă cunoștințe în instrumente digitale și rețele sociale, care permit deschide o gamă largă de activități de marketing și vânzări. De formare, de asemenea, de specialitate, care optimizează resursele și veniturile într-o industrie extrem de competitivă.
Obiective
- Oferă cunoștințe în instrumentele digitale și rețele sociale
- Stabili relationship marketing, direct și loialitatea clienților în mediile digitale
- Cunoașterea teoriilor și metodelor de "Managementul veniturilor".
- Educa și instrui profesioniștii de a genera impact asupra creșterii veniturilor în hoteluri și restaurante.
Țintă
a) Absolvenții în turism.
b) Profesioniștii care au nevoie de modernizare și care doresc să-și lărgească orizonturile lor de afaceri.
c) Companiile care doresc expertiza personalului.
d) Absolvenții în Intermediarul profesional sau superior de gradul în domeniul turismului, alimentație, Agenții de Turism și Hospitality Management caută pregătire practică pentru a intra în forța de muncă.
Oportunități profesionale
- Venituri Director
- Hotelul Manager sau deputat
- Cap de catering și restaurante
- Manager de achiziții
- Alimentară și a băuturilor Director
INSA oferă posibilitatea de stagii în întreprinderi în cursul perioadei de livrare a Master
Programă
1. E-TURISM MARKETING
Reinventarea Turism de marketing tradiționale
Poziționare și Mărci digitale
Strategii de captare și de segmentare digitale
Importanța comunicării planificare: Strategia net
Web-ul Digital
Instrumente digitale și rețelele sociale
Relationship Marketing, direct și de fidelizare a clienților în mediile digitale
Web Analytics: Măsurarea și cuantificarea în e-Turism
GESTIONAREA 2. VENITURI
Politicile și obiectivele "Revenue Management"
Stabilirea baza pentru un program de "Revenue Management"
Managementul spațiu
Politicile de optim și calcule
Rata de control, disponibile și "suprarezervare"
Grupul de Management
Tehnologie Subiecte
Managementul timpului
Analiza și punerea în aplicare a
Proiect final
Sistemul de evaluare
Sistemul de evaluare a programului este compus din participarea la reuniuni, o jumătate de evaluare parțială a cursului și elaborarea și prezentarea proiectului final.
După testarea cu succes și evaluarea programului, atâta timp cât există prezență minimă necesară, elevii pentru a obține titlul de Master în e-Turism și Managementul veniturilor din INSA Business, Marketing & Scoala de Comunicare.