Master în Managementul Afacerilor Internaționale cu HRM
Heriot-Watt University Dubai
Informatie cheie
Locația campusului
Academic City, Emiratele Arabe Unite
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 - 2 an
Ritm
Part time
Taxe de școlarizare
AED 78.750 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Toate taxele de școlarizare, inclusiv TVA
Introducere
Prezentare generală
Programul nostru de Master International de Managementul Afacerilor cu Managementul Resurselor Umane (HRM) este destinat absolvenților care au puțin sau deloc de afaceri sau de management de fond în gradul lor primul și care doresc să obțină o calificare de afaceri la scară largă pentru a îmbunătăți perspectivele lor de carieră viitoare, cei care doresc să dezvolte cunoștințe și abilități de management al afacerilor pentru a le permite să își schimbe sau să-și continue cariera.
International Business Management Pathways
Masterul nostru internațional de afaceri de management cu HRM este una dintre cele trei Pathways specialitate pe care le oferim în Managementul Internațional de Afaceri. Programele acoperă aspecte cheie în managementul afacerilor internaționale, inclusiv mediul de afaceri internațional, precum și importanța strategiei, a finanțelor, a marketingului și a comportamentului organizațional. Tu concentra pe dezvoltarea de cunoștințe specifice și competențe în dumneavoastră ales Pathway subiect în curs de pregătire pentru o carieră în acest domeniu.
Obiectivul internațional al programului atrage studenți din întreaga lume, oferind un mediu bogat de învățare unde experiența și practica internațională sunt împărtășite.
Elevii au, de asemenea, posibilitatea de a participa la evenimente de team building, leadership și networking în primele câteva săptămâni ale programului.
Durata programului (începutul lunii septembrie)
- Full-time: 12 luni
- Part-time: 24 de luni
Intrați în ianuarie
Elevii sunt bineveniți să se alăture programului IBM MSc în ianuarie.
Elevii care încep programul în luna ianuarie ar trebui să rețină că lucrează cu normă întreagă pentru o dizertație de 2 semestre (12 luni) (februarie-aprilie, 3 luni) (total 16 luni) sau cu jumătate de normă pentru teze de 4 semestre (24 luni) Martie până în august, 6 luni) (total 30 de luni).
Elevii care se înscriu pentru programele de admisie din ianuarie nu trebuie să se afle în campus în timpul pauzei de vară.
Conținutul cursului
Contextul internațional al afacerilor
Semestrul 1 (obligatoriu)
Exploră natura răspunsului unei firme la provocările internaționalizării, examinând baza strategică, metoda și direcția strategiilor internaționale. Examinează atât multi-, cât și micro-cetățeni și folosește instrumente strategice convenționale pentru a studia strategiile internaționale.
Strategie competitivă
Semestrul 1 (obligatoriu)
Examinează modul în care companiile concurează prin dezvoltarea și înțelegerea interacțiunilor și a relațiilor dintre conceptele teoretice; examinând componentele individuale ale modelelor de management strategic și luând în considerare modul în care companiile pot atinge și susține avantajul competitiv.
Muncă, Cultură și Organizații
Semestrul 1 (obligatoriu)
Acest curs se referă la cultura muncii la nivel individual, de grup și de organizare. Temele abordate includ managementul științific și școala de resurse umane, organizarea și mediul extern, puterea, politica și influența în organizații, abordări ale conducerii, performanței și recompensei, cultura organizațională.
Economie de afaceri
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă cunoașterea și înțelegerea principiilor și conceptelor de bază ale microeconomiei și macroeconomiei și să poată aplica această cunoaștere și înțelegere în analiza unei game de probleme economice.
Filozofia și practica de cercetare
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a procesului de cercetare științifică socială, precum și teoria și abordările cercetării. Dezvoltă abilități practice (tehnici cantitative și calitative) în analiza datelor pentru a transforma datele brute în informații care ghidează evaluările managementului de marketing.
Managementul resurselor umane
Semestrul 2 (obligatoriu)
Cursul analizează problemele actuale ale managementului strategic al resurselor umane (SHRM), în special cum să examineze și să dezvolte abordări pentru gestionarea acestor chestiuni cheie și să aplice gândirea critică și evaluarea managementului problemelor SHRM în contextele de afaceri contemporane.
Limba engleză
În cazul în care limba engleză nu a fost mijlocul de instruire la școala secundară, solicitanții trebuie să demonstreze competența în limba engleză echivalentă cu IELTS 6.5 (cu toate elementele transmise la 6.0 sau mai sus). Solicitanții care au absolvit învățământul secundar și terțiar vor trebui să furnizeze dovezi documentare. Va fi necesar un minim de un an de studiu cu normă întreagă în limba engleză.
Termen limita
Campusul nostru din Dubai operează un proces continuu de admitere pe tot parcursul anului: de îndată ce un aport a fost închis începem să acceptăm cererile pentru următoarea. De asemenea, este posibil să vă amânați data de început până la un an.
Majoritatea studenților aplică cu 6-10 luni înainte de aportul ales. Putem accepta cereri cu până la 3 săptămâni înainte de începerea fiecărui aport, însă trebuie să rețineți că o cerere cu întârziere va însemna aproape sigur o întârziere în furnizarea de servicii administrative esențiale, cum ar fi cartea de matriculare a studentului (fără de care nu veți fi capabil să acceseze biblioteca sau serviciile online).
Admitere
Curriculum
Managementul afacerilor internationale Pathways
MSc International Business Management cu HRM este unul dintre cei trei specialiști Pathways îi oferim în Managementul Afacerilor Internaționale. Programele acoperă probleme cheie în managementul afacerilor internaționale, inclusiv mediul internațional de afaceri, precum și importanța strategiei, finanțelor, marketingului și comportamentului organizațional. Apoi vă concentrați pe dezvoltarea unor cunoștințe și abilități specifice în Pathway aleasă de dvs., în pregătirea pentru o carieră în domeniul respectiv.
Orientarea internațională a programului atrage studenți din întreaga lume, oferind un mediu de învățare bogat în care experiența și practica internațională sunt împărtășite.
Studenții au, de asemenea, oportunitatea de a lua parte la evenimente de teambuilding, leadership și networking în primele câteva săptămâni ale programului.
Durata programului (începutul septembrie)
- Full-time: 12 luni
- Part-time: 24 luni
Conținutul cursului
Contextul de afaceri internațional
Semestrul 1 (obligatoriu)
Explorează natura răspunsului unei firme la provocările internaționalizării, examinând baza strategică, metoda și direcția strategiilor internaționale. Examinează atât multinaționali, cât și micro-naționali și utilizează instrumente strategice convenționale pentru a studia strategiile internaționale.
Strategia competitivă
Semestrul 1 (obligatoriu)
Examinează modul în care companiile concurează prin dezvoltarea și înțelegerea interacțiunilor și relațiilor dintre conceptele teoretice; examinarea componentelor individuale ale modelelor de management strategic și luarea în considerare a modului în care companiile pot obține și susține avantajul competitiv.
Muncă, cultură și organizații
Semestrul 1 (obligatoriu)
Acest curs se referă la cultura muncii la nivel individual, de grup și organizațional. Subiectele abordate includ managementul științific și școala de resurse umane, organizația și mediul extern, puterea, politica și influența în organizații, abordări ale conducerii, performanței și recompenselor, cultura organizațională.
Economia afacerilor
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă cunoștințe și înțelegere a principiilor și conceptelor de bază ale microeconomiei și macroeconomiei și să poată aplica aceste cunoștințe și înțelegere în analiza unei game de probleme economice.
Filosofia și practica cercetării
Semestrul 2 (obligatoriu)
Oferă o înțelegere a procesului de cercetare în științe sociale, precum și a teoriei și abordărilor cercetării. Dezvoltă abilități practice (adică tehnici cantitative și calitative) în analiza datelor pentru a transforma datele brute în informații care ghidează evaluările managementului de marketing.
Managementul resurselor umane
Semestrul 2 (obligatoriu)
Cursul analizează problemele actuale din Managementul Strategic al Resurselor Umane (SHRM), în special cum să examinăm și să dezvolte abordări ale managementului acestor probleme cheie și să aplice gândirea critică și evaluarea la gestionarea problemelor SHRM în contextele de afaceri contemporane.