Studii de DoctoratLawBachelorMBAHealthcareCoursesOnlineMaster
Keystone logo
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences Master în Afaceri - Inovare și Management în Turism
Fachhochschule Salzburg University of Applied Sciences

Master în Afaceri - Inovare și Management în Turism

Salzburg, Austria

4 Semesters

Engleză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

EUR 363 / per semester *

În campus

* până la o sumă dublă pentru țările din afara UE. + taxa de sindicat studentesc

Introducere

Turismul se referă din ce în ce mai mult la modul în care călătorii experimentează locurile. Pentru a reacționa la această natură în schimbare a turismului, programul de master „Inovare și management în turism” vă echipează cu abilitățile de care aveți nevoie pentru a deveni un manager cu înaltă calificare în sectorul turismului internațional. Aflați cum să identificați noi tendințe, să răspundeți la noile cerințe ale călătorilor și să deveniți un contributor activ la comerțul turistic de mâine.

Diplomă acordată: Master of Arts in Business (MA) Durata studiului: 4 semestre (2 ani) Mod de studiu: part-time. Prelegeri de luni și marți de la 8:00 la 18:00, miercuri de la 8:00 la 13:00
Locuri de studiu pe an: 34 Locație: Campus Urstein Limba: engleză
Taxă de școlarizare: taxă de școlarizare de cel puțin 363 EUR pe semestru (până la dublarea sumei pentru țările din afara UE) + taxă pentru sindicatul studenților Taxa cursului de pregătire: pentru cursurile de pregătire organizate de Universitatea din Salzburg cel puțin 50 EUR per curs

De ce să studiezi Inovarea și Managementul în Turism la Universitatea de Științe Aplicate din Salzburg?

Programul de master de la Universitatea de Științe Aplicate din Salzburg se adresează așteptărilor crescute ale oaspeților din sectorul turismului în continuă schimbare. Programul internațional, bazat pe management, vă familiarizează cu noile tendințe de călătorie și vă echipează cu abilitățile necesare pentru a deveni lider în turismul global.

Pe lângă cunoștințele de specialitate în designul experienței, curriculumul abordează și subiecte precum dezvoltarea de produse, povestirea, e-turismul, antreprenoriatul și alte aspecte cheie ale sectorului călătoriilor. Pentru a acoperi o gamă cuprinzătoare de subiecte relevante, programul de master se bazează pe următoarele puncte generale:

  • Inovaţie
  • Comunicarea corporatistă
  • Cercetare aplicată
  • Relevanță practică
  • Diversitate
Citește mai multe pe site-ul web al instituției

Admitere

Curriculum

Oportunități de carieră

Taxa de școlarizare a programului

Cerințe de admitere la program

Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.

Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.

Despre Școală

Întrebări