Master în Management, Marketing și Logistică
Chisinau, Republica Moldova
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză, Română, Rusă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
FORMAT DE STUDIU
În campus
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
- Nivel de calificare: 7 Nivel ISCED
- Durata: 2 ani
- Număr de credite de studiu: 120 ECTS, 4 semestre
- Prima dată de început: octombrie 2020
- Limbi: română, rusă, engleză, franceză
- Taxă de școlarizare:
- Studenți UE: 1000 EUR / pe an
- Studenți români: 500 EUR / pe an
- Studenți non-UE: 2000 EUR / pe an
- Studenți UE: 1000 EUR / pe an
- Studenți români: 500 EUR / pe an
- Studenți non-UE: 2000 EUR / pe an
Descrierea programului
Programul de master se adresează formării specialiștilor în domeniul Științelor Economice.
Programul de master în management, marketing și logistică, cu o durată de doi ani (patru semestre) și acumularea a 120 ECTS, este compus din unități de curs fundamentale concentrate în primul semestru pentru dezvoltarea abilităților de cunoaștere. Al doilea semestru include unități de curs orientate către politicile și strategiile specifice programului de master. Unitățile de curs din semestrul al treilea sunt direcționate către implementarea cunoștințelor bazate pe studiul modulelor de specializare funcționale și ramuri. În timpul celui de-al doilea an, studenții sunt capabili să își personalizeze studiile printr-o flexibilitate sporită și prin alegerea diverselor cursuri elective. Studenții vor trebui să participe la un stagiu pentru a-și pune în practică experiența de învățare și își vor încheia studiile cu o teză de master orientată spre cercetare.
Competențe și abilități
Principalele competențe tehnice se referă la evaluarea, învățarea și exploatarea rezultatelor cercetării în activitățile economice ale organizațiilor internaționale; identificarea și executarea activităților folosind metode și tehnici inovatoare de management; Luarea deciziilor în companie ținând cont de valorile corporative, strategiile financiare și managementul personalului etc.
Perspectivele de carieră
Programul de Master oferă studenților perspective excepționale de carieră pentru carierele lor viitoare, răspunzând cererii crescânde pentru tinerii absolvenți cu abilități de management în companii internaționale.
Programul de master în management, marketing și logistică pregătește tinerii pentru o carieră în antreprenoriat și afaceri și să lucreze în întreprinderi din diferite structuri organizaționale, companii transnaționale; structuri economice, instituții de cercetare, centre de analiză și expertiză, în domeniul managementului, marketingului, logisticii, afacerilor și inovării. Absolventul programului de master va putea lucra ca manager, manager de brand, manager de proiect, manager de marketing, manager de produse, consultant media, manager PR, manager de distribuție, logistician, specialist în marketing, cercetător etc.
Free International University of Moldova"}" />
© Free International University of Moldova
Perspective internaționale
În afară de curriculumul internațional, studenții vor avea șansa de a experimenta culturi și perspective străine prin programe de schimb cu peste 100 de universități partenere din întreaga lume. Oportunități internaționale semnificative sunt, de asemenea, oferite de grupuri de lucru formate din studenți internaționali, prelegeri susținute de profesori vizitatori internaționali, precum și de tururi de studiu internaționale.
Curriculum
Semestrul 1
- Management economic bazat pe rezolvarea problemelor (ateliere)
- Modelarea proceselor de afaceri
- Metodologia și etica cercetării în științele economice
- Managementul strategic și strategia de afaceri
- Analiza marketingului
- MSс Operatiuni, Logistica si Managementul lantului de aprovizionare
Semestrul 2
- Studii comparative: Reglementare, politici, reforme și tendințe în management, marketing și logistică (ateliere)
- Teoria deciziilor
- Reglementarea mediului de afaceri și a utilizărilor comerciale în contractele internaționale
- Strategia de marketing și planificarea
- Proiect de consultanță în marketing
- Strategii pentru logistica afacerilor durabile
- Strategia lanțului de aprovizionare și durabilitatea
Semestrul 3
- Finanțare antreprenorială. Analiza economică a deciziilor manageriale
- Managementul inovării și dezvoltarea de produse noi
- Managementul marketingului business to business: perspectivă globală
- Proiectarea și gestionarea comunicațiilor integrate de marketing
- Proiectarea rețelei de furnizare și logistică globală
- Analiza lanțului de aprovizionare și luarea deciziilor
- Internship
Semestrul 4
- Cercetare și elaborarea tezei de master
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MIM - Master în Management
- Paris, Franţa
- Angers, Franţa + 6 Mai mult
Programul Grande Ecole
- Paris, Franţa
- Angers, Franţa + 1 Mai mult
MBA + Master în Management de Marketing
- Amsterdam, Ţările de Jos