Keystone logo
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona Master în Managementul Designului
IED – Istituto Europeo di Design Barcelona

Master în Managementul Designului

Barcelona, Spania

11 Months

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

18 Jan 2025

EUR 24.700 *

În campus

* Taxa de înscriere 4.000 € taxa de școlarizare 20.300 €

Introducere

Master in Management Management combină sensibilitatea și metodologia proiectării cu strategiile de creare a valorii adăugate și de gestionare a pieței, astfel încât să eficientizeze procesele de inovare ale unei organizații.

În lumea de azi, designul este un instrument strategic esențial atunci când vine vorba de inovație și schimbare (implicând organizații, societate, tehnologie, afaceri ...) datorită potențialului său de a oferi soluții co-creative care să răspundă simultan nevoilor brandului, pieței, și compania studiind utilizatorii și nevoile acestora. Prin urmare, este important pentru designeri, pe de o parte, să înțeleagă realitatea afacerii dacă vor juca un rol activ în întreprindere și în împrejurimile lor. Pe de altă parte, managerii companiei au de câștigat din înțelegerea potențialului de proiectare în procesul de creare de valoare adăugată.

Acest curs își încurajează profesioniștii să aplice metodologii specifice, agile și inovatoare pentru a dezvolta proiecte reale pentru companii reale, încurajând astfel o cultură a inovării și a experimentării. Pe lângă discuții, conferințe și ateliere, cursul include două călătorii în orașe din Europa, cum ar fi Amsterdam sau Geneva, încheindu-se cu un proiect final de cercetare personală.

Obiective

Acest program intensiv își propune să ofere studenților cunoștințele teoretice și practice, instrumentele și experiența necesară pentru a deveni profesioniști în managementul proiectării.

  • Permiteți profesioniștilor în domeniul proiectării, marketingului, ingineriei și managementului afacerilor să depășească granițele disciplinare pentru a se transforma în factori cheie ai succesului organizațional.

  • Dezvoltați în lideri capabili să combine creativitatea, abilitățile manageriale și spiritul antreprenorial în cadrul constrângerilor realităților de afaceri.

  • Asistați designerii și non-designerii în înțelegerea modului în care managementul de proiectare poate contribui la crearea unei valori durabile în mediul de afaceri.

  • Designerii de ajutor devin manageri de proiectare, managerii de design devin lideri de proiectare și lideri de proiectare devin conducători de inovare ale viitorului.

  • Oferiți studenților instrumente de proiectare și management al afacerii, care le vor permite să devină factori cheie importanți în Value Creation Chain, în mediul corporativ sau ca profesioniști independenți.

  • Dezvoltați competențe în utilizarea instrumentelor furnizate. Elevii vor putea identifica utilizarea adecvată a acestor instrumente pentru a echilibra cunoștințele academice și practice, eficiența comunicării și capacitatea de a evalua compromisurile necesare atunci când se confruntă cu provocări reale de afaceri.

  • Extindeți rolurile și capacitățile studenților în lucrul cu echipele de inovare.

  • Încurajați gândirea critică pentru a permite studenților să devină cetățeni activi ai societății noastre globale

Metodologie

La IED Barcelona Management Management este predat de un corp de facultate de practicieni din Design

Urmând metodologia de învățare prin practică , studenții dezvoltă constant proiecte relevante în echipe. Învățările și competențele obținute vor fi aplicate la proiectul transversal al industriei reale alături de program. Studenții Master Management de proiectare sunt găzduiți într-o sală de clasă dedicată, un spațiu transformat într-un studio de design inovator, unde studenții experimentează noi instrumente și cunoștințe, cu îndrumarea facultății. Grupurile mici de elevi din clasă facilitează aplicarea acestei metodologii practice.

Managerii de proiectare, cel mai probabil, nu vor trebui să se proiecteze în detaliu, însă trebuie să poată comunica foarte clar conceptele fie către personalul de afaceri, fie către echipa de proiectare, pentru a obține rezultatele dorite. Prin urmare, elevii sunt învățați un set foarte divers de instrumente, să-și perfecționeze abilitățile la un nivel în care să poată comunica bine și să-și piardă teama de a discuta la nivel de schiță sau printr-un videoclip.

În scopul creării de sinergii între profesioniștii din domeniul futures, sunt organizate unele activități transversale pentru schimbul de cunoștințe cu studenții din diferite programe. Aceasta este, de asemenea, parte din filosofia IED.

Proiect de cercetare personală

Proiectul de cercetare personală reprezintă cea mai importantă piesă de lucru scrisă pe care elevii o realizează în timpul programului lor de cercetare RSP. PRP este Maestrul culminant și ar trebui să demonstreze că elevul a dobândit abilități, cunoștințe și capacități analitice.

Proiectul este o piesă originală de cercetare care implică colectarea de date primare care are ca scop realizarea unei lucrări individuale care să îndeplinească cerințele prezentate în aceste linii directoare pentru a obține o notă de trecere.

Obiectivele procesului de teză sunt următoarele:

  • Identificarea unui proiect fezabil în aria studenților.

  • Să stabilească obiective clar definite și / sau întrebări care trebuie investigate.

  • Elaborarea și implementarea unei metodologii adecvate (cercetare / proces de proiectare).

  • Pentru a înțelege propunerea de valoare adăugată (concept).

  • Pentru a crea un plan de dezvoltare a afacerii bazat pe conceptul anterior.

  • Pentru a crea propuneri de design fezabile și concrete.

  • Să demonstreze aptitudini analitice și să producă rezultate valide.

  • Pentru a aplica teoria la realitatea practică.

  • Pentru a trage concluzii și recomandări adecvate, dacă este necesar.

  • A elabora un document final bine organizat și bine scris și o prezentare eficientă a tezei.

Internship

După finalizarea cursurilor și prezentarea celor două proiecte industriale reale, elevii au posibilitatea de a pune în aplicare și de a dovedi toate cunoștințele dobândite și abilitățile dezvoltate într-o stagiu de trei luni.

În aceeași perioadă, elevii lucrează la PRP pentru ca aceștia să poată alege să-și concentreze ancheta asupra unui proiect personal sau să o conecteze cu stagiul.

Profilul studenților

Master-ul recunoaște și îi întâmpină pe studenți dintr-o gamă de medii de proiectare, management și domenii teoretice.

Designerii de toate disciplinele (grafică, design de produs și design interior), arhitecți, profesioniști din domeniile Business și Management, Marketing și Comunicare sunt bineveniți să se alăture programului.

IED Barcelona structurează programul într-un mod flexibil pentru a atrage studenți cu diferite specialități și din diverse medii. Acest lucru creează un mediu multidisciplinar pentru studenți în timpul cursului, pentru dezvoltarea unei viziuni complete prin managementul proiectării.

Cerințele de admitere

Pentru a intra în procesul de validare, toți candidații trebuie să prezinte următoarea documentație:

  • 2 ani de experiență profesională după finalizarea studiilor universitare;

  • Scrisoare de motivație în engleză și

  • Un CV în limba engleză care specifică nivelul limbilor și

  • abilități informatice și

  • Nivel intermediar de engleză, corespunzător unei hârtii TOEFL 550 sau IELTS 6,5.

În cazul în care nu aveți nicio calificare, va fi necesar să vă evaluați nivelul printr-un interviu personal sau Skype

Posibilități de angajare

Studenții care urmează acest curs adaugă valoare experienței lor profesionale atât în companii de afaceri, studiouri de proiectare, cât și firme de strategie, practicând managementul de proiectare în posturi precum manageri de departamente de proiectare, manageri de brand, directori de proiectare, directori de inovație, designeri de servicii și strategi de proiectare. De asemenea, lucrează ca manageri și directori responsabili pentru luarea deciziilor despre modul în care designul este utilizat în organizație, în companii, agenții de proiectare și inovare, dar și în agențiile de învățământ și guvern.

Managerii de design se ocupă de echipe de management care ar putea include design industrial, design grafic, design service, design de mediu, identitate de brand, design vestimentar, design de interfață, design interior, design de experiență, arhitectură și inginerie.

Excursii

Pentru a oferi studenților o înțelegere mai largă a situației de vârf a pieței, în curriculumul de curs sunt programate 2 excursii pe teren. Cu ajutorul profesorilor și al coordonării, studenții explorează diferite piețe și contexte profesionale în Europa.

Fiecare excursie pe teren îi va duce pe studenți timp de 3 până la 5 zile în orașele europene pentru a face schimb de cunoștințe în diferite medii. După acele zile dedicate activităților academice, studenții au posibilitatea de a descoperi orașul pe cont propriu.

Coordonator

Olivier Mache

Licențiat în Arhitectură la Universitatea Națională de Arhitectură din Grenoble și Master în Proiectare Industrială din IED Milano , are o experiență puternică în gestionarea strategiilor de proiectare. El apără o abordare a designului bazată pe identitatea mărcii, iar utilizatorul trebuie să alimenteze strategiile de inovare ale companiei.

De fapt, este șeful proiectării și experienței utilizatorului pentru unitatea de business globală de imprimare în format mare și imprimare 3D a lui Hewlett Packard . Își începe cariera cu proiecte arhitecturale pentru sectorul bancar, apoi cu proiectarea produselor în consultanțe într-o varietate de sectoare: sport (pentru Salomon, Mavic, Julbo și Decathlon), construcție (pentru Airwell, Ideal-standard, Technal câștigând Silver Equerre Premiu la Batimat 1994) și ambalaj (pentru Yacco, Pampryl câștigând premiul ambalajului anului în 1995).

În 1996, Olivier este numit șef de proiectare industrială pentru divizia de calculatoare profesionale pentru HP , iar mai târziu, în 2002, conduce o unitate de design pentru marketingul european HP pentru a înțelege tendințele pieței, așteptările clienților și a descoperi oportunități de inovare a produselor pentru camerele digitale și imprimantele de consum categorii. În 2006 devine managerul mărcii de design design cu brand de Oxylane (Decathlon). Echipa sa inovează zi de zi în ceea ce privește identitatea mărcii, ușurința în utilizare și obține un premiu IF și un premiu Red Dot.

În 2010, Hewlett Packard a amintit că Olivier Mache a preluat direcția proiectării și a experienței utilizatorului pe piața mondială a imprimantelor de format mare și a imprimantelor 3D. Conduce din 2010 o echipă de 50 de designeri la Barcelona și Shanghai.

Studenți ideali

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Taxa de școlarizare a programului

Oportunități de carieră

Despre Școală

Întrebări