Master în inovare în afaceri de modă
Barcelona, Spania
DURATA
11 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
18 Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.100
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Această industrie este condusă de inovație bazată pe o înțelegere aprofundată a acesteia, managementul echipelor și proiectelor și implementarea unor practici durabile.
Masterul în Fashion Business Inovation, predat în limba engleză, formează profesioniști capabili să gestioneze inovația în lumea modei pe baza unei cunoștințe cuprinzătoare a acesteia, de la produs sau serviciu până la distribuție, branding, marketing sau comunicare.
Într-o piață complexă și în continuă evoluție, acest program conectează laturile creative și de business ale modei pentru a înțelege nevoile publicului și a le transforma în oportunități de afaceri (strategii, mărci, produse etc.) cu impact pozitiv asupra mediului și social. Pentru a face acest lucru, veți aprofunda în aspecte esențiale actuale ale acestui domeniu, cum ar fi criteriile ESG, economia circulară, practicile incluzive, designul ecologic sau transformarea digitală.
Sub îndrumarea unor profesioniști care lucrează, învățarea ta teoretică va fi completată de dezvoltarea diferitelor proiecte bazate pe brief-uri de afaceri, oferindu-ți o imagine de ansamblu realistă a sectorului și a diferitelor sale domenii de activitate.
De ce să-l alegi
O învățare completă și de ultimă oră pentru a aborda marile provocări ale industriei modei din managementul inovației cu impact pozitiv și la mai multe niveluri.
Predat în limba engleză și având ca fundal orașul Barcelona, acesta vă va oferi versatilitatea și mediul multicultural necesar pentru a vă pregăti dintr-o perspectivă creativă și internațională, ceea ce vă va deschide porțile către o gamă largă de oportunități de angajare.
În plus, o echipă de profesioniști legați direct de sectorul modei vă va ghida experiența, punând accent pe munca de design, experimentare, cercetare și o legătură directă cu realitatea lumii muncii.
Galerie
Studenți ideali
Acest master este special conceput pentru profesioniști sau absolvenți în Marketing și Comunicare sau Design vestimentar, precum și în discipline legate de zona de business, care doresc să se specializeze în managementul proiectelor inovatoare în domeniul modei.
Curriculum
O educație holistică a afacerii de modă, care combină creativitatea și gândirea de design cu managementul proiectelor, planificarea strategică și o viziune durabilă a managementului afacerilor.
Metodologie și structură
Cu o componentă puternică de design, programul de studii este conceput pentru a conecta creativitatea cu viziunea analitică și managerială, ținând cont de diferitele realități de afaceri, de la branduri mari până la start-up-uri.
Programul de studii se adresează a trei blocuri majore de cunoștințe:
- Afacerea modei se concentrează pe aspecte precum marketing, vânzări, finanțe, distribuție și lanțul de aprovizionare. De asemenea, se adresează conținutului despre cultura modei, semiotică, cercetare sau tendințe de piață.
- Inovația în modă se concentrează pe principii de management, instrumente practice și tehnici pentru a dezvolta și implementa planuri și strategii.
- Impactul modei, cu accent pe aplicarea metodologiilor durabile pentru dezvoltarea afacerilor, serviciilor și practicilor de modă.
Pe parcursul cursului, vei analiza studii de caz, vei dezvolta proiecte reale, vei participa la prelegeri susținute de experți sau vei participa la ateliere.
La sfârșitul cursului, vei finaliza Proiectul final de master, care va reuni abilitățile, cunoștințele și abilitățile analitice dobândite.
Subiecte
AFACERI DE MODĂ
Cultura modei: între creativitate, afaceri și cultură
Strategia de afaceri în modă
Cercetare și perspective / Business Analytics
Afaceri internationale
financiar și juridic
Ținte și comunitate
Marketing de modă, vânzări și operațiuni
INOVAȚIE DE MODĂ
Gândirea de design
Metodologii de management de proiect
Experienta in proiectare
Abilități digitale pentru afaceri de modă
Creștere și mentalități inovatoare
IMPACTUL MODĂ ȘI ABILITĂȚI DE IMPACT
Călătoria de integritate
Gândirea sistemică
Perspectiva umană
Proiectare pentru mulți
PROIECTE