Master Digital Marketing
Din Daeng, Thailanda
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Cetățeni spanioli și thailandezi: 11.450 EUR | internaționali: 22.900 EUR
Introducere
Acest program este conceput pentru a crea o nouă generație de specialiști de top în marketing - profesioniști cu experiență digitală care pot beneficia de creșterea explozivă a tehnologiilor online prin utilizarea celor mai moderne și inovatoare instrumente în activitatea lor de zi cu zi.
Metodologia noastră de predare este unică prin combinarea unei pregătiri academice solide în studii de afaceri, finanțe, contabilitate, marketing și strategie cu cunoștințe digitale specifice aprofundate în video online, mobil, viral, social media și marketing bazat pe date. De asemenea, veți fi zilnic martori la cele mai recente inovații de la Google, Facebook, Twitter, Netflix și alte mari companii tehnologice.
Profesorii noștri nu sunt profesori universitari - sunt profesioniști desăvârșiți în domeniul digital și al marketingului care au lansat mii de campanii publicitare de succes și au luat multe decizii strategice câștigătoare.
La finalizarea programului nostru, veți deveni un profesionist în marketing digital. Veți fi bine pregătiți să lucrați într-un departament de vânzări sau de marketing al unei mărci importante, într-o agenție de publicitate sau într-o companie media sau tehnologică. Veți ști cum să ajutați mărcile să comunice eficient cu publicul lor țintă, folosind avantajele extraordinare pe care tehnologiile online emergente le-au adus în lume.
Parteneriat & Acreditare
Studenții înscriși la programele de master de la Harbour.Space University au posibilitatea de a primi o diplomă acreditată de la Universitatea Camerei de Comerț Thailandeze (UTCC) din Bangkok, Thailanda. Beneficiați de parteneriatul pe termen lung al Harbour.Space University cu această universitate renumită și dinamică din Asia.
Barcelona Campus
De asemenea, avem un campus în Barcelona, dacă doriți să aflați mai multe, vă rugăm să vizitați profilul.
Admitere
Burse și finanțare
Două tipuri de burse
- Muncă și studiu: combinarea educației cu experiența practică în industrie pentru a pregăti studenții pentru cariere de succes.
- Excelență și echitate: împuternicirea studenților diverși și de înaltă performanță pentru a-și atinge întregul potențial prin sprijin financiar dedicat.
Suma bursei
Bursele variază de la 5% la 100%, personalizate pentru a se potrivi cu potențialul și nevoile dvs. Când primești 50% sau mai mult, devii un Co-Creator, jucând un rol vital în comunitatea noastră, contribuind ca asistent didactic sau prin muncă cu jumătate de normă. Co-creatorii sunt coloana vertebrală a Harbour.Space, ajutând la modelarea viitorului, primind în același timp sprijin semnificativ pentru educația lor.
Cum să aplicați
Studenții sunt considerați automat pentru bursele de excelență și echitate atunci când aplică la Harbour.Space. Nu sunt necesari pași suplimentari.
Curriculum
1 an
Acest program conține un număr mare de cazuri reale de marketing în curs de desfășurare prin care elevii vor obține o înțelegere solidă a procesului de luare a deciziilor în departamentul de marketing al unei companii reale.
Toate cursurile sunt opționale, totuși recomandăm insistent studenților să urmeze cursuri marcate ca de bază. În total, 1 an de master constă din 15 module, inclusiv 1 modul de ateliere și seminarii, 1 client și 1 proiecte capstone. Profesorii noștri nu sunt profesori academici – sunt profesioniști în domeniul digital și în marketing care au lansat mii de campanii publicitare de succes și au luat multe decizii strategice câștigătoare.
Subiecte
- Marketingul digital ca parte a mixului general de marketing
- SEM și SEO
- Programatică și RTB (Cumpărarea publicului)
- Marketingul de performanță
- Marketing în rețelele sociale, virale și povestiri
- Analiza web
- Mediul virtual al companiei
- E-Commerce, CRM și programe de loialitate
- Mobile & Gamification
- Videoclip online
- Strategie digitală și planificare media digitală
- Management tehnic de proiect (active digitale)
- Evoluția Digital Media
- Fundamentele de afaceri și finanțe
- Marketing digital avansat
- Bloguri video
- Marketing prin e-mail
- Crowdfundingul
- Engleză pentru industrie
- E - Cercetări și Sondaje
- Cursuri de masterat cu practicieni de vârf
- Creșterea hacking-ului
- Marketingul ca loc de muncă
- negocierile
- Introducere în proiectarea interacțiunii
- PR și conținut
- Afaceri, antreprenoriat și promovare de sine
- Vânzare și prezentare
- Experiența utilizatorilor
- Introducere în programare pentru profesioniștii în marketing
- Programarea II pentru profesioniștii în marketing
- Vizualizarea datelor
- Piața Internet a Chinei
- Big Data & Emerging Technologies
- Capstone Project
- Seminarii și ateliere
- Proiect client
Oportunități de carieră
- Manager digital junior: un manager de marketing digital face adesea parte dintr-o echipă de marketing digital și analiză. Combinând tehnici și analize digitale și online, munca DM constă în generarea și calificarea clienților potențiali, comunicarea cu clienții și construirea mărcii și crearea și menținerea rapoartelor de metrică privind activitățile de marketing și vânzări. Eficacitate și impact asupra afacerii.
- Social Media Manager: un manager de social media are cunoștințe aprofundate despre platformele de social media, participanții acestora și potențialul de implementare. Ei execută campanii și activități de marketing pe rețelele sociale pentru a obține o creștere a acoperirii, angajamentului, clienților potențiali și vânzărilor. Gestionarea rețelelor sociale necesită creativitate și abilități analitice. Abilități de scriere și design. Cunoștințe în tehnologia de automatizare a marketingului, atenție la detalii, experiență cu WordPress și competențe SEO, inclusiv cercetarea cuvintelor cheie.
- Manager de marketing prin e-mail: rolul managerului de marketing prin e-mail este de a crea o copie excelentă a e-mailurilor și de a se asigura că e-mailurile sunt compatibile cu CAN-SPAM, sunt optimizate pentru dispozitive mobile, sincronizarea și frecvența și sunt organizate în funcție de strategia de segmentare și personalizare și implementează analize pentru optimizați clicurile și implicarea.
- Manager de comerț electronic și CRM: Managerul de comerț electronic și CRM lucrează pentru o marcă care își vinde produsele și serviciile online. Ei monitorizează strategiile de comerț electronic ale companiilor respective, care includ organizarea și managementul oamenilor. Responsabilitățile includ gestionarea bugetului și furnizarea de rapoarte de stare. Elaborarea strategiei CRM și controlul conversiilor și KPI-urilor.
- Planificator media/Cumpărător: un planificator media digital sau un cumpărător lucrează cu strategii pentru a dezvolta o strategie digitală câștigătoare pentru companie. Ei creează relații de încredere cu clienții ca expert digital. Ei supraveghează implementarea campaniei și asigură o organizare eficientă, precum și realizarea unei analize post-campanie. Sunt un mare negociator, cunosc canale și tehnologii de marketing plătite și posedă abilități puternice de comunicare care consolidează relațiile cu clienții.
- Digital/Chief Digital Officer: șeful departamentului digital conduce și gestionează o echipă de marketing digital și se asigură că compania oferă campanii digitale progresive. Ei dezvoltă noi strategii digitale pentru a implica clienții și oferă o perspectivă asupra tendințelor emergente de marketing digital și a inovației pentru promovarea mărcii. Șeful departamentului digital este un expert în strategia de campanie, planificarea și cumpărarea online și gestionarea aspectelor tehnice ale sistemelor de marketing (automatizare de marketing, CRM). Sunt mari comunicatori, încrezători și talentați ca factori de decizie.