Master în marketing digital și managementul comunicării
IAAD Istituto D'Arte Applicata e Design
Informatie cheie
Locația campusului
Turin, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 9.950
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Introducere
Ce este IAAD .?
IAAD. – Istituto d'Arte Applicata e Design a fost fondat la Torino în 1978. Datorită activității intense și neîntrerupte, desfășurată în campusurile din Torino și Bologna, este unul dintre cele mai importante institute de învățământ superior din Italia și Europa. Institutul, care se identifică ca o comunitate dinamică de indivizi în interacțiune constantă, este un incubator de talente care promovează o viziune interdisciplinară a designului.
IAAD., face parte din rețeaua internațională AD Education - un important furnizor de educație privat din Franța în domeniul designului și artelor aplicate - și printre cei mai importanți furnizori de educație europeni având 13 școli și 38 de campusuri (4 în Italia, 4 în Spania, 3 în Germania și 27 în Franța) cu 18.000 de studenți, 1.200 de profesori și un sistem integrat de predare în 5 limbi care oferă peste 150 de cursuri împărțite între programele de trei ani și programele de master.
Personalul didactic este format în principal din profesioniști din industrie, care promovează o relație organică cu lumea afacerilor, care susține un serviciu unic de plasare a unui loc de muncă. Această combinație câștigătoare este motivul pentru care peste 90% dintre noii absolvenți sunt angajați în decurs de un an de la finalizarea cursului. Datorită acestei rețele profesionale de relații cu diverse sectoare de design, IAAD ., colaborează cu peste 5.000 de companii care stau la baza biroului de plasare a forței de muncă pentru IAAD ., absolvenți. Curriculum actualizat, mare atenție pentru valoarea profesorilor și studenților și conexiunea cu industria și practicienii sunt coloana vertebrală a IAAD ., pentru acum și viitor.
De ce să alegeți masterul în marketing digital și managementul comunicării?
Comunicarea digitală cuprinde toate aspectele comunicării, publicității și marketingului care sunt transmise electronic. Este un domeniu care este în creștere și din ce în ce mai relevant și care își extinde limitele atât din punct de vedere tehnologic, cât și ca mijloc de comunicare, comerț și divertisment. Se caracterizează prin abilități specifice și diversificate inclusiv; marketing până la managementul conținutului, site-uri de programare și aplicații mobile până la design UX/UI, management social media către web semantic, realizarea de videoclipuri până la optimizarea motoarelor de căutare (SEO), PR digital, precum și managementul platformei de comerț electronic și multe altele. Astăzi, campaniile de marketing digital de succes sunt produsul mai multor platforme și seturi de abilități din ce în ce mai interconectate, care creează cerere pentru noi profesioniști capabili să gestioneze diverse proiecte complexe. Agențiile de marketing și publicitate, corporațiile și sectorul public au puține probleme în a găsi profesioniști cu o singură sarcină, cu toate acestea, cererea reală este pentru profesioniști capabili să execute proiecte din ce în ce mai complexe care necesită utilizarea mai multor platforme și procese. Aceștia sunt manageri digitali care sunt competenți în procesele implicate și sunt capabili să supravegheze munca colectivă în echipă a profesioniștilor specializați. Pregătirea și formarea unui specialist în marketing digital (DMS) este punctul central al Masterului în marketing digital și managementul marketingului de comunicare. Programul de master este împărțit în patru domenii principale de competență:
- Expertiza de specialitate
Masterul oferă atât studenților care lucrează deja în domeniu în roluri precum (Content Manager, UX/UI Designer, Web Developer sau Video Maker etc.) și doresc să-și mărească abilitățile și capacitatea, precum și să dobândească un nou rol în sector ca studenți noi în domeniu care doresc să aleagă și să-și dezvolte noul profil profesional.
- Stăpânirea procesului de muncă
Competențele generale în procesul și fluxul de proiecte și seturi de abilități necesare. În învățarea abilităților și sistemelor de bază, studenții sunt capabili să construiască, să gestioneze și să-și execute proiectele în cel mai eficient mod. De exemplu, nu este necesar ca un DMS să știe cum să programeze profesional, cu toate acestea, trebuie să înțeleagă elementele fundamentale ale modului în care funcționează un programator, precum și nevoile și limitările lor, precum și când să ofere sau să solicite asistență. Cunoașterea proceselor este o abilitate rară și extrem de valoroasă: Masterul va pregăti manageri capabili să orchestreze abilitățile profesioniștilor din echipele lor, îmbunătățindu-le și aliniindu-le cu scopul și succesul proiectului.
- Management de proiect
Elevii vor învăța teoria și practica managementului de proiect, concentrându-se pe principiile Agile de management de proiect, care sunt mai degrabă iterative decât liniare, ceea ce permite structurarea, monitorizarea și planificarea proiectului implicând numeroși specialiști care lucrează la diferite faze ale proiectului.
- Creativitate
Cum să folosiți creativitatea pentru a crea și a cultiva inovația și a lucra „în afara cutiei” în abordarea provocărilor și în rezolvarea problemelor. Ne instruim studenții să creeze noi idei, soluții și puncte de vedere pentru a aborda provocările și situațiile ieșite din comun cu soluții creative și inovatoare. Scopul general este de a combina abilitățile tradiționale ale „creativilor”, cum ar fi imaginația ferventă, gândirea laterală, cultura literară și iconografică, gustul estetic și sensibilitatea artistică cu capacitatea de a dialoga cu publicul prin intermediul media digitală și de a utiliza pe deplin oportunitățile. oferit de evoluțiile în digitizare.
Care sunt principalele domenii de studiu ale masterului?
Masterul este conceput ca un centru de inovare, care promovează un mediu de schimb în care studenții se angajează și utilizează alternativ teoria, practica și experimentarea ca parte a procesului de învățare, pe măsură ce devin experți și profesioniști în design-ul de noi media. În pregătirea tinerilor profesioniști, IAAD ., recreează ceea ce se întâmplă în lumea reală ca parte fundamentală a procesului de învățare. O trăsătură distinctivă a IAAD ., abordarea este integrarea proiectelor colaborative ale companiei în procesul de învățare. Proiectele companiei creează o mare sinergie care reunește nevoile comerciale ale partenerului cu nevoile educaționale și experiențiale ale studentului Digital Media pe care le vor putea utiliza în viitoarea lor carieră. Această abordare permite studenților să apară ei înșiși în condiții de lucru din lumea reală, în care termenele limită, schimbările, feedback-ul clienților și clienților, așteptările și munca în echipă nu sunt teoretice, ci realitatea călătoriei lor educaționale experiențiale.
Masterul este împărțit în șase domenii principale de studiu:
Informatică
Comunicați cu mașinile
Se concentrează pe interacțiunea om-mașină: Bazele informaticii, Rețeaua digitală - SEO, Ontologie.
Managementul Media
Comunicați cu oamenii
Oferă instrumentele și abilitățile legate de crearea de conținut digital: editare de conținut, rețele sociale și management de conținut și management digital al crizelor.
Design de interacțiune
Gestionați relațiile om-mașină-organizație
Fundamentele interacțiunii om-mașină fac parte dintr-o strategie centrată pe utilizator: New Media și Modele de Marketing Digital, Interfețe Digitale.
Dezvoltare web și mobilă
Dezvoltarea platformelor digitale
Dobândirea de noi competențe legate de proiectarea și dezvoltarea de platforme digitale și aplicații mobile: proiectare și dezvoltare platforme web, aplicație mobilă.
Modele narative
Management multimedia/Modele narative multisenzoriale
Inovația digitală provine din creativitate și din utilizarea modelelor narative multisenzoriale: Audiovizual Broadcasting Design, Immersive Environments.
Management de proiect
Gestionați procesele de lucru
Managementul eficient al proceselor și fluxurilor de lucru este o condiție indispensabilă pentru succesul fiecărui proiect digital. Proiectul final de teză colectivă este o oportunitate de a experimenta și de a utiliza atât conceptele teoretice, cât și cele practice și de a experimenta cursul: Managementul proiectelor și Metodologia agilă și dezvoltarea tezei.
Cum este structurat masterul?
Masterul în marketing digital și managementul comunicării este un curs cu normă întreagă în limba engleză, care durează zece luni. Obiectivul principal este de a oferi participanților abilitățile necesare pentru a opera și gestiona proiecte într-un mod conștient și eficient într-un mediu profesional caracterizat de o complexitate considerabilă, o corelație puternică a componentelor implicate și o rată de schimbare foarte mare. Masterul se concentrează pe practica concretă a fiecărui instrument sau metodologie individuală în diferitele domenii de aplicare disponibile: media, marketing (R&D, design, publicitate), educațional și divertisment.
Politici academice
Masterul se livrează prin prelegeri și workshop-uri de luni până sâmbătă, cu posibilitatea de a lucra pe teren sau de prelegeri duminica. Prezența este obligatorie. Participarea activă la cursuri este atât așteptată, cât și fundamentală pentru finalizarea cu succes a programului. Toate sarcinile și proiectele vor fi livrate la data scadentă stabilită. Finalizarea masterului este condiționată de proiectul tezei finale, care va fi prezentat de către student unei comisii pentru evaluare. Pe tot parcursul anului universitar, IAAD ., va organiza vizite la companii, expoziții și muzee, ateliere speciale, precum și întâlniri cu profesioniști relevanți. Toate aceste evenimente sunt obligatorii, iar taxele de transport și admitere nu sunt incluse în școlarizarea cursului.
teză
Teza finală este un proiect real dezvoltat în colaborare cu o companie parteneră din industrie. Procesul de proiectare este executat de la briefinguri inițiale până la întâlniri și discuții în curs și o prezentare și evaluare finală a proiectului cu compania parteneră și panelul academic. Un exemplu trecut al proiectului de teză a fost dezvoltat cu ARTUR srl - Grand Hotel Duchi d'Aosta.
Lucru pe proiect și stagiu
Studenții pot alege între finalizarea unui proiect individual (lucru de proiect) sau un stagiu/ucenicie de 300 de ore. Proiectul va fi dezvoltat dintr-una dintre temele principale de studiu cu un instructor/profesionist care va atribui brief-ul și va urmări progresul studenților în faza de cercetare și proiectare precum și prezentarea finală.
Serviciul pentru carieră
IAAD., oferă studenților acces unic la companii și profesioniști din industrie datorită integrării industriei și educației ca fundament al unui IAAD .,. IAAD ., serviciul de carieră este un schimb între nevoile partenerilor din industrie și IAAD ., absolvenți, deoarece serviciul de carieră lucrează în beneficiul ambilor.
Admitere
Curriculum
Care sunt disciplinele de studiu?
ISDC/05 Comunicarea evenimentelor complexe
Managementul digital al crizelor
Crizele de comunicare, într-un ecosistem interconectat și transparent precum cel digital, reprezintă un fenomen potențial dăunător pentru cel mai important activ intangibil al oricărei organizații; reputatie. Acest curs prezintă dinamica psihologică și socială care stă la baza evoluției unei crize, analizând tehnici de prevenire, deplasare strategică și tactică, metode și instrumente de gestionare și reținere a acesteia, precum și tehnici de reziliență și recuperare, instrumente actualizate de măsurare și evaluare. daunele, costurile și eficacitatea contramăsurilor.
ISDC/02 Instrumente și tehnici de comunicare
Social Media & Content Management
Apariția digitalului a forțat comerțul să se adapteze și să comunice informații prin intermediul rețelelor sociale, site-urilor web, blogurilor corporative ca punct de prezență (PoP), poartă de comunicare directă între companie și publicul țintă. Aceste instrumente, care sunt privite în principal ca mijloace de informare, au un rol la fel de important în construirea relațiilor și a reputației între organizații și părțile interesate. Conceperea și implementarea conținutului potrivit pentru a fi difuzat prin aceste platforme, crearea și gestionarea „conversațiilor”, implicarea „comunităților” acestora, crearea de povestiri eficiente, anticiparea, prezicerea și gestionarea problemelor critice, determinarea și obținerea performanței și a rentabilității investiției (ROI) necesită abilități foarte specifice, care reprezintă centrul acestui curs.
ISDC/07 Introducere în informatică
Bazele informaticii
Subiectul este abordat mai degrabă ca o știință decât să se concentreze pe diverse tehnologii. Sunt evidențiate concepte de bază, cum ar fi logica matematică și stocarea și manipularea informațiilor, precum și o privire de ansamblu asupra programării, folosind Scratch, care este un limbaj de programare utilizat în povești interactive, jocuri și animații. Se folosește cuvântul „învăța jucând”. Elevii vor compara și contrasta Scratch cu limbaje clasice de programare (de exemplu JavaScript) pentru a înțelege diferențele dintre cele două. Acest scop aici este de a nu lăsa aspectele tehnice și constrângerile să împiedice studentul să folosească un limbaj comun cu programatorii, precum și să dezvolte gustul și talentul pentru programare.
ISSE/01 Marketing
Noi modele media și marketing digital
O înțelegere cuprinzătoare a principalelor principii și strategii ale marketingului clasic și digital este esențială în lucrul în și cu comunicarea astăzi și în viitor. Cursul oferă participanților atât o trecere în revistă cuprinzătoare a elementelor de bază ale marketingului clasic, cât și o viziune actuală asupra tehnicilor de marketing digital. Subiectele principale includ o privire de ansamblu asupra marketingului și sociologiei contemporane, construirea unui brand, segmentarea, principalele modele operaționale de marketing: 4P și 4C, tehnici de marketing digital, marketing viral, buzz marketing, marketing în timp real (RTM), marketing mobil și digital principal. metrici: Google Analytics, Facebook Insights, proliferare de nișă, biocapitalism, guvernare pe scară largă.
ISDC/04 Limbi și aplicații multimedia
Interfețe digitale
Interacțiunea om-mașină este relația dintre utilizatorul uman și omologul său „mecanic”, care de obicei este un computer sau o platformă digitală, dar poate fi și un frigider, un televizor sau un cuptor cu microunde. Experiența utilizatorului este o disciplină nouă și în evoluție, dar deja bine definită prin instrumente și metodologii standardizate și exemple precum Cooper și Norman, care sunt atât utile, cât și interesante. Acest modul va evidenția:
- Valoarea limbajului vizual și a narațiunii;
- Dobândirea sensibilității pentru observarea și înțelegerea interacțiunii om-calculator (HCI);
- Dobândirea de instrumente de bază, limbaje și abilități care permit interacțiunea cu toți jucătorii implicați în crearea instrumentelor digitale: cercetător, designer, designer grafic și vizual, marketer, dezvoltator.
ISME/01 Metodologie de proiectare
Management de proiect – Agil
Agilitatea este un subiect complex, care este adesea privit ca antiteza metodologiilor tradiționale de management al proiectelor, dar ar trebui perceput ca o alternativă care răspunde nevoilor specifice de afaceri și organizaționale. Obiective și subiecte principale: înțelegeți contextul în care Agilitatea este cel mai eficient și utilizat cu succes; fundamentale ale mentalității agile și principalele sale proceduri operaționale, pentru ca studenții să poată aplica în mod independent și cu încredere aceste modele. Agilitatea este introdusă începând cu principiile și valorile Agile, analiza sa strategică și conceptuală și, în final, la metodele operaționale și de implementare inspirate din conceptele Agile. În același timp, sunt investigate posibilele aplicații ale utilizării Agilității în contextul în care își desfășoară activitatea studenții și viitoarea lor angajare; interesându-se de asemenea pentru principalele caracteristici ale „liderului Agile” și munca în echipă. Abordarea contextului agil este concepută în așa fel încât să implice studenții prin exerciții și ateliere care caracterizează întregul curs.
ISDC/04 Limbi și aplicații multimedia
Proiectare și dezvoltare platforme web
Când lucrați în mediul web, există o distincție între design și programare, dar nu este la fel de clară precum cea care există, de exemplu, între designul grafic al unei publicații pe hârtie și tipărirea lor tipografică. Acesta este motivul pentru care un designer web nu trebuie să fie programator, dar nu poate evita o bază de bază și înțelegere a modului în care funcționează limbajele de programare. Elevii vor învăța cum să dezvolte și să proiecteze o platformă web, de la wireframe la HTML. Scopul este de a le oferi elementele fundamentale ale procesului de proiectare, de a învăța cum să conducă o echipă de dezvoltare și de a înțelege fundamentele și limitările programării HTML/CSS. Subiectele includ o introducere în platformele web și internet, elementele de bază ale UX/UI și istoriile de caz, elementele fundamentale ale designului centrat pe utilizator, software-ul de proiectare și prototipare UX/UI, baza HTML/CSS și exemple.
ISDC/04 Aplicații multimedia
Aplicatii mobile
Aplicațiile mobile sunt cheia succesului serviciilor digitale. Mediul mobil este extrem de dinamic, iar părțile interesate trebuie să fie familiarizate cu specificul, cum ar fi activele hw/sw, starea actuală a noilor oportunități de dezvoltare, metodologiile de dezvoltare și instrumentele necesare pentru livrarea și întreținerea aplicației. Subiectele abordate includ dispozitive și aplicații, wireframing și prototipare pe hârtie, OS: Android, iOS, aplicație hibridă și web, sistem de design, UI Design, interacțiune și animație, evoluția aplicației.
ISDC/04 Producție digitală
Proiectare Audiovizual Broadcasting
Elevii vor învăța cum să scrie, să producă și să distribuie o poveste pentru ecran. Dintr-o analiză aprofundată a istoriei cinematografiei și a esteticii filmului, studenții vor examina de ce creierul uman procesează imaginea mult mai repede decât textul și de ce preferăm informațiile ambalate ca povești. Elevii vor dezvolta abilități fundamentale în povestirea vizuală, creând structuri narative, cadre de semnificație pentru personaje și aspecte tehnice legate de gen. În acest mediu, studenții sunt provocați (și supravegheați) de profesori să înțeleagă care sunt elementele - de la pre-producție la post-producție - care trebuie luate în considerare pentru a dezvolta o idee în format audiovizual.
ISDC/02 Tehnici de scriere media
Editarea conținutului
Acest curs acoperă conceptele de bază de creare (strategia de conținut), scriere (scriere de conținut), management (management de conținut), selecție (curare de conținut), adaptare și localizare a conținutului online, pe web și rețelele sociale: discipline care se referă la tema macro a Editării Conținutului care este subiectul cursului. Sunt ilustrate cele mai bune practici de scriere pentru media online, cu o atenție deosebită rețelelor sociale cele mai utilizate de industrie (Facebook, Instagram și Twitter), cu accent pe cele mai recente (Instagram și Facebook Stories), utilizarea scrisului social (Medium, Watt). pad), crearea de conținut pentru marketing direct (DEM, Newsletter, SMS), precum și pentru sponsorizarea rețelelor sociale (Facebook și Instagram Ads, tweet-uri și hashtag-uri sponsorizate). Utilizarea frecventă a studiilor de caz, exercițiilor practice și atribuirea proiectelor de grup. Conținutul va fi evaluat prin intermediul platformelor de analiză (Social Media Insight, Google Analytics), Sentiment Analysis și Community Management.
ISDC/07 Tehnici Multimedia Calculatoare
Ontologie
Se concentrează pe modelarea și rezolvarea de probleme în informatică, cu referire la reprezentarea cunoștințelor și proiectarea și ingineria ontologiilor. Studiul aprofundat va fi realizat pe sisteme formale și limbaje reprezentative, limbaje de algoritm și codare, logică formală, ontologii computaționale și web semantic, design și inginerie ontologiei.
ISDC/04 Design multimedia
Medii imersive
Creșterea continuă a „comunicației imersive” este acum obișnuită și oferă creștere și dezvoltare nelimitată pentru virtualizarea realității / realității virtuale. Contexte de instruire, instrumente de diagnosticare, simulare aeronautică și auto, precum și instrumente pentru identificarea câmpurilor petroliere. Întregul proces de producție pentru aplicații imersive va fi acoperit, inclusiv concepție, management de proiect, modelare 3D și tehnologia de afișare publică.
ISDC/07 Tehnici Multimedia Calculatoare
Rețele digitale – SEO
Informatica este de obicei abordata din cele mai familiare si vizibile caracteristici – programarea care permite functionarea aplicatiilor digitale si interactiunea om-masina, care sunt activate de limbajul de programare. În loc să abordăm informatica din dezvoltarea aplicațiilor, acest curs începe cu premisa că, dacă serviciile informatice pot fi utilizate de oameni (clienți) chiar și la o distanță mare de mașina pe care locuiesc (server), acest lucru este posibil prin rețelele de calculatoare. (rețele digitale). În prima parte a cursului, ilustrarea caracteristicilor de bază ale rețelelor digitale, cum ar fi arhitectura client-server, diferite tipuri de protocoale, Sistemul de nume de domeniu (DNS), enumerarea porturilor, precum și monitorizarea funcționalității instrumentelor în programe precum Wireshark. A doua parte a cursului se concentrează pe tehnicile de optimizare pentru motoarele de căutare (SEO). Astăzi, toate (sau aproape) companiile și organizațiile utilizează mai multe platforme digitale (site web, aplicație mobilă etc.). Acest lucru este necesar, dar nu suficient pentru un marketing digital coeziv. Adevărata provocare, unde se întâlnesc cele mai subtile și ingenioase minți de pe planetă, este aceea de a asigura o poziționare corectă și deci o vizibilitate excelentă în motoarele de căutare (SEO). Elemente precum densitatea cuvintelor cheie, optimizarea vitezei, SEO One Page, marcajul semantic, analytics și campaniile Google ADV precum și alte tehnici importante sunt prezentate ca garant al unui nivel corect de optimizare.
ISME/01 Elemente de proiectare
Dezvoltarea tezei
Acest curs reunește toate elementele necesare pregătirii unui proiect de comunicare digitală în care studenții vor utiliza un scenariu real în colaborare cu o companie parteneră. Proiectul este executat urmând tehnici standard de proces de proiectare. Briefing-ul inițial al companiei partenere și întâlnirile ulterioare dezvoltă o propunere solidă de proiect care va aborda apoi elementele funcționale, tehnice, comunicative și semantice care trebuie satisfăcute în livrarea unui proiect de comunicare integrată dezvoltat folosind noile media.
Galerie
Burse și finanțare
IAAD., oferă 5 burse care urmează a fi alocate candidaților în funcție de curriculum și evaluarea portofoliului. Bursele disponibile sunt:
- 1 în valoare de 100% din taxa de școlarizare
- 2 în valoare de 50% din taxa de școlarizare
- 2 în valoare de 20% din taxa de școlarizare
Bursele vor fi acordate criterii de merit de la un consiliu selectat din Direcție și de la Coordonatorul Master.
- Portofoliu
- Tipul de diplomă și experiența de muncă
- Scrisoare de intenție
Candidații care trec de preselecție vor fi invitați la un interviu la sediul central sau prin Skype. În cazul candidaților la egalitate, IAAD ., poate decide să împartă bursa alocată. Aplicațiile pot fi trimise prin e-mail sau prin poștă tradițională la: IAAD ., – Istituto d'Arte Applicata e Design, Via Pisa 5/d, 10152 Torino – Italia.
Studenți ideali
Cine este studentul ideal al masterului în marketing digital și management al comunicării?
Studentul de master în marketing digital și management al comunicării este:
- curios și dotat cu solide cunoștințe generale mai ales în domeniile istoriei artei, artei contemporane, cinematografiei, psihologiei, sociologiei, literaturii etc.
- deține o diplomă de licență sau echivalentă
- cunoștințe în cel puțin două aplicații Adobe Creative Cloud sau echivalente
- capabil să garanteze flexibilitate, angajament maxim și prezență cu normă întreagă la lecții.
Oportunități de carieră
- Data Scientist