Ma în managementul turismului internațional
Heilbronn University
Informatie cheie
Locația campusului
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
Contactează şcoala
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
Contactează şcoala
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Turismul este un fenomen extrem de dinamic, în continuă expansiune și dezvoltare. Acesta a cunoscut o crestere remarcabila in ultimii ani, iar sectorul turismului este în prezent una dintre industriile care generează cele mai înalte niveluri de angajare. Mai mult decât atât, numărul de sosiri turistice, precum și veniturile rezultate din turismul internațional sunt în continuă creștere.
Prin urmare , turismul are nevoie de gestionare. Activitățile în planificarea strategică, de cercetare de piață, e-commerce, management de proiect și alte funcții de conducere specifice sunt din ce în ce mai semnificative , tot timpul. Toate aceste activități necesită o abordare internațională și interculturală. Programul de Master în Management Internațional de Turism se pregătește absolvenți de gradul I pentru o carieră de succes în acest sector vibrant și dinamic.
MA în Management Internațional de Turism
Master Internațional de Management de Turism cuprinde trei etape majore.
Etapa de fundație în semestrul 1 familiarizează studenții cu problemele fundamentale ale Studii Internaționale de Turism, Metode de cercetare precum și managementul afacerilor și aspectele sale internaționale. În plus, acestea evaluează nivelul actual al cunoștințelor subiect prin participarea la un joc de simulare de afaceri.
Semestrul 2 oferă studii avansate. Avand o abordare trans-disciplinare, această etapă oferă o oportunitate de a aprofunda expertiza participanților în managementul afacerilor și metodologia de cercetare. În plus, studenții se specializează în Management Internațional de Turism prin participarea într-un proiect de turism cuprinzător.
Semestrul 3 este etapa tezei de master , care necesită în profunzime de cercetare empirică în domeniul ales studentului. În mod ideal, teza se bazează pe situații reale în companii internaționale de turism sau organizații.
Programul de Master Internațional de Turism de Management își propune să dezvolte absolvenți care:
- poate demonstra o înțelegere critică a principiilor și a metodelor de lucru adecvate pentru industria turismului,
- s-au dezvoltat abilitățile cognitive de evaluare critică, analiză și sinteză,
- pot demonstra abilitățile de management practice relevante pentru sectorul turismului,
- sunt, persoanele care învață-sine-stătătoare auto-disciplinat capabil de a lucra într-un mediu interdisciplinar
- sunt în măsură să facă față provocărilor prezentate de o carieră într-un mediu național sau internațional,
Obiective
Obiectivele programului Master Internațional de Turism de Management sunt de a dezvolta managerii din turism, care pot funcționa eficient în mediile de afaceri internaționale sau eco-culturale. Programul este conceput pentru a permite studenților să definească, să investigheze, să analizeze, să evalueze și să răspundă la problemele tactice și strategice de interes pentru turism și ospitalitate într-o varietate de contexte practice în cadrul turismului internațional.
Beneficii și active
- Cursuri livrate în întregime în limba engleză
- A, program de timp eficiente în mod clar structurat (3 semestre, program full-time)
- conținut multidisciplinar
- inovatoare de predare și strategiile de învățare
- Un student / raport favorabil lector
- Un mediu de învățare internațional
- Aliniata cu nevoile pieței muncii.
Cerințe de intrare
Un prim grad excelent sau bun european în studii de afaceri sau într-o disciplină legate de afaceri (210 ECTS * credite și un grad mediu german de 2,5 sau mai bună) sau o calificare internațională echivalentă.
Un nivel ridicat de competență în limba engleză corespunzătoare:
- min IELTS. 6.0 puncte (în toate categoriile)
- Testul TOEFL de hârtie min pe bază. 550 de puncte
- Testul TOEFL pe calculator min pe bază. 213 puncte
- Internet TOEFL pe bază de test min. 79 de puncte.
vorbitori nativi de limba engleză sunt exceptate de la această cerință.
Codul TOEFL al Universității Heilbronn este 2751.
Solicitanții care dețin o diplomă cu doar 180 ECTS au posibilitatea de a obține cele care lipsesc 30 ECTS în cadrul Programului de Master prin participarea la cursuri suplimentare în programul de licență Turism de Management oferit de Universitatea Heilbronn.
Solicitanții care au fost instruiți în locuri de muncă legate de curs sau au studiat cu succes în străinătate pot primi puncte bonus, care vor facilita admiterea lor la programul de Master.
Următorul termen de aplicare: 15 iulie 2014
* ECTS = european de credite transferabile
Contribuția semestrul
Toți elevii vor trebui să plătească o taxă pentru (taxa de administrare - 60 €) înscrierea și o contribuție socială pentru serviciile studențești (43 €). Plata serviciilor studențești (Studentenwerk Heidelberg) este utilizat ca o contribuție pentru a acoperi costurile pentru instalațiile studențești, cum ar fi Mensa, Cafeteria, Student Hale, și o contribuție spre Semesterticket.
Costurile de locuință
Costurile de trai pentru un student sunt aproximativ 720 de euro pe lună. Aceste costuri de trai pe luna acoperire pe cheltuielile medii după cum urmează *:
- Chirie și suplimentare cheltuieli: 281 €
- Produse alimentare: 159 €
- Îmbrăcăminte: 51 €
- Manuale și materiale: 33 €
- Car, transport public: 76 €
- Sănătate Insuranc, medicină: aproximativ 59 €
- Comunicare (telefonie, internet etc.): 35 €
- Recreere, cultură, sport: aproximativ 32 €
* Sursa: germana Student Services (Studiu al 19-lea Social al Deutsche Studentenwerk, 2009)
Asigurare de sănătate
Admiterea la Universitatea Heilbronn se acordă numai în cazul în care poate fi furnizată dovada asigurării de sănătate corespunzătoare. de asigurări de sănătate de student este disponibil pentru aprox. 80 EUR pe lună cu AOK (o companie de asigurări de sănătate din Germania).
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MA Management internațional în turism și ospitalitate
- London, Regatul Unit
MA Tourism & Cultural Policy
- London, Regatul Unit
Natura și scrisul de călătorie MA
- Bath, Regatul Unit