Keystone logo
HELLENIC OPEN UNIVERSITY Master în educație lingvistică pentru refugiați și migranți (LRM)
HELLENIC OPEN UNIVERSITY

Master în educație lingvistică pentru refugiați și migranți (LRM)

Patras, Grecia

2 Years

Engleză

La zi, Part time

Request application deadline

Mar 2024

EUR 3.600

Învățământ la Distanță

Introducere

Programul postuniversitar al HOU intitulat „Educația lingvistică pentru refugiați și migranți” este conceput pentru profesorii și absolvenții care doresc să-și completeze sau să-și aprofundeze cunoștințele și abilitățile de a preda lecția de limbă în diferite limbi, precum și să dezvolte noi resurse pe care le pot aplica ulterior la contexte și niveluri specifice. Modulele vor oferi studenților postuniversitari o bază solidă în literatura teoretică, precum și o metodologie adecvată pentru clasă, proiectarea cursurilor și o introducere în instrumentele cheie de cercetare.

Cursul își propune să ofere cunoștințe pedagogice de specialitate cadrelor didactice de la ambele niveluri de învățământ obligatoriu (primar și gimnazial) și absolvenților de studii terțiare care intenționează să predea, precum și profesorilor implicați în educația adulților în contexte de refugiați sau migranți. Pregătește studenți greci și internaționali să pună și să răspundă la întrebări cheie în lingvistică aplicată și însuşirea unei a doua limbi în numeroasele contexte multilingve diverse ale lumii.

Cursul este conceput pentru a oferi studenților oportunitatea de a reflecta și de a-și dezvolta în continuare înțelegerea atât a considerațiilor teoretice, cât și a celor practice din domeniul învățării și predării limbilor străine, pornind de la principiile pedagogiei critice și ale traducerii. Vă va încuraja să dezvoltați o bază teoretică largă care să reflecte cercetările actuale de ultimă oră în lingvistica aplicată și disciplinele conexe. În plus, acest curs face legături între diferitele discipline care contribuie la cunoștințele noastre despre învățarea limbilor și problemele legate de pedagogia limbii, concentrându-se pe acțiune și activism ca precondiții necesare pentru schimbarea socială și justiție. Programul este conceput pentru a fi practic, oferă oportunități de a crea materiale de predare și de învățare personalizate și încurajează angajamentul profund cu lumea practicii prin vizite la școli, tabere de refugiați sau alte instituții legate de învățarea formală și informală a refugiaților și migranților în diferite țări. site-uri din Grecia și din alte țări, activități de predare în echipă și lucru pe proiecte.

Obiectivele generale ale masterului sunt formarea cercetătorilor de specialitate în principalele fenomene de însuşire a limbii şi lingvistică aplicată în general, care pot transfera rezultatele cercetării în practica didactică şi pot realiza proiecte de cercetare de bază aplicată. Formarea va permite studenților să-și aprofundeze cunoștințele de lingvistică aplicată, în special despre dobândirea unei a doua limbi, alfabetizarea critică și progresele în noile tehnologii pentru cercetarea și învățarea limbilor străine. Elevii vor dezvolta cunoștințe și abilități mai mari despre noile scenarii lingvistice din școli și societatea generală și vor desfășura practică de predare reflexivă.

Modulele cursului se concentrează pe integrarea limbii, culturii și codurilor de putere ca parte a dezvoltării de programe educaționale formale, informale și non-formale, online și off-line și examinează curriculumul dintr-o perspectivă constructivistă care recunoaște vocile studenții, comunitatea și profesorii ca o singură comunitate de învățare care informează programarea și proiectarea programelor. Programul introduce participanții la conceptele și principiile de bază ale pedagogiei critice; o teorie a educației care a) permite profesioniștilor să reflecteze asupra propriilor convingeri, practici și procese educaționale și b) oferă profesorilor vocea și instrumentele pentru a reflecta asupra metodologiei lor de predare în raport cu gândirea critică a elevului lor, promovează egalitatea și justiția prin cercetare-acțiune în școală și comunitate.

Prezentare generală a programului

Clasificare conform ISCED-2011 al UNESCO

Pe baza nivelului de educație: 7

Clasificare conform ISCED-2013 al UNESCO

Pe baza domeniului Educatie: 0114-Formarea cadrelor didactice cu specializare disciplinara

Tip de program postuniversitar

Master of Arts (MA)

Puncte de credit ECTS

Suma totală de ECTS (sistemul european de transfer și acumulare de credite) necesară pentru finalizarea acestui MA este de 120 ECTS. Studenții pot alege să studieze modulele al căror ECTS nu depășește 30 ECTS pe semestru.

Durata studiului

Timpul minim necesar pentru finalizarea MA este de doi (2) ani sau patru (4) semestre.

Limba

Limba oficială a MA este engleza. Aceasta înseamnă că limba în care toate materialele, temele scrise, disertația postuniversitară și prezentările orale sunt engleza.

Admitere

Curriculum

Rezultatul programului

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări