Keystone logo
Georgia State University MS în marketing

Georgia State University

MS în marketing

Buckhead, Statele Unite ale Americii

12 Months

Engleză

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Aug 2025

USD 46.545 *

În campus

* Non-rezidenți în Georgia | Rezidenți din Georgia: 39.000 USD | depozit nerambursabil pentru loc: 250 USD

Introducere

A fost o vreme când marketingul era considerat o artă, dar odată cu creșterea analizei cantitative, a datelor mari, a media digitală și a marketingului social și mobil, devine la fel de mult o știință. Masterul în marketing al lui Robinson vă va dota cu abilități în toate aceste domenii.

Indiferent de antecedentele tale, programul te va pregăti pentru a reuși în industria de marketing. Acest program este pentru:

  • Schimbători de carieră fără nicio experiență de marketing care doresc să pătrundă în domeniu
  • Acceleratori de carieră cu câțiva ani de experiență în marketing care doresc să urce în cadrul organizației lor actuale
  • Începători în carieră care sunt proaspăt ieșiți din licență și doresc să-și înceapă traiectoria profesională

Un semn distinctiv al programului este proiectele experienţiale realizate de studenţi în colaborare cu companiile din zonă. Exemple de proiecte anterioare:

  • Echipa de marketing experiențial a Porsche a ajutat clienții să experimenteze cum este să fii proprietarul Porsche (atingere, simțire, testare) înainte de a face o achiziție, în ciuda limitărilor de distanțare socială în mediul pandemic
  • Cu Georgia-Pacific, a dezvoltat o strategie de lansare pe piață pentru un nou produs în spațiul tehnologic
  • Cu Monday Night Brewing, a marcat și a lansat o serie de noi IPA-uri
  • Odată cu orașul Atlanta, cunoașterea sporită a ATL311, o aplicație pe care rezidenții o pot folosi pentru a solicita servicii care nu sunt de urgență
  • Cu Trees Atlanta, a construit o strategie de marketing digital care a mobilizat cetățenii să pledeze pentru plantarea și protecția copacilor orașului.

Obțineți automat un certificat de specializare

Pe lângă o diplomă de master, veți obține un certificat de specializare absolvent în managementul mărcii și clienților.

Obțineți o diplomă dublă în știința datelor și analiză

Programul încorporează abilități de marketing bazate pe date, dar puteți aprofunda și mai mult cu o diplomă dublă în marketing și analiză de date mari.

Cât o să dureze?

Format full-time: 12 luni (3 semestre)

Cursuri două seri pe săptămână: luni și miercuri, 17:30-21:45. Programul permite profesioniștilor care lucrează să-și avanseze cariera actuală.

Admitere

Burse și finanțare

Curriculum

Rezultatul programului

Taxa de școlarizare a programului

Oportunități de carieră

English Language Requirements

Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.

Cerințe de admitere la program

Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.

Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.

Despre Școală

Întrebări