Keystone logo
High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

High Tech High Graduate School Of Education

Introducere

Abordarea noastră

Ipoteze comune provocatoare

Pentru mai mult de 75 de ani de școli mai americani au urmat trei practici standard, care sunt atât de cultural încorporate ca să scape aproape întrebare: izola studenți de adult lume, gândirea separat de a face și de a separa elevii de perceput academic capacitatea, clasă, rasă, sex, sau capacitatea de limba.

Începând cu anul 2000, High Tech înaltă K-12 școli au răsturnat aceste principii de:

Primire a studenților printr-o loterie și gruparea lor eterogen Implicarea studenților în lumea adulților muncii prin teren și stagii Integrarea mâini, inimile și mințile prin riguroase, hands-on proiecte

GSE pregătește educatori pentru a proiecta și de a asuma pozitia de lider in programe cu un angajament în paralel în capitalurile proprii, rigoare, și relevanța pentru toți studenții. Mai degrabă decât a crea replici ale High Tech ridicat, educatori de învățare prin GSE sunt încurajați să folosească site-urile noastre clinice, ca un context pentru învățare: o oportunitate de a-și asuma riscuri, să reflecteze asupra practica si forma propria viziune pentru predare eficiente, învățare și de conducere.

Leading cu practica inovatoare

GSE a apărut de la, și este complet integrat în cadrul, o rețea școlară charter de școli inovatoare, bazate pe proiecte. Ca și treisprezece High Tech înaltă K-12 școli, care servesc ca un context pentru învățarea în rândul adulților, GSE se angajeaza sa furnizeze experiențe de învățare, care sunt personalizate, autentice, și de transformare. Elevii GSE crea planuri de învățare personale, urmăresc un curriculum pe bază de proiect, a explora propriile lor întrebări prin anchetă riguroasă, și de a dezvolta portofolii digitale pentru a demonstra procesul de învățare. Ei învață de a face și au oportunități ample de a explora intersecția de teorie și practică și să reflecteze asupra învățării lor. Ca elevii medicale intr-un spital de predare, elevii GSE ia cursuri și desfășura activități de cercetare în timp ce angajarea de zi cu zi în lumea reală de școli eficiente, inovatoare.

Proiectare pentru dreptate socială

High Tech mare a fost fondat ca un experiment de capitaluri proprii în integrarea clasă socială. De lucru pentru a îndeplini promisiunea nerealizate de Brown v. Board of Education, declarând "separat ca inerent inegal", a High Tech înaltă K-12 școli au fost concepute pentru a oferi acces și provocare la toți elevii într-un mediu de învățare inovatoare. Din proiectarea de fiecare școală în structura fiecărui experiență de învățare, educatori HTH aduce un obiectiv de capital critic pentru munca lor pentru a aborda opresiunii istoric și sistemice care afectează elevii dezavantajați. Prin pedagogie progresiv axat pe învățare profundă, elevii au voce și alegerea în procesul de învățare și un scop autentic și publicul pentru munca lor. La rândul său, elevii din GSE examina legăturile dintre echitate și proiectarea în practica lor și de a dezvolta abilități de conducere eficiente pentru a sprijini colegii lor in modelarea școli care sunt atât inovatoare, cât și echitabile.

Priorități strategice

HTH GSE aspiră să fie recunoscute în țară și în întreaga lume ca un hub de practică progresivă legate de predare, învățare și de conducere, precum și ca model de educație grijuliu, integrate, și de transformare absolvent care are un impact direct asupra-K 12 școli. Această aspirație reflectă capacitatea specială și unică HTH GSE ca un absolvent de școală încorporat în foarte eficiente și inovatoare K-12 școli să elimine lumile teorie și practică, de burse de studiu și acțiune.

Pentru a realiza acest lucru prin aspirare, HTH GSE a subliniat următoarele trei priorități strategice:

Prioritate strategică numărul unu: a GSE își propune să modeleze și să promoveze atent și transmite-gândire de predare și de conducere atât în ​​interiorul și în afara site-urile sale clinice. Prioritate strategică numărul doi: a GSE își propune să sprijine cadrele didactice, administratorii și factorii de decizie politică în eforturile lor de a transforma predare și învățare la nivel local, național, și la nivel global. Strategic prioritatea numarul trei: GSE își propune să asigure viabilitatea financiară a instituției noastre, și pentru a asigura viitorul acesteia.

Bursa & Innovation

GSE are o capacitate unică de a-ca facultate încorporat în foarte eficiente și inovatoare K-12 școli-a punte lumile teorie și practică, de burse de studiu și acțiune. GSE facultate și studenți desfășura activități de cercetare științifică, împărtășesc munca lor cu publicul academice și profesionale, și să sprijine practica inovatoare în comunitatea educațională mai mare. Aceste eforturi servesc patru funcții interconectate:

Integrarea teoria și practica

Cercetare GSE se bazează pe experiențele trăite de studenți, cadre didactice, școli, și comunități. Ne merge practica profesională și cunoștințele ambarcațiuni cu diverse perspective teoretice de a explora și de a extinde fiecare. GSE facultate și studenți pune la teorie la practică, și în a face, permite educatori pentru a contribui la baza de cunoștințe tot mai mare de predare, învățare și de conducere atât ca practicieni si teoria-constructori.

Sprijinirea medii de învățare și angajarea echitabile

GSE se angajează să lucrări științifice și practici care sprijină crearea echitabil, angajarea medii de învățare, atât pentru tineri și adulți. High Tech înaltă K-12 școli sunt larg recunoscute pentru abordări de predare și învățare care subliniază personalizare, conectați la lumea de dincolo de școală, și oferă acces și provocare pentru toți cursanții. GSE oferă resurse și sprijin pentru educatori și factorii de decizie politica pentru a crea astfel de medii, în toată țara și în întreaga lume.

Servirea școli și comunități

GSE își propune să dezvolte înțelegeri de predare și învățare, care sunt o actiune si de valoare pentru comunitatile care le deservim. În studiile de medii de învățare și comunități, am adopta o etică de vulnerabilitate reciprocă, în care cercetătorii și participanții se angajeze în calitate de colaboratori în urmărirea înțelegere mai profundă. GSE facultate și studenți împărtășească înțelegerile lor evoluție cu participantii la cercetare, invitați participanții să co-construct sens, și să faciliteze dialogul, care duce la o acțiune constructivă.

Implicarea savanți și practicieni

Așa cum oamenii de știință implicați în comunitățile de practică, GSE facultate și studenți împărtăși munca noastră cu publicul, atât profesionale și academice, și să caute oportunități de colaborare cu educatori și oameni de știință de la alte instituții. Mai mult, GSE servește ca un organizator de conversații critice, hosting reședințe de educatori din întreaga lume și publicarea Cutie, un peer-reviewed educației adulților în școli.

Învățare Rezultate

Misiunea GSE este de a dezvolta lideri medic reflectorizante care lucrează eficient cu colegii și comunitățile pentru a crea si a sustine medii de învățare inovatoare, autentice, și riguroase pentru toți studenții. Această viziune comună este articulată în procesul de învățare a rezultatelor noastre instituționale (OLI) ~ pentru a practica Gânditor anchetă și de reflecție (IR), design Equitable Mediile de învățare (D), și să se angajeze în Leadership pentru școală Change (L) ~, precum învățarea programului corespunzător Rezultatele pentru M.Ed. programului. Ca educatori și lideri, absolvenții vor fi capabili să:

Practica gandite anchetă & Reflection (IR)

Practica reflexivă (IR1): reflecție și să analizeze critic propria lor practică pentru a ghida acțiunile viitoare. Conexiune (IR2): sintetiza si conecta teoria și burse relevante pentru propria lor practică. Academice anchetă (IR3): Proiectare, conduită și de cercetare social care se adresează întrebări esențiale de la practica lor.

Proiectare Equitable Mediile de învățare (D)

Instruire Design (D1): de lucru cu colegii pentru a proiecta abordări în învățare, care pun accentul pe personalizare, conectați la lumea de dincolo de acces școală și oferta si provocare pentru toți cursanții. Program de proiectare (D2): Demonstrarea înțelegere a modului de alocare a resurselor pentru adulți și studenți afectează crearea de medii de învățare echitabile în școli.

Angajarea în Leadership pentru școală Change (L)

Facilitarea (L1): Suport și facilitarea student și profesor dialog axat pe imbunatatirea predare și învățare. Colaborare (L2): Implicarea colegii și studenților în eforturi susținute pentru a crea echitate, angajarea medii de învățare.

Locații

  • San Diego

    2150 Cushing Road

Întrebări