Master în management și politica de tehnologie
Tbilisi, Georgia
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
GEL 5.500 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Pregătire anuală pentru studenții străini
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
Programul de Master în Management și Politica de Tehnologie va oferi absolvenților săi cunoștințele și abilitățile de a analiza problemele sociotehnice complexe, de a structura și modela soluțiile lor și de a realiza proiectarea și implementarea de proiecte, programe și politici complexe în domeniul tehnologic .
Programul integrează cunoștințele de management cu domeniile specializării în tehnologie și cuprinde elemente de inginerie, cu cursuri de analiză cantitativă, cursuri de planificare a afacerilor și economie. Acesta subliniază integrarea diferitelor domenii ale managementului în curs de dezvoltare o perspectivă generală la problemele de management și provocări. Programul oferă o analiză sistematizată a conceptelor și principiilor care stau la baza înțelegerii domeniului managementului tehnologiei. Curs de lucru se referă teorii și idei la practicile de exploatare și politicile de producție și aspectele operaționale la întreprinderi.
programul Cerințe preliminare
Solicitantul este admis în conformitate cu legislația georgiană. Cunoașterea programului de învățare a limbilor străine.
Rezultat de învățare / Competențe
Cunoaștere și înțelegere
Programul va dota absolvenți cu cunoștințe pentru a explora și înțelege tehnologia ca o resursă corporativă. Le va arăta modul în care firmele pot utiliza tehnologia pentru a proiecta și dezvolta produse și servicii care să maximizeze satisfacția clienților, pe de o parte, maximizând productivitatea corporativă, profitabilitatea și competitivitatea pe de altă parte.
Cu abilități analitice, de modelare și de rezolvare a problemelor, programul va oferi studenților săi cunoștințe tehnice avansate într-un anumit domeniu de inginerie, interesant pentru ei. Elementele esențiale ale programului, care constau în chestiuni de analiză a politicilor și de modelare a sistemelor, îi vor da absolvenților abilitatea de a rezolva probleme la scară largă și complexe în lumea managementului înarmat cu cunoștințe tehnice.
Aplicarea cunoștințelor
Absolvenții vor fi echipați cu metode, instrumente și tehnici pentru proiectarea creativă și evaluarea impactului soluțiilor tehnice în organizații, efectuarea de cercetări și analiza informațiilor prin utilizarea resurselor umane și tehnologice adecvate. Acestea se vor uita atât la sistemul fizic tehnic, cât și la rețeaua organizațională în care trebuie încorporată o soluție tehnică. Absolvenții vor putea aplica cu succes cunoștințele în strategia de producție și managementul operațional, vor folosi instrumentele și tehnicile pentru luarea deciziilor manageriale și vor realiza cercetări folosind o varietate de resurse.
luare a deciziilor
Absolvenții pot face judecăți în ceea ce privește utilizarea abundentelor oportunități tehnologice pentru a afecta misiunea, obiectivele și strategiile din cadrul organizațiilor lor. Analizând potențialul tehnologiilor emergente, ei vor putea evalua impactul comercial al implementării lor în contextul organizațional al firmelor. Absolvenții care anticipează tendințele societale mai largi, în care se formează noua producție tehnologică, pot lua decizii care să vândă produsele și serviciile care rezultă din acestea.
Abilități de comunicare
Absolvenții, analizați atât sistemul fizic, cât și rețeaua de actori care se confruntă cu provocări tehnice, management și alegeri etice, pot descrie și discuta elementele unei gestionări eficiente în sfera tehnologiilor inovatoare și a operațiunilor de producție; Să comunice eficient prin prezentări orale și scrise; Să demonstreze abilitatea de a lucra cu și / sau de a conduce o echipă diversă spre realizarea obiectivelor; Să lucreze eficient ca membru al echipei prin proiecte de grup și analiză de probleme; Să dezvolte și / sau să pună în aplicare un plan, precum și să dezvolte un raport concludent.
Abilități de învățare
Absolvenții își pot asuma responsabilitatea pentru propria învățare; Să poată învăța din experiențele dobândite în managementul tehnologic diferit; Să ia în considerare cunoștințele anterioare, timpul disponibil și oportunitățile de învățare; Evitarea rezultatelor învățării care sunt prea generale sau prea înguste; Să demonstreze o înțelegere a conceptelor și metodelor care apar în cadrul unui domeniu de management al tehnologiei; Să învețe să gestioneze independent sarcinile de învățare; Să învețe să evalueze și să-și asume responsabilitatea pentru continuarea dezvoltării academice / profesionale.
Valorile
Echipate cu o combinație unică de abilități tehnice, analitice și de management, absolvenții vor fi pregătiți să joace roluri principale la toate nivelurile societății contemporane, rezolvând probleme complexe care nu pot fi rezolvate doar de tehnologie. Ei vor fi conștienți de necesitatea depășirii limitelor disciplinei tehnice și non-tehnice și a intersecției tehnologiei și politicii publice. În relațiile profesionale și societale, absolvenții vor evalua atitudinile respectuoase între colegi, climatul prietenos pentru cooperare și colaborare, comportamentul etic, responsabilitatea de sine și răspunderea, disciplina și hotărârea, gândirea critică, onestitatea și auto-înțelegerea.
Forme și metode de realizare a rezultatelor învățării
Prelegere
Seminar (lucrul în grup)
Cursuri practice
Clase de laborator
practică
Curs de lucru / proiect
Formele de lucru independente și metodele de realizare a rezultatelor învățării sunt incluse în Programul Educațional și pot fi găsite prin intermediul următorului link: http://www.gtu.ge/quality/pdf/sc.pdf
Cele mai răspândite metode de predare și învățare, precum și definițiile acestora, sunt prezentate mai jos. Un profesor ar trebui să aleagă metoda potrivită în funcție de scopul și problema concretă.
- Discuții / dezbateri . Aceasta este metoda cea mai răspândită de predare interactivă. Un proces de discuție sporește foarte mult calitatea implicării studenților și a activității acestora. O discuție se poate transforma într-un argument și acest proces nu se limitează la întrebările puse de profesor. Ea dezvoltă abilitățile studenților de a raționa și de a-și fundamenta propriile idei.
- Învățarea cooperativă este o strategie didactică în cadrul căreia fiecare membru al unui grup trebuie nu numai să învețe subiectul însuși, ci și să-i ajute pe colegii săi să-l învețe mai bine. Fiecare membru al grupului lucrează la această problemă până când toți vor conduce problema.
- Activități de colaborare ; Folosind această metodă implică împărțirea studenților în grupuri separate și oferirea fiecărui grup a propriei sarcini. Membrii grupului lucrează individual la problemele lor și, în același timp, împărtășesc opiniile lor cu restul grupului. Conform problemei ridicate, este posibilă schimbarea funcțiilor între membrii grupului în acest proces. Această strategie asigură implicarea maximă a studenților în procesul de învățare.
- Învățarea bazată pe probleme (PBL) este o metodă care utilizează o problemă concretă ca etapă inițială atât pentru dobândirea de noi cunoștințe, cât și pentru procesul de integrare.
- Metoda euristică se bazează pe rezolvarea pas-cu-pas a unei probleme date. Se realizează prin intermediul fixării independente a faptelor în procesul de predare și prin stabilirea legăturilor dintre ele.
- Studiu de caz - profesorul discută cu studenții cazurile concrete și studiază temeinic problema. De exemplu, în sfera siguranței tehnice se poate discuta despre un accident sau o catastrofă concret, sau în știința politică poate fi un studiu al unei probleme concrete, de exemplu, Karabah (conflictul armeano-azer).
- Brainul a fost ucis - această metodă presupune formarea și prezentarea cât mai multor idei și opinii radical diferite pe un anumit subiect. Această metodă stabilește condițiile pentru dezvoltarea unei abordări creative față de o problemă. Această metodă este eficientă într-un grup mare de studenți și constă în următoarele etape:
- Folosind o abordare creativă pentru definirea unei probleme / probleme;
- Pentru o anumită perioadă de timp lista (în principal pe tablă) a ideilor studenților despre această problemă fără nici o critică;
- Stabilirea criteriilor de evaluare pentru a stabili corespondența ideii cu scopul cercetării;
- Evaluarea ideilor alese în funcție de criteriile stabilite anterior;
- Selectarea ideilor care corespund cel mai mult problemei date prin aplicarea metodei de excludere;
- Dezvăluind cea mai bună idee pentru rezolvarea problemei date.
- Jocurile pe roluri și simulările - jocurile jucate în conformitate cu un scenariu pregătit anterior permit studenților să estimeze problema din diferite puncte de vedere. Ele ajută studenții să formeze puncte de vedere alternative. Aceste jocuri, precum și discuțiile, îi ajută pe elevi să își dezvolte aptitudinile de a-și exprima propriile idei și de a participa la discuții.
- Metoda de demonstrare implică prezentarea informațiilor cu ajutorul mijloacelor vizuale. Este destul de eficient pentru atingerea rezultatului dorit. Este recomandabil să prezentați materialul simultan prin mijloace audio și vizuale. Materialul poate fi prezentat atât de un profesor cât și de un student. Această metodă ne ajută să facem mai clari pașii de percepere a materialului didactic, să precizăm ce etape elevii trebuie să ia independent; În același timp, această strategie prezintă vizibil esența unei probleme / probleme. Demonstrația poate fi foarte simplă.
- Metoda inductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoaștere atunci când în procesul de învățare trenul gândirii este orientat de la fapte către generalizare, adică în prezentarea materialului procesul trece de la concret la general.
- Metoda deductivă determină o astfel de formă de transmitere a oricărui tip de cunoștințe care prezintă un proces logic de descoperire a cunoștințelor noi pe baza cunoașterii generale, adică procesul trece de la general la concret.
- Metoda analitică ne ajută să împărțim întregul material didactic în părțile componente. În acest fel, interpretarea detaliată a problemelor separate în cadrul problemei complexe date este simplificată.
- Metoda sintetică implică formarea unei probleme de la mai multe persoane separate. Această metodă ajută elevii să-și dezvolte abilitatea de a vedea problema în ansamblu.
- Metoda verbală sau orală cuprinde o prelegere, o narațiune, o conversație etc. În timpul procesului profesorul transmite, explică materialul verbal, iar elevii îl percep și îl învață prin înțelegere și memorare.
- Metoda scrisă implică următoarele forme de activitate: copierea, notarea, compunerea tezelor, scrierea unor eseuri etc.
- Metoda de laborator. Implică următoarele forme de activitate: desfășurarea de experimente, prezentarea materialelor video etc.
- Metode practice. Unifica toate formele de predare care stimulează dezvoltarea abilităților practice în studenți. În acest caz, un elev efectuează independent diferite activități pe baza cunoștințelor dobândite, de exemplu, studiul de teren, practica didactică, munca în teren etc.
- Metoda explicativă. Se bazează pe discutarea unei probleme date. În procesul de explicare a materialului, profesorul aduce exemple concrete, analiza detaliată a cărora se face în cadrul temei date.
- Instruire orientată spre activități. Implică implicarea activă a profesorilor și studenților în procesul de predare, atunci când are loc interpretarea practică a materialului teoretic.
- Proiectarea și prezentarea unui proiect. În timp ce proiectează un proiect, un student aplică cunoștințele și abilitățile pe care le-a dobândit pentru rezolvarea unei probleme. Predarea prin proiectarea proiectelor mărește motivația și responsabilitatea elevilor. Lucrul pe un proiect implică etapele de planificare, cercetare, activitate practică și prezentarea rezultatelor în funcție de problema aleasă. Proiectul este considerat a fi finalizat dacă rezultatele acestuia sunt prezentate clar, convingător și corect. Se poate realiza individual, în perechi sau în grupuri; De asemenea, în cadrul unuia sau mai multor discipline (integrarea subiecților); La finalizarea proiectului este prezentat unui public larg.
- E-learning Implică utilizarea internetului și a mijloacelor multimedia în procesul de predare. Acesta cuprinde toate componentele procesului de predare (scopuri, conținut, metode, mijloace etc.); Realizarea acestor componente are loc prin mijloace specifice. Există trei tipuri de e-learning: .
- Cursuri full-time; Când procesul de predare are loc în timpul orelor de contact ale profesorilor și studenților, iar transmiterea materialului didactic se face printr-un curs electronic;
- Învățarea la distanță implică desfășurarea procesului didactic în absența unui profesor. Cursul de predare se desfășoară la distanță; În format electronic;
- Testarea hibridă (cu normă întreagă / îndepărtată) se efectuează în principal îndepărtat, dar o anumită parte a acesteia se desfășoară în timpul orelor de contact
Sfere de angajare
Absolvenții programului vor găsi de obicei locuri de muncă ca consultanți sau manageri de proiecte cu firme internaționale de consultanță, consultanță și servicii bancare și ca consultanți strategici guvernelor naționale și organizațiilor internaționale. Alte vor urmări grade avansate sau să rămână în mediul academic. Cele mai multe dintre ele pot lucra ca manageri de tehnologie, analiști ai piețelor tehnologice și antreprenorilor în medii extrem bazate pe tehnologie, la nivel internațional orientate și competitive pentru o varietate de sectoare industriale.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Maestru în managementul evenimentelor
- Sydney, Australia
- Moore Park, Australia + 2 Mai mult
Master of Arts în managementul artelor, societate și antreprenoriat creativ
- Helsinki, Finlanda
Master în Știința și Managementul Datelor
- Rome, Italia