Master în Managementul Afacerilor Digitale
Steyr, Austria
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Germană
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 181 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* plus contribuția ÖH pentru studenții din statele UE și SEE | pentru studenții din țări terțe: 726,72 EUR pe semestru
Introducere
Utilizarea media digitale pentru a crea valoare – primul program de master universitar din Austria
Media și tehnologiile digitale modelează și domină nu numai lumea afacerilor, ci și societatea noastră. Ele transformă concurența în domeniul afacerilor digitale și necesită dezvoltarea de noi modele de afaceri inovatoare. Programul de master comun FH/Universitate în Managementul Afacerilor Digitale este dedicat acestor provocări într-un mediu competitiv dinamic. Oferă perspective profunde asupra digitalizării durabile a proceselor corporative, promovează noul antreprenoriat și te pregătește pentru cerințele piețelor globale și interculturalității. Un accent deosebit este pus pe relevanța tot mai mare a strategiilor de marketing și comerț electronic pe canale încrucișate, precum și pe diversele utilizări posibile ale inteligenței artificiale , ceea ce face din curs o formare cuprinzătoare în managementul afacerilor digitale.
Fapte importante
Cursul oferă absolvenților posibilitatea de a lucra în poziții manageriale, de consiliere sau de desfășurare independentă în afaceri digitale. Această formare face posibilă utilizarea media digitale pentru a crea valoare, pentru a proiecta procese digitale și pentru a lua decizii strategice folosind metode și instrumente adecvate și pentru a le implementa în companii. Cele mai bune oportunități de carieră pot fi găsite în domeniile: comerț electronic; Management strategic în afacerile digitale, precum și managementul informațiilor, managementul de produs al întregii agende online pe internet; Managementul inovației, dezvoltarea afacerilor și domeniile de afaceri digitale; Social Media, Multicanal și Marketing Digital, precum și Marketing Automat
- Forma organizatorică: part-time
- Gradul academic: Master of Science in Digital Business Management (MSc)
- Procedura de admitere: Evaluarea performanțelor academice anterioare și discuție tehnică cu pregătirea studiului de caz
- Costuri: informații despre taxele de școlarizare și contribuțiile ÖH
- Durata studiului: 4 semestre
- Limba: germană
- ECTS: 120
Admitere
Curriculum
Studienplan
Leadership und Managementkompetenz
- Agile Organisationen und Leadership
- Innovationsmanagement, Entrepreneurship & Business Planning
- Interkulturalität, Gender Studies und Ethik
Fachkompetenz Digital Business și Marketing
- Wahlmodul Digital Enterprise
- Wahlmodul Digital Retail
- Business Analytics
- Digitale Geschäftmodelle und Prozesse
- Informationsmanagement und Strategie
- Mobile und Electronic Commerce
- Omnicanal - Marketing și Marketing Automation
- Planung, Finanzierung und Steuerung im Digital Business
- Recht im Digital Business
- Digital Business Management Wahlmodul 1
- Digital Business Management Wahlmodul 2
Methodenkompetenz
- Methoden in Wissenschaft und Consulting FH
- Wissenschaftliches Arbeiten FH/JKU
Transferkompetenz
- International Business Trip FH/JKU
- Masterarbeit FH/JKU
- Masterprüfung
Themen
- Wahlmöglichkeiten: Digital Enterprise und Digital Retail
- E-Commerce und Mobile Commerce
- Strategisches Management und Informationsmanagement
- Leadership, Entrepreneurship und Geschäftsmodelle
- Social Media, Digital Marketing și Multichannel Marketing
- Leadership und Management
- Methoden- und Innovationskompetenz in Wissenschaft und Praxis
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Cursul oferă absolvenților posibilitatea de a lucra în poziții manageriale, de consiliere sau de desfășurare independentă în afaceri digitale. Această instruire face posibilă utilizarea media digitale pentru a crea valoare, pentru a proiecta procese digitale și pentru a lua decizii strategice folosind metode și instrumente adecvate și pentru a le implementa în companii. Cele mai bune oportunități de carieră pot fi găsite în domeniile: comerț electronic; Management strategic în afacerile digitale, precum și managementul informațiilor, managementul de produs al întregii agende online pe internet; Managementul inovației, dezvoltarea afacerilor și domeniile de afaceri digitale; Social media, Marketing multicanal și digital, precum și automatizarea Marketing .
Gut zu wissen
- Mit Digital Business Management erhält man eine besonders zukunftsorientierte Ausbildung in einem wachsenden Markt mit besten Jobchancen in allen Branchen. Als Absolvent*in kann man nahtlos ein Doktoratsstudium an der Johannes Kepler Universität beginnen.
- Nach Absolvierung des 3. Semesters kann die Austrian Standards Zertifizierung zum Digital Officer (Zertifizierungssche maP53) beantragt werden.
Furnizarea programului
Organisationsform:
- Part-time | weekenduri de prezență alternativă (aproximativ 10 pe semestru) la FH sau JKU (vineri 13:45 - 19:30 + sâmbătă 8:00 - 17:00) | 1 bloc săptămână (marți-sâmbătă) + 1 intensivă
- Weekend-uri (joi-sâmbătă) pe semestru | Sesiuni online marți ocazional de la 18:30 până la 21:00