Keystone logo
IE University Master în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor
IE University

Master în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor

Madrid, Spania

10 Months

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

EUR 34.000 *

În campus

* pentru a deveni student IE University , toți membrii comunității IE ar trebui să aducă o contribuție unică la IE Foundation; aceasta este o plată unică de 1.200 EUR care trebuie efectuată în timpul procesului de înscriere

Introducere

Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor este un program unic care antrenează profesioniști pentru a intra în mintea consumatorilor pentru a descoperi și a înțelege motivațiile din spatele comportamentului lor. Acest program este o combinație de afaceri, marketing, analiză de date și comportamentul consumatorilor, permițându-vă să înțelegeți părțile cantitative și calitative ale cercetării de piață. Aceste cunoștințe sunt esențiale pentru a ghida strategiile de afaceri și planurile de acțiune pentru a răspunde dorințelor și nevoilor pieței de astăzi și pentru a le anticipa pe cele de mâine.

Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor este un program de 10 luni, care începe cu o perioadă de bază comună în care veți învăța, împreună cu studenții de la alte programe de masterat în marketing, comunicare și vânzări, elementele fundamentale pentru a vă ascuți creativitatea, analitică. , abilități comerciale, de afaceri, strategice și digitale. După perioada de bază comună, vei intra apoi în programul de specialitate ales. În timpul programului, veți avea, de asemenea, posibilitatea de a participa la certificate opționale sau la o experiență internațională.

Motive pentru a studia Masterul în cercetarea pieței și comportamentul consumatorilor

IE University transformă studenții în profesioniști de viitor și bine rotunjiți, folosind metodologii care pun inovația și capacitatea de angajare pe primul plan.

Abilități care să te deosebească

Deveniți un expert în domeniile pe care angajatorii le caută în noua economie digitală, cum ar fi psihologia și comportamentul consumatorilor, marketingul și strategia, precum și perspectivele și analizele consumatorilor.

Învățați de la adevărații pionieri în cercetarea pieței și perspective

Facultatea noastră este alcătuită dintr-un grup divers de academicieni și profesioniști, inconformiți în domeniile lor corespunzătoare, care aduc experiență din lumea reală în sala de clasă.

Învață practicând

Veți lucra la proiecte practice pentru a genera și aplica idei inovatoare bazate pe perspective și strategii de transformare de la bun început și veți continua să aplicați ceea ce învățați pe tot parcursul programului.

Program axat pe carieră

Afacerile au nevoie cu disperare de profesioniști care să înțeleagă cum și de ce consumatorii iau decizii în lumea actuală bazată pe tehnologie și să le abordeze cu planuri acționabile.

Studenți ideali

Curriculum

Oportunități de carieră

Admitere

Burse și finanțare

Taxa de școlarizare a programului

English Language Requirements

Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.

Cerințe de admitere la program

Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea de a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care vă măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.

Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.

Despre Școală

Întrebări