Master în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor
Madrid, Spania
DURATA
10 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 34.000 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* pentru a deveni student IE University , toți membrii comunității IE ar trebui să aducă o contribuție unică la IE Foundation; aceasta este o plată unică de 1.200 EUR care trebuie efectuată în timpul procesului de înscriere
Introducere
Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor este un program unic care antrenează profesioniști pentru a intra în mintea consumatorilor pentru a descoperi și a înțelege motivațiile din spatele comportamentului lor. Acest program este o combinație de afaceri, marketing, analiză de date și comportamentul consumatorilor, permițându-vă să înțelegeți părțile cantitative și calitative ale cercetării de piață. Aceste cunoștințe sunt esențiale pentru a ghida strategiile de afaceri și planurile de acțiune pentru a răspunde dorințelor și nevoilor pieței de astăzi și pentru a le anticipa pe cele de mâine.
Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor este un program de 10 luni, care începe cu o perioadă de bază comună în care veți învăța, împreună cu studenții de la alte programe de masterat în marketing, comunicare și vânzări, elementele fundamentale pentru a vă ascuți creativitatea, analitică. , abilități comerciale, de afaceri, strategice și digitale. După perioada de bază comună, vei intra apoi în programul de specialitate ales. În timpul programului, veți avea, de asemenea, posibilitatea de a participa la certificate opționale sau la o experiență internațională.
Motive pentru a studia Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor
IE University transformă studenții în profesioniști de viitor și bine rotunjiți, folosind metodologii care pun inovația și capacitatea de angajare pe primul plan.
Abilități care să te deosebească
Deveniți un expert în domeniile pe care angajatorii le caută în noua economie digitală, cum ar fi psihologia și comportamentul consumatorilor, marketingul și strategia, precum și perspectivele și analizele consumatorilor.
Învățați de la adevărații pionieri în cercetarea pieței și perspective
Facultatea noastră este alcătuită dintr-un grup divers de academicieni și profesioniști, inconformiți în domeniile lor corespunzătoare, care aduc experiență din lumea reală în sala de clasă.
Învață practicând
Veți lucra la proiecte practice pentru a genera și aplica idei inovatoare bazate pe perspective și strategii de transformare de la bun început și veți continua să aplicați ceea ce învățați pe tot parcursul programului.
Program axat pe carieră
Afacerile au nevoie cu disperare de profesioniști care să înțeleagă cum și de ce consumatorii iau decizii în lumea actuală bazată pe tehnologie și să le abordeze cu planuri acționabile.
Studenți ideali
Pentru cine este acest program?
Este pentru persoanele care
sunt motivați de comportamentul consumatorului, psihologia și analiza datelor de cercetare de piață și doresc să obțină o înțelegere mai holistică a nevoilor consumatorilor.
căuta
un program care combină o varietate de abilități într-o serie de domenii, inclusiv psihologia consumatorilor, perspective, analize și afaceri. Drept urmare, doresc să înțeleagă comportamentul consumatorului și să folosească aceste cunoștințe pentru a conduce companiile înainte. Un student în viitor poate lucra ca cercetător calitativ, etnograf, manager de statistici și analize, cercetător de date, om de știință comportamental, expert în analiză de produse/afaceri sau multe altele.
Curriculum
Noua economie digitală remodelează modul în care oamenii se comportă și interacționează cu mediul lor, iar acest lucru determină o schimbare importantă a ceea ce înseamnă pentru companii să înțeleagă cu adevărat motivațiile clienților într-un mod rapid și eficient din punct de vedere al costurilor. În plus, apariția marketingului automatizat, a învățării automate și a inteligenței artificiale schimbă regulile jocului: există o cantitate masivă de date disponibile, dar doar câțiva care le pot analiza, le pot transforma în informații valoroase și transforma aceste informații în acțiune. cu un impact real asupra rezultatului final.
Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor este un program unic de 10 luni, care combină psihologia consumatorilor cu metode de cercetare și analiză complet adaptate unui context de afaceri strategic, care îi echipează pe studenți să-și valorifice capacitățile de generare a perspectivei. execuție practică. Lumea are nevoie acum de inovație cu viteza vieții, așa că programul este realizat manual și actualizat constant în funcție de nevoile recrutorilor de top din industrie.
Acest program are, de asemenea, opțional, Global Immersion Week, o excursie internațională de studiu în care studenții de la cele cinci masterate cu normă întreagă din MARCOM participă la cursuri de master organizate, vizitează companii inovatoare, fac relații cu directori/colegii locali și la nivel global și explorează noi culturi. Pe parcursul a trei termeni, acest program construiește o înțelegere a abilităților strategice și analitice, psihologie și comportament.
- Marketing și strategie de afaceri: aflați cum informațiile despre consumatori conduc la decizii de afaceri cu impact.
- Informații și analize despre consumatori: abordați instrumentele calitative și cantitative necesare pentru a culege date.
- Psihologia și comportamentul consumatorilor: înțelegeți cum gândesc și se comportă consumatorii folosind etnografia, neuromarketingul și alte concepte.
- Abilități profesionale: Învață lucrul în echipă, comunicarea eficientă și gestionarea carierei.
- Proiecte de consultanță: Produceți și prezentați proiecte de grup de consultanță unor companii precum Nielsen, Kantar și Telefonica.
Primul termen
Având o perspectivă cuprinzătoare asupra unui peisaj în evoluție, primul termen abordează:
- Bazele de marketing
- Branding digital și publicitate
- Introducere în statistici pentru profesioniști
- Abilități de comunicare
- Lucrul în echipe
- Introducere în instrumentele de cercetare de piață
- Focus grupuri și interviuri aprofundate
- Sondajul consumatorilor și cetățenilor
- Panouri de cercetare de piata
- Manipularea și pregătirea seturilor de date pentru sondaj
- Înțelegerea comportamentului consumatorului
Termenul 2
Pe măsură ce ajungeți la jumătatea programului și vă obișnuiți mai mult cu ritmul acestuia, veți urma următoarele cursuri:
- Produse și mărci de marketing
- Gestionarea Clientului
- Finanțare pentru deciziile de cercetare strategică
- Lucrul în echipe II
- Metode de observare
- Instrumente cantitative pentru analiza datelor
- Instrumente de colectare a datelor pentru generarea de informații
- Big Data pentru cercetarea pieței
- Înțelegerea comportamentului consumatorului II
- Simulator de lansare a produsului
Al treilea termen
- Cursurile pentru al treilea termen includ:
- Eficacitatea comunicării și rentabilitatea investiției
- Informații de piață
- antreprenoriat
- Neuromarketing și comportamentul consumatorilor
- Web Mining și Monitorizare Social Media
- Etnografie, antropologie și marketing cultural
- Experienta clientului
opţionale
Căile opționale sunt acolo pentru a vă permite să personalizați programul de master, punând mai multă accent pe domeniile care vă interesează mai mult. Opțiunile sunt planificate pentru trimestrul 3 și cu 2 luni înainte (la mijlocul trimestrului 2) selectați pe care doriți să urmați. Astfel, puteți selecta subiectele pentru care vă pasionați sau abilitățile de care aveți nevoie pentru a progresa în cariera dumneavoastră profesională.
- Calea analizei datelor
- Calea comportamentului consumatorului
Proiecte de consultanta
Pe parcursul celor 10 luni, veți lucra la trei proiecte diferite și le veți prezenta directorilor de conducere corporativi. Veți rezolva provocările din viața reală cu care se confruntă clienții atunci când încearcă să înțeleagă cum se comportă consumatorii și să vă dezvoltați abilitățile profesionale lucrând în diverse grupuri. Produceți și prezentați trei proiecte de grup directorilor de frunte din companii precum Nielsen, Kantar și altele.
Oportunități de carieră
- Director de publicitate
Admitere
Burse și finanțare
Oferim programe de ajutor și împrumuturi personalizate, bazate pe merit, pentru a ne asigura că problemele financiare nu împiedică succesul studenților excepționali.
Taxa de școlarizare a programului
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.