Master în Managementul Afacerilor Internaționale - Calea Italiană
GEMA Business School
Informatie cheie
Locația campusului
Rome, Italia
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
Învățământ la Distanță
Durata
4 - 6 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 4.900
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
destinatarii
Programul de Master în Managementul Afacerilor Internaționale este proiectat și promovat de către GEMA Business School și este un program modular postuniversitar conceput pentru a instrui o nouă generație de manageri de export și internațional de marketing și manageri de afaceri, capabil să conducă companii și întreprinderi pentru a extinde cotele lor de piață în piețe prin:
- creșterea numărului de țări în care produsele / serviciile sunt vândute, în special pe piețele în creștere rapidă;
- creșterea numărului de linii de produse / servicii vândute pe piețele internaționale în concordanță cu structura cererii locale;
- adoptarea de noi strategii de distribuție pentru a ajunge "mai aproape de client" pe piețele internaționale (de exemplu, sucursale comerciale, joint venture, producție locală).
Acesta este conceput, de preferință, pentru absolvenți în economie, științe sociale și subiecte științifice din orice țară care dorește să devină un manager de export sau un manager de marketing internațional. Membrii Facultății GEMA, profesorii vizitatori și vorbitorii invitați din contextul de afaceri internațional vor desfășura toate activitățile de formare (cursuri, exerciții de clasă, sesiuni online, temele, cercetare, sarcini, lucrări de proiect etc.) în limba engleză.
Solicitanții trebuie să aibă mai puțin de 30 de ani și un prim grad relevant (de preferat pentru absolvenții din economie, științe sociale și științe științifice) de la o universitate recunoscută sau un alt institut de învățământ superior echivalent.
În plus, candidații ar trebui să demonstreze un nivel de B2 (QCER) de cunoștințe de limbă engleză sau de mai sus, standard minim solicitat pentru a participa la cursuri.
Se așteaptă ca fiecare candidat să aibă un interviu cu ofițerii de admitere la școală pentru a evalua motivația, atitudinea, nivelul de început al competențelor și așteptările.
Structura programului
- PROGRAM INTRODUCERE
Prezentarea cursului de masterat.
Rolul, funcțiile, abilitățile și atitudinea Managerului Internațional de Afaceri.
Management de proiect
Veți putea crea și gestiona proiecte internaționale de vânzări
Crearea de echipe și conducerea organizațională
Vei fi capabil sa:
- înființarea, gestionarea și conducerea echipelor multiculturale;
- pentru a gestiona timpul;
- să comunice într-o lume globalizată;
- pentru a depăși conflictele într-un mediu multicultural.
Organizarea companiei
Veți putea configura și administra un birou de export.
- COMPETENȚE STRATEGICE
Marketing international
Acest modul își propune să dezvolte competențe strategice și analitice critice pentru a inspira și orienta dezvoltarea unei companii pe piețele internaționale.
Vei fi capabil sa:
- identificarea celor mai interesante piețe externe (analiza atractivității / accesibilității);
- să evalueze potențialul și trăsăturile lor (analiza de piață);
- identificarea riscurilor și a obstacolelor de natură diferită în abordarea piețelor vizate (de exemplu, economice, culturale, politice, juridice, tehnice);
- elaborarea unei strategii comerciale adecvate, luând în considerare distribuția, prețul, gama de produse, concurența etc .;
- identificarea unei "strategii de intrare" adecvate;
- să evalueze impactul financiar al strategiei comerciale alese;
- coordonează comunicarea companiei pe diferite piețe internaționale.
- COMPETENTE OPERAȚIONALE
Tehnici de comerț internațional
Veți putea gestiona cele mai importante aspecte tehnice legate de comerțul exterior:
lucrul la contracte comerciale internaționale (de exemplu, distribuție, agenție, franciză, joint venture);
protejarea drepturilor de proprietate intelectuală și industrială ale societății;
să coordoneze operațiunile de export de la oferta comercială la plată;
evaluarea și gestionarea implicațiilor fiscale ale operațiunilor de export;
gestionarea fluxurilor de plăți și a riscurilor financiare.
Vânzarea pe piețele internaționale
Vei fi capabil sa:
- găsirea și gestionarea contactelor de vânzări;
- să pregătească și să gestioneze apelurile de vânzări;
- ajustați stilul dvs. de vânzări în medii culturale și cumpărătoare diferite;
- obțineți angajamentul de la potențialul dvs. client;
- construirea și gestionarea unei forțe de vânzări și a unei rețele de distribuție a vânzărilor;
- utilizează e-commerce și marketingul web eficient;
- utilizați vânzări "abilități soft".
Geotrade
Vei fi capabil sa :
- judecător pe marile tendințe geopolitice și geoeconomice care afectează comerțul internațional;
- să identifice cele mai promițătoare companii, produse și servicii italiene care vor fi promovate pe piețele internaționale, printr-o înțelegere a modelelor și tendințelor comerțului italian internațional;
- să elaboreze și să realizeze o strategie de vânzări pentru a intra în unele dintre cele mai promițătoare țări prin:
- obținerea unei cunoștințe generale a situației geopolitice și geoeconomice a țărilor vizate;
- evaluarea oportunităților de afaceri;
- identificarea și gestionarea riscurilor de țară;
- identificarea și depășirea obstacolelor din calea comerțului (politic, economic, logistic, juridic, cultural, fiscal etc.).
Acest modul vă va permite să obțineți perspective noi și o perspectivă nouă asupra următoarelor țări:
- Zona Golfului: Iran, Qatar, Uae, Arabia Saudită, Kuwait, Barhain, Oman
- China
- America de Nord: SUA și Canada
- Europa: Franța și țările din Visegrad (Republica Cehă, Slovacia, Polonia, Ungaria)
- Unele "stele" emergente: Coreea de Sud, Egipt, Etiopia, Thailanda, Filipine, Malaezia
Specialiștii, Manageri de export, directori internaționali, antreprenori și cadre didactice vor oferi studenților informații practice pentru a funcționa în aceste țări și pentru a le îmbogăți cu experiența și experiența specialiștilor lor.
Planul de afaceri internațional și de export
Vei fi capabil sa:
- elaborarea unui plan de afaceri internațional și / sau de export;
- elaborarea unui plan financiar;
- identificarea resurselor financiare posibile.
Lucrări de proiect
Studenții, care lucrează în echipă și sunt coordonați de Tutors, vor lucra la un proiect de export cu companii de producție și servicii selectate, cu sediul în Italia.
Echipele vor prezenta proiectele lor de export și o comisie de examinare a Gema va evalua rezultatele lucrărilor efectuate.
- STAGII
Elevii vor petrece 12 stagii de practică într-o companie de producție sau de servicii cu sediul în Italia cu succes, selectată de Gema după criterii de înaltă calitate.
Oportunități de carieră
Italia este unul dintre cei mai mari exportatori din lume, dar potențialul său comercial real din străinătate încă așteaptă să fie exploatat, întrucât multe întreprinderi italiene mici și mijlocii ar putea ataca piețele de peste mări dacă ar avea personalități profesionale bine cunoscute în întregul proces din lanțul de aprovizionare la export.
Același lucru se poate spune pentru companiile din multe alte țări europene sau din alte zone geografice, fiecare în peisajul lor și în funcție de propriile nevoi, poate avea un interes în sporirea oportunităților lor de dezvoltare internațională. Acesta este motivul pentru care programul de masterat are module pentru studiu mai aprofundat al celor mai importante zone geo-economice din lume (Geotrade), oferind o cunoaștere mai aprofundată a caracteristicilor economice, juridice, comerciale și sociale fundamentale ale fiecărei țări.
Pe baza recomandărilor apărute zilnic de la contactul cu companiile GEMA care lucrează sistematic pentru stagii, programul de masterat își propune să răspundă acestor nevoi precise, oferind studenților cu know-how specializat și cu instrumente și metode menite să-și sporească eficiența personală pentru o autonomie operativă îmbunătățită și o capacitate de angajare consecventă.
Atunci când programul de masterat este finalizat, elevii vor putea să-și ofere abilitățile tuturor companiilor care au planuri de expansiune comercială în străinătate și au nevoie de personalități profesionale capabile să gestioneze aceste proiecte prin promovarea obiectivelor comerciale și evaluarea critică a performanței lor profesionale.
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing Internațional
- Guildford, Regatul Unit
Master în marketing internațional
- Marbella, Spania
Master în Management și Marketing Internațional
- Angers, Franţa