Master în Hospitality
HTL - International School Of Hospitality Tourism & Languages
Informatie cheie
Selectați locația
Locația campusului
Barcelona, Spania
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță, În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.200 / per year
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
În versiunea Campus
Acest program de 1 an universitar este conceput pentru a produce profesioniști în domeniul managementului hotelier și al turismului. Principala limbă de predare este engleza . Planul de studiu include un modul intensiv de studiere a limbilor străine pentru a alege din spaniolă pentru străini, francezi sau ruși. După finalizarea modulelor teoretice sau simultan cu aceasta, toți studenții trebuie să-și finalizeze o perioadă de stagiu într-una din companiile din acest sector din Spania sau din străinătate.
Acest program vă va oferi abilități teoretice, lingvistice și practice.
Instruirea se desfășoară sub forma unor cursuri, seminarii, ateliere, cursuri de videoconferință, cazuri și misiuni individuale. Examenul este sub forma unor examene scrise, alocări individuale și de grup și exerciții de atelier.
Toți elevii străini trebuie să facă un modul de pregătire a limbii spaniole pentru a lua unul dintre examenele de stat oficiale de limbă spaniolă pentru străini, DELE sau SIELE, cu nivelurile corespondente A1, A2, B1, B2 și C1. Școala Internațională HTL este un centru de examinare SIELE acreditat al Institutului Cervantes.
Versiune online
Structura programului:
- Veți avea acces la platforma online specializată pentru o perioadă de 9 luni, cu toate materialele de studiu necesare pentru toate modulele obligatorii conform planului de studiu
- Toți studenții străini trebuie să facă un modul de pregătire a limbii spaniole pentru a lua unul dintre examenele de stat oficiale de limbă spaniolă pentru străini, DELE sau SIELE Global, de nivel corespondent A1, A2, B1, B2 sau C1. Școala Internațională HTL este un centru de examinare SIELE acreditat al Institutului Cervantes.
- Veți avea 9 luni pe an universitar pentru a pregăti toate cele necesare pentru testele de absolvire și examenele. Examenele se pot face online sau personal la școală din Barcelona sau Valencia.
- Veți avea posibilitatea de a face stagiu la nivel mondial ca student HTL. Școala va semna toate acordurile de stagiu necesare. Stagiul de practică se poate desfășura pe tot parcursul anului, simultan cu studiile online teoretice. Odată ce stagiul este terminat, va fi necesar să prezentați certificatul de evaluare pentru a-l număra ca credit obligatoriu în scrisul dvs. de studiu.
Admitere
Pentru a se înscrie în diploma de master, este necesar:
1. completați formularul de cerere online de mai jos
2. să depună documentele solicitate:
- copie dupa pasaport
- ultima transcriere a studiilor
- CV
- Certificat de nivel în limba engleză, dacă există. Dacă nu aveți nicio dovadă a nivelului dvs. de limba engleză, trebuie să completați testul de plasare online pentru a fi completat online înainte ca cererea online să se încheie.
calificări
După finalizarea cu succes a acestui program profesional de studiu, veți:
1. Fiți acordat
- Master în Managementul Ospitalității și Turismului
- diploma DELE sau diplomele oficiale pentru limba spaniolă pentru limba străină (SIELE Global) sau
- Certificat de limbă franceză / rusă
2. Au obținut o calificare acreditată pentru nivelurile de conducere și de supraveghere, care vă arată că aveți competență în activitățile profesionale de muncă.
3. Au obținut o calificare de nivel înalt, echivalată cu cadrul de studii internaționale, ca Master sau Propio Master, în conformitate cu cadrul național spaniol.
Planul de studiu: 72 ECTS
Modulul I: Managementul ospitalității
- Operațiunile Hotelului
- Ospitalitate de marketing
- Resurse umane
- Contabilitate pentru ospitalitate
- Gestionare a veniturilor
Modulul II. Management Turistic
- Impactul economic al turismului
- Structura pieței de călătorii
- Operațiuni și managementul turismului
Modulul III. Serviciul de relații cu clienții și abilități de comunicare
- Introducere în Serviciul Clienți
- Comunicări eficiente
- Prezentarea unei imagini profesionale pozitive
- Manipularea reclamațiilor clienților
- stereotipurile
- Semnificația comunicării în afaceri
- Depășirea barierelor în calea comunicării
- Relevanța strategică a comunicării
- Essentiale ale comunicării orale
- Prezentarea unei vorbe persuasive
- Abilități de succes ale reuniunii
- Abilități de ascultare
- Înțelegerea limbajului corpului
- Paralinguistic sau Paralimbaj
- Abilități și stiluri de scriere, scrisori de afaceri
- Comunicarea electronică
- Scrierea rapoartelor de afaceri
- Scrierea profilului solicitanților sau reluarea
- Abilități de interviu
- Abilitati de negociere
- Abilități de comunicare culturală
Modulul IV. Cercetare de piata
- Introducere în cercetarea pieței
- Scrierea pentru marketing
- Managementul relatiilor cu clientii
- Afiliere de marketing
- Video Marketing
- Social Media Channels
- Social Media Strategy
- Marketing prin e-mail
- Marketingul mobil
- Analiza datelor și optimizarea conversiilor
Modulul V. Curs intensiv de limbi străine (spaniolă, franceză sau rusă)
- Examenul oficial DELE / SIELE al modulului de pregătire pentru Spaniolă pentru Străini
- Teste de limbă generală franceză sau rusă în funcție de nivelul inițial de intrare
Modulul VI. Limba spaniolă / franceză / rusă pentru modulul sectorului turistic
Modulul VII. Proiect final
· Proiectarea proiectului
Instrumente de cercetare
· Reflecții personale
· Proiecte potrivite pentru chestionare
· Desfășurarea cercetărilor academice, a cercetării și revizuirii literaturii
· Dezvoltarea unei întrebări, ipoteze și metodologie de cercetare
· Gestionarea unui proiect de cercetareIV: Managementul producției și al operațiunilor
Modulul VIII: stagiu
examene
Examen interdisciplinar
Examenul oficial al limbii spaniole pentru străini DELE sau SIELE
Examen limba franceză / rusă
* O oră academică: 45 de minute
Carieră
Calificarea vă va ajuta să vă construiți o carieră în orice loc de muncă din industria ospitalității. Acest lucru ar putea fi la fel ca directorii generali și șef de departamente în hoteluri și unități de catering, manageri de restaurante, manageri de bucătărie și manageri în sectorul evenimentelor și a timpului liber.
Gestionarea serviciilor turistice este o carieră provocatoare în această societate din ce în ce mai orientată spre petrecere a timpului liber. Sunt necesare persoane dinamice, creative și inovatoare pentru planificarea, organizarea și supravegherea experiențelor de petrecere a timpului liber într-o varietate de setări diverse. Tipurile de posturi pe care absolvenții le pot ocupa includ următoarele:
Companiile comerciale de recreere și turism, cum ar fi companii private de turism, puncte de vânzare cu amănuntul legate de agrement, atracții turistice, stațiuni de sănătate, complexe de fitness.
Turismul de agrement și gestionarea parcurilor, oferind experiențe de agrement bazate pe natură, cum ar fi camping, experiențe de sălbăticie, recreare cu riscuri, precum și educație ecologică și gestionarea resurselor necesare petrecerii timpului liber.
Servicii de turism, inclusiv statiuni si hoteluri de destinatie, parcuri tematice, atractii turistice, afaceri de conventii si intalniri, evenimente speciale si festivaluri.
Operațiuni de turism, inclusiv ambalarea, comercializarea și operarea de excursii, servicii de ghidare și de interpretare.
Gestiunea hotelului, inclusiv pozitia managerului hotelului, receptionerul hotelului, insotitorul hotelului / camerei, chelnerita restaurantului, managerul restaurantului, supraveghetorul restaurantului, asistentul de informare turistica etc.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MS Managementul ospitalității și turismului
- Orlando, Statele Unite ale Americii
Master in Management E Sostenibilità Del Turismo
- Rome, Italia
Master în managementul ospitalității și turismului
- Lisbon, Portugalia