Programul de masterat în direcția creativă a modei
Barcelona, Spania
DURATA
9 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
18 Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.100 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* taxa de înscriere 3.900€ + taxa de școlarizare 11.200€
Introducere
Acum, că brandingul înseamnă mult mai mult decât un simplu logo, rolul directorilor creativi este să câștige teren. Acești profesioniști au grijă să conducă un brand prin universul conceptual ghidat de valorile, mesajele și personalitatea acestuia. La fel cum brandingul cuprinde tot ceea ce un produs nu poate transmite singur, conceptul de „modă” acoperă mai mult decât doar îmbrăcăminte. Istoria, valorile și creativitatea unei mărci creează o identitate puternică care poate apela la emoții și poate crea un sentiment de apartenență.
Programul de masterat în Creative Fashion Direction se concentrează pe latura intangibilă a unui produs, care este esențială pentru ca acesta să aibă succes: valoarea emoțională a mărcilor de modă. Aceasta presupune explorarea tuturor instrumentelor creative disponibile pentru a produce soluții inovatoare care să definească o marcă de modă, să o facă dezirabilă și să implice publicul său țintă prin diferite canale (concept, campanii de comunicare, prezentări de modă, mediul digital și evenimente).
Coordonator
Isabel Martínez
Director de creație cu peste 14 ani de experiență în agenții de creație precum DDB Barcelona, SCPF și JWT NY. Premiat la Cannes Lions, Clio Awards, Webby Awards, El Sol, Inspirational, D&AD, Effie Awards.
În 2011 a înființat @IsabelitaVirtual. În 2015, Kevin Systrom, cofondatorul Instagram, a dezvăluit pentru I-D Magazine că Isabelita Virtual era unul dintre cele mai importante trei conturi de modă de pe Instagram. Ea a colaborat în calitate de creatoare de conținut cu Coach, Tiffany, Hermès, & Other Stories, W Magazine, Dior, Vogue Italia, Viktor&Rolf, Kenzo, Inditex, Sony, Louis Vuitton Foundation și The Moscow Ballet. În 2015, a fost inclusă în lista celor mai influente 23 de femei spaniole din domeniul PR&Comunicare, întocmită de El Mundo, alături de directorul Facebook Spania și de directorul de strategie al Google pentru Asia-Pacific.
În 2018, a fost desemnată câștigătoare a premiului Webby Award pentru cel mai bun conținut social în domeniul artei & Culture. (Catalogată drept "cea mai înaltă onoare a internetului" de către The New York Times). În prezent, Isabel este reprezentată în calitate de Digital Creative Director de CXA, agenția de reprezentare a artiștilor care îi reprezintă, printre alții, pe designerul de modă Iris Van Herpen, cineasta Gia Coppola, fotograful David LaChapelle, socialité Daphne Guinness și ilustratorul Alex Trochut.
Galerie
Studenți ideali
- Absolvenți în design vestimentar sau designeri care doresc să dobândească cunoștințele necesare pentru a crea universul conceptual al mărcii lor.
- Profesioniști din industria modei interesați să-și lărgească orizonturile prin împlinirea rolurilor creative și de leadership.
- Profesionişti din domeniul marketingului, comunicării sau publicităţii care doresc să se specializeze în lumea modei.
- Absolvenți sau profesioniști din domenii creative care pot oferi un portofoliu în acest domeniu și care sunt interesați de o cale profesională ca directori creativi.
Admitere
Curriculum
Programul de Master în Direcția Creativă a Modei combină o introducere în cunoștințele și instrumentele de creativitate, strategie și leadership cu aplicarea lor în proiecte.
Cursul include cursuri teoretice, precum și studii de caz, masterclassuri și ateliere. Expune diferite subiecte, cum ar fi procesul creativ, tendințele socio-culturale, brandingul, strategiile de comunicare, povestirea, rolul social media, crearea de comunități și conducerea echipelor creative. De asemenea, oferă diverse vizite la studiouri și branduri locale și internaționale, astfel încât studenții să poată descoperi cele mai importante realități din sector. Alte vizite și activități sunt axate pe lărgirea fondului cultural pe care directorii de creație trebuie să îl aibă ca bază pentru propunerile lor creative.
Proiectul final de master (MFP) consolidează și asimilează toate cunoștințele și instrumentele dobândite în timpul cursului.
Rezultatul programului
- Conceptualizarea unei mărci și a valorilor care o definesc.
- Pentru a dezvolta un univers de brand în toate aspectele sale comunicative (identitate vizuală, identitate verbală, aspect și sentiment și conținut).
- Să identifice și să învețe despre tendințele din contextul social actual. Mișcările estetice, artistice și culturale, precum și inovațiile tehnologice pot ajuta studenții să proiecteze din prezent și să obțină avantaje competitive pe termen scurt, mediu și lung.
- Pentru a crea o comunitate de branduri offline și online, prin înțelegerea influenței și utilizării social media ca forță motrice în spatele sentimentului de apartenență la un grup.
- Pentru a dobândi instrumente creative pentru a face față unui brief de la începutul până la producția finală.
- Pentru a învăța să lucreze și să conduc echipele multidisciplinare.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Până la sfârșitul cursului și în funcție de profilul studentului și de experiența anterioară, unele dintre posibilele sale oportunități de carieră sunt următoarele:
- Editori independenți sau interni și regizori artistici în mass-media.
- Agenții de publicitate și PR specializate în branduri de modă de consum, lux, tehnologie și stil de viață.
- Start-up-urile axate pe domeniul modei.
- Departamente de comunicare digitală în companii de modă.