Master în Arte Digitale
Hagenberg, Austria
DURATA
4 Semesters
LIMBI
Germană
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 363 / per semester *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* plus contribuția ÖH pentru studenții din statele UE și SEE | pentru studenții din țări terțe: 726,72 EUR pe semestru
Introducere
Know-how aprofundat de proiectare pentru animație, jocuri și media audiovizuală
Programul de master în Arte Digitale deschide oportunitatea de a aprofunda și de a se specializa în design în domeniile animației 2D/3D, design-ului în mișcare, vizualizare, jocuri și realitate mixtă, inclusiv diversele lor fațete. Aceste focusuri pot fi combinate individual prin participarea la module opționale. Cursul oferă o secțiune de proiecte foarte dezvoltată și o gamă largă de cursuri care combină teoria și practica la un nivel înalt. Gama de cursuri este completată de o gamă largă de module opționale pe subiecte speciale, precum și ateliere și seminarii. Pe lângă pregătirea practică, munca independentă, utilizarea metodelor științifice, o abordare sistematică și dezvoltarea abilităților de comunicare sunt preocupări centrale.
Fapte importante
Datorită pregătirii concentrate și cunoștințelor lor de specialitate, absolvenții sunt versatili în domeniile animației 2D/3D, designului în mișcare, vizualizare, proiectare a jocurilor și a nivelurilor, arta jocului și realitate mixtă, inclusiv diversele fațete și intersecții pentru afaceri și știință. Sunteți familiarizat cu aspectele tehnice și de proiectare și puteți prelua o gamă largă de funcții de la concepție până la implementare.
Domeniile tipice de activitate includ postproducția, efectele vizuale, animația, motion design, storyboard-ul/conceptul, crearea de conținut digital,
Vizualizare, artă și design de joc, jocuri serioase, design sonor sau realitate mixtă
- Forma organizatorica: full-time
- Gradul academic: Master of Arts in Arts and Design (MA)
- Proces de admitere: interviu, portofoliu cu mostre de lucru (de exemplu, design grafic, desen, scurtmetraj, animație, jocuri etc.)
- Costuri: informații despre taxele de școlarizare și contribuțiile ÖH
- Durata studiilor: 4 semestre
- Limba: germană
- ECTS: 120
Admitere
Curriculum
Studienplan
Vertiefung în animație și jocuri
- Master Class de animație
- Game Art Master Class
- Programarea creativă
Wahlfachmodule
- Wahlfachmodul I (Design avansat de joc, Design avansat de sunet, Efecte vizuale avansate)
- Wahlfachmodul II (Spatii de joc, Spatii media, Productie in timp real)
- Wahlfachmodul III (Subiecte speciale de animație, Subiecte speciale pentru jocuri, Experiențe în realitate mixtă)
Proiecte
- Experience Projekt
- Preproducție Master Projekt
- Master Projekt Production
- Proiect de master Lustruire
Teorie, Metode de cercetare
- Artă media, teorie și cultură
- Proceduri și Metode de cercetare
- Teza de masterat
Schwerpunkte
- Animaţie
- Audio video
- Jocuri
Barbatii
- Animație: Animations-Meisterklasse, Fortgeschrittene visuelle Effekte, Medienräume, Spezielle Themen der Animation
- Spiele: Spielekunst-Meisterklasse, Fortgeschrittenes Spieldesign, Spielräume, Spezielle Themen des Spiels
- Schnittstellen: Fortgeschrittene Soundgestaltung, Kreatives Programmieren, Medienkunst, Theorie und Kultur, Echtzeitproduktion, Erfahrungen mit gemischter Realität
Gut zu wissen
Absolvent*innen bei renomierten Filmfestivals wie Crossing Europe sau Pixel Vienna Preise gewonnen
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Prin acoperirea și concentrarea pe subiectele de animație, jocuri și interfețele acestora, se deschide absolvenților o gamă largă de domenii de activitate. De exemplu, absolvenții pot lucra în studiouri de animație mai mari ca artiști tehnici sau animatori, pot lucra ca designeri de jocuri sau artiști în companii de jocuri sau pot îmbogăți agențiile media și companiile de film cu abilitățile lor.
Domeniile profesionale tipice de aplicare includ:
- animatori,
- artiști conceptuali,
- artiști tehnici,
- artiști de efecte,
- artiști de joc,
- designeri de jocuri,
- designeri de nivel,
- Designeri de interfețe.
Datorită pregătirii concentrate și cunoștințelor lor de specialitate, absolvenții sunt versatili în domeniile animației 2D/3D, motion design, vizualizare, game and level design, game art și realitate mixtă, inclusiv diversele lor fațete și intersecții pentru afaceri și știință. Sunteți familiarizat cu aspectele tehnice și de proiectare și puteți prelua o gamă largă de funcții de la concepție până la implementare.
Domeniile tipice de activitate includ postproducție, efecte vizuale, animație, motion design, storyboard/concept, creare de conținut digital, vizualizare, artă și design de joc, jocuri serioase, design sonor sau realitate mixtă.
Bine de stiut
- Cursul organizează anual Simpozionul de animație extinsă împreună cu Ars Electronica, la care susțin prezentări câștigătorii Prix Ars Electronica și experți internaționali.
- Absolvenții acestui program de master au câștigat deja mai multe premii la festivaluri de film renumite precum Crossing Europe sau Pixel Vienna