Master în Managementul Internațional de Marketing
GEMA Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
4 - 10 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 7.000
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
De ce o diplomă de master în Managementul Marketingului Internațional?
Programul de Master este adaptat pentru cei care doresc să obțină o specializare în marketing internațional, pornind de la Fundamentele de Marketing la Marketingul Internațional, Afaceri Digitale și Social Media Communication.
Obiectivele programului vor atinge diferitele tipuri de învățare: stimularea atitudinilor și valorilor, dezvoltarea competențelor în performanță și dobândirea de informații și concepte.
Participanții vor dezvolta abilități și competențe în elementele esențiale ale strategiei: afaceri (marketing, cercetare în marketing, sustenabilitate și comunicare socială etc.), gândire în planificare și proiectare, inteligență de conducere și inteligență emoțională și etică. Datorită parteneriatului cu Universitatea Saint Joseph din Philadelphia (SUA), una dintre cele mai reprezentative instituții academice din SUA, toate activitățile de instruire (prelegeri, cercetări, misiuni, lucrări de proiect etc.) vor avea loc în limba engleză de către Facultate Membri, profesori vizitatori și vorbitori de oaspeți din mediul de afaceri american și internațional.
Pentru a permite studenților să fie pregătiți în mod corespunzător pentru a face față experienței internaționale, GEMA Business School a conceput o "cale de inițiere" ca o primă etapă a programului de masterat care va avea loc la Roma și se va axa pe următoarele domenii: Marketing și comunicare Fundamentale, team building și abilități personale.
destinatarii
Solicitanții nu trebuie să aibă mai mult de 30 de ani și să aibă o primă diplomă relevantă de la o universitate recunoscută sau un alt Institut de învățământ superior echivalent. În plus, candidații ar trebui să demonstreze un nivel de B2 (QCER) de cunoaștere a limbii engleze sau mai sus, standard minim solicitat de Universitatea Saint Joseph pentru a participa la cursurile sale.
Se așteaptă ca fiecare candidat să aibă un interviu cu ofițerii de admitere la școală pentru a evalua motivația, atitudinea, nivelul de început al competențelor și așteptările.
Obiective și metode de învățare
Programul Internațional de Management al Marketingului se așteaptă să-și construiască următorii profesioniști în marketing, oferindu-le posibilitatea de a dobândi noi concepte și de a obține competențe practice. Elevii își vor promova atitudinile și valorile și vor dezvolta competențe în performanță, în timp ce vor învăța teorii și principii despre marketing și comunicare.
Metoda de învățare va stimula potențialul participanților pentru a le oferi oportunitatea de a-și evalua nivelurile de competență și de a identifica zonele de dezvoltare, de a consolida concepte, teorii și aplicații, ajutându-i să gândească în sens larg și să conducă în mod strategic, în planificarea strategică, conducerea și inteligența emoțională, afacerile și etica. Toate clasele sunt ținute în limba engleză pentru a îmbunătăți abilitățile lingvistice împreună cu subiectele de bază.
Beneficii cheie
• Achiziționarea de competențe de marketing internaționale, împreună cu o îmbunătățire definitivă a competențelor în limba engleză
• Experiența de viață și de studiu în două țări diferite (Italia și SUA)
• Metode și instrumente de învățare dovedite practice și experimentale
• Posibilitatea de a obține un stagiu la sfârșitul programului
• Parteneriatul dintre două instituții de învățământ de prestigiu ( GEMA Business School și Universitatea Saint Joseph)
Faze ale programului
Faza 1: noiembrie / decembrie (Roma)
Faza 2: ianuarie / aprilie (opțiunea 1) - ianuarie / august (opțiunea 2) (Philadelphia)
Faza 3: mai / decembrie (opțiunea 1) - septembrie / martie (opțiunea 2) (Italia)
Faza A
- GEMA - Roma (Italia) - 2 luni
- CUPRINS: Bazele de marketing și fundamentele
Faza B
- SJU - Philadelphia (SUA)
- Opțiunea 1 - 3,5 luni
- CUPRINS: Marketing international - Media si organizare sociala - Schimbare strategica si leadership - Gandire inovare si design - Colaborare si conflict in echipele internationale
- Opțiunea 2 - 7 luni
- CUPRINS: aceleași teme de mai sus, cu un modul suplimentar de învățare activă constând în sarcini, lucrări de proiect și experiențe pentru a dezvolta abilități practice.
Faza C
- Companiile și organizațiile - Italia - 3/6 luni
- Oportunitate de stagiu în companii și organizații bazate în special pe Italia, unde studentul poate implementa ceea ce a învățat în timpul experienței de masterat. Fiecare elev va avea șansa de a candida pentru o perioadă de 3/6 luni
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
Master Management în Marketing Internațional
- Berlin, Germania
MSc in International Marketing & Business Development
- Lyon, Franţa
International Marketing & Sales Communication
- Milan, Italia