
Master în Afaceri - Inovare și Management în Turism
Salzburg, Austria
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 363 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* până la o sumă dublă pentru țările din afara UE. + taxa de sindicat studentesc
Introducere
Turismul se referă din ce în ce mai mult la modul în care călătorii experimentează locurile. Pentru a reacționa la această natură în schimbare a turismului, programul de master „Inovare și management în turism” vă echipează cu abilitățile de care aveți nevoie pentru a deveni un manager cu înaltă calificare în sectorul turismului internațional. Aflați cum să identificați noi tendințe, să răspundeți la noile cerințe ale călătorilor și să deveniți un contributor activ la comerțul turistic de mâine.
Diplomă acordată: Master of Arts in Business (MA) | Durata studiului: 4 semestre (2 ani) | Mod de studiu: part-time. Prelegeri de luni și marți de la 8:00 la 18:00, miercuri de la 8:00 la 13:00 |
Locuri de studiu pe an: 34 | Locație: Campus Urstein | Limba: engleză |
Taxă de școlarizare: taxă de școlarizare de cel puțin 363 EUR pe semestru (până la dublarea sumei pentru țările din afara UE) + taxă pentru sindicatul studenților | Taxa cursului de pregătire: pentru cursurile de pregătire organizate de Universitatea din Salzburg cel puțin 50 EUR per curs |
De ce să studiezi Inovarea și Managementul în Turism la Universitatea de Științe Aplicate din Salzburg?
Programul de master de la Universitatea de Științe Aplicate din Salzburg se adresează așteptărilor crescute ale oaspeților din sectorul turismului în continuă schimbare. Programul internațional, bazat pe management, vă familiarizează cu noile tendințe de călătorie și vă echipează cu abilitățile necesare pentru a deveni lider în turismul global.
Pe lângă cunoștințele de specialitate în designul experienței, curriculumul abordează și subiecte precum dezvoltarea de produse, povestirea, e-turismul, antreprenoriatul și alte aspecte cheie ale sectorului călătoriilor. Pentru a acoperi o gamă cuprinzătoare de subiecte relevante, programul de master se bazează pe următoarele puncte generale:
- Inovaţie
- Comunicarea corporatistă
- Cercetare aplicată
- Relevanță practică
- Diversitate
Admitere
Curriculum
Module și competențe speciale
Pentru a aborda cele mai relevante tendințe și subiecte ale comerțului internațional din turism, programul de master „Inovare și management în turism” se bazează pe trei domenii cheie:
- Design experiență
- fenomene psihologice și sociologice în turism
- teoria designului experienței, studii de caz și proiecte
- povestire
- managementul atractiei
- fenomene psihologice și sociologice în turism
- teoria designului experienței, studii de caz și proiecte
- povestire
- managementul atractiei
- eTurism
- impactul global al noilor media
- rețele sociale și aplicații mobile
- consecințe economice și sociale
- Fundamentele, teoriile și proiectele de cercetare eTurism
- impactul global al noilor media
- rețele sociale și aplicații mobile
- consecințe economice și sociale
- Fundamentele, teoriile și proiectele de cercetare eTurism
- Antreprenoriat
- managementul resurselor umane și conducere
- dezvoltarea afacerii și planificarea afacerii
- managementul schimbării
- etică de afaceri
- managementul resurselor umane și conducere
- dezvoltarea afacerii și planificarea afacerii
- managementul schimbării
- etică de afaceri
Economia experienței este în continuă creștere – și în domeniul turismului. Așteptările oaspeților au crescut, iar industria trebuie să răspundă acestor noi cerințe. Cu programul nostru de master personalizat, vă pregătim pentru aceste noi provocări! În acest program internațional de master, obțineți cunoștințe de specialitate în domeniul designului experienței. Aceasta include diferite perspective și metode de dezvoltare a produsului, design de servicii, co-creare și povestire. Al doilea program se concentrează pe eTurism – o înțelegere a impactului tehnologiilor digitale asupra turismului, precum și aplicarea aplicațiilor sociale și mobile de către organizațiile de turism și consumatori. În plus, se pune accent pe antreprenoriat, etica în afaceri, sustenabilitate și abilitățile sociale.
Focus general:
- Inovaţie:
Procese de dezvoltare a produselor, inovare a serviciilor și experiențe, tendințe actuale în turism - Comunicare corporativă:
Crearea de concepte de comunicare, studii de caz corporative, management de brand, leadership și comunicare - Cercetare aplicată:
Cercetare în turism, eTurism Lab, portofoliu de expertiză, studii de caz - Relevanță practică:
Experți și manageri renumiți, experiențe practice, proiecte și teze de master cu parteneri din industrie - Diversitate:
Lucrul într-un mediu internațional, cunoașterea culturilor hibride, impactul globalizării, managementul transfrontalier și culturi
A studia in strainatate
Lărgiți-vă mintea și profitați de oportunitatea de a studia în străinătate la una dintre numeroasele noastre universități partenere din întreaga lume. O ședere în străinătate vă îmbunătățește competențele interculturale și abilitățile de limbi străine.
Galerie
Oportunități de carieră
Perspectivele de carieră
Absolvenții programului de master „Inovație și management în turism” se bucură de perspective excelente de carieră. Educația dumneavoastră academică și profesională cuprinzătoare vă pregătește pentru poziții de conducere în industria turismului internațional.
Taxa de școlarizare a programului
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.