
MA Media Studies: Digital Cultures
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 2.209 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* the institutional fee for this programme is: € 15,800
Admitere
Curriculum
De ce acest program?
Acest program este unic în Țările de Jos, deoarece combină studiile media digitale și științele umaniste digitale, oferindu-vă o pregătire aprofundată a teoriilor, metodelor, practicilor utilizatorilor și abilităților cheie pentru o gamă largă de profesii după studii.
Vă oferim oportunități de a lucra, nu doar la misiuni, ci la probleme și proiecte din lumea reală, adesea în setări de echipă. Predăm nu numai într-un mediu bazat pe probleme, dar extindem acest lucru la învățarea bazată pe proiecte. Veți fi instruit pentru a deveni atât un cercetător media, cât și un jucător activ în societatea digitală contemporană. De asemenea, veți dezvolta expertiză prin investigarea unor întrebări precum:
- Cum afectează noile tehnologii peisajul media și societatea în general?
- Cum abordările Web 2.0 asupra dezvoltării conținutului online schimbă așteptările și practicile utilizatorilor?
- Unde tragem granița dintre realitate și lumea virtuală?
- Care sunt problemele etice, metodologice, teoretice și practice privind (re)prezentarea analogului în digital?
Formarea deprinderilor
Programul Media Studies: Digital Cultures vă învață, de asemenea, abilități media și tehnologice în context contextualizat, bazat pe practică, astfel încât să puteți fi un participant activ în noul peisaj media. Sub îndrumarea personalului nostru, veți:
- Creează-ți propriul blog profesional prin teme de curs pe tot parcursul anului;
- Prezentați cercetări pentru un public mai larg prin crearea de colecții digitale, podcasturi și blogul dvs.;
- Lucrul cu echipe internaționale în cercetare și producție;
- Învață și pune în practică abilitățile de design thinking și de management de proiect;
- Învață tehnologii pentru a crea artefacte 3D;
- Creați un documentar video;
- Creați un peisaj sonor bazat pe aplicație.
Experienta internationala
Universitatea Maastricht se concentrează pe dezvoltarea clasei sale internaționale, un loc în care diferențele noastre devin punctele noastre forte. Din prima zi, veți fi provocat cu puncte de vedere și experiențe diferite pe măsură ce interacționați cu personalul și studenții din întreaga lume. Viziunea dumneavoastră asupra lumii va fi îmbunătățită de această interacțiune, aducându-vă mai aproape de obiectivul programului de a preda studenților nu numai fapte și concepte, ci și accesibilitate și înțelegere internațională. Programul Media Studies: Digital Cultures s-a bucurat întotdeauna de o mare diversitate. În programul 2021/22, 85% dintre studenții noștri au venit din străinătate. O astfel de diversitate creează o atmosferă internațională care este întărită de orientarea internațională a programului.
Teză de master și stagiu
Toți studenții vor scrie o teză în al doilea semestru. Puteți decide dacă să urmați o traiectorie academică mai aprofundată, concentrându-vă doar pe teza dvs. sau să alegeți un stagiu în timpul căruia veți efectua și cercetări empirice la locul dvs. de stagiu și veți scrie o teză de stagiu mai scurtă. În acest caz, ați folosi locul de stagiu ca studiu de caz. Studii media: Digital Cultures oferă un mediu deosebit de bogat pentru stagii - în radio, televiziune sau film, sau în producția de reviste virtuale, site-uri web și muzică. Studii media: studenții la cultura digitală au făcut stagii în companii comerciale, muzee, instituții de artă și new media, ziare și companii de radiodifuziune.
Învățare bazată pe probleme
Ca și în cazul multor programe de la Universitatea din Maastricht, programul de master Media Studies: Digital Cultures este predat folosind Învățare bazată pe probleme (PBL). În grupuri de tutoriale de 12 până la 15 studenți, căutați soluții la „probleme” concrete preluate din situații care implică probleme actuale din cultura media, cum ar fi jurnalismul cetățean, hacking, virtualitatea, tehnologiile sonore, practicile de schimb și noile sfere de discurs. Instructorii acționează ca facilitatori, oferind ajutor atunci când este necesar. Acest lucru vă permite să dezvoltați independența și abilitățile de rezolvare a problemelor de care veți avea nevoie în domeniu.
Subiectele tezei
Subiectele tezei anterioare includ:
- Mind the GAP: O examinare critică a colaborării dintre Google și muzee în Google Art Project.
- Asistenți de inteligență artificială și schimbare tehnologică.
- Tensiunea dintre libertatea de exprimare și libertatea de a face rău.
- Hărți sonore participative: de la teren, înregistrare la artă sonoră.
- Dragoste romantică în era digitală: Supravegherea electronică interpersonală și vizibilitatea relațiilor dintre utilizatorii de Facebook din generația Y.
- Gestionarea relațiilor sociale prin Whatsapp.
Stagii de practică
Studenții au făcut stagii la:
- Centrul European de Jurnalism (Maastricht)
- VideoPower (Maastricht)
- Fashionclash (Maastricht)
- WDR Broadcasting (Köln)
- Quest Media (Amsterdam)
- Institutul olandez pentru sunet și viziune (Hilversum)
- Asociația Editorilor de Ziare Europene (Bruxelles)
- Multe alte locuri din lume
Program de onoruri premium
Doriți să obțineți acest avantaj suplimentar, obținând experiență în lumea reală în timpul studiilor? Programul de onoruri Premium vă va ajuta să câștigați experiența și să dezvoltați abilitățile pe care angajatorii le caută. Ca parte a unei echipe de studenți și sub îndrumarea personalului nostru academic, veți petrece aproximativ trei luni lucrând la o misiune reală pentru o companie, ONG sau instituție de învățământ. De asemenea, veți lucra la un plan de dezvoltare personală, veți primi un coaching individual intensiv și veți participa la cursuri de master și ateliere. Toate acestea vor dura aproximativ 250 de ore, dar vă vor oferi o viață de beneficii.
Mentorii tăi
Studii media: Digital Cultures este un program mic de 30 până la 35 de studenți. Acest lucru vă permite să vă cunoașteți profesorii, care adesea funcționează mai mult ca mentori în comunitatea noastră academică și creativă strânsă. Ușile lor sunt mereu deschise și le place să vă cunoască pe dumneavoastră și munca dvs. Personalul nostru include:
- Dr. Joeri Bruyninckx
- Dr. Ike Kamphof
- Dr. Costas Papadopoulos
- Dr. Jack Post
- Dr. Annika Richterich
- dr. Vivian van Saaze
- Prof. Susan Schreibman, Director de Program
- Dr. Karin Wenz
Cursuri și curriculum
Programul de master în Studii media: culturi digitale se concentrează pe media digitală și tehnologiile electronice și analizează îndeaproape efectele pe care le au asupra peisajului nostru media actual. Veți investiga transformările în curs în cultura media și veți dezvolta abilitățile de a participa la aceste inovații.
MA Digital Cultures regulat
- Întâlniri de mentori
- Virtualități reale
- Transformări în culturile digitale
- Gândirea designului și cultura creatorului
- Mașini ale cunoașterii
- Crearea colecțiilor digitale I
- Crearea colecțiilor digitale II
- Design de cercetare
Teza de masterat în culturi digitale
- Workshop-uri de susținere a tezei și a stagiului
- teză
Stagiu de master în culturi digitale
- Workshop-uri de susținere a tezei și a stagiului
- Stagiu
- Raport de stagiu
- Teza de stagiu
Clasamente
64% dintre studenții Studii media: Culturi digitale ar recomanda acest program altora: Elsevier 2019
Iată câteva dintre cele mai importante momente ale programului Studii media: Culturi digitale:
- 82% dintre studenți sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți de examen
- 75% dintre studenți sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți de instructori
- 66% dintre elevi sunt mulțumiți sau foarte mulțumiți de educație
Galerie
Oportunități de carieră
Viitorul tau
În calitate de absolvent de Studii media: Culturi digitale, pregătirea dumneavoastră academică aprofundată și orientarea practică puternică vă pregătesc atât pentru un doctorat. si piata muncii. Veți avea o gamă largă de căi de carieră din care să alegeți.
Perspectivele de carieră
Datele disponibile despre absolvenți arată că 99% dintre absolvenții noștri sunt angajați.Ca absolvent de Studii Media: Culturi Digitale, poți căuta de lucru:
- Ca manager, curator sau strângere de fonduri la o organizație culturală sau instituție de artă sau new media;
- Ca jurnalist, scriitor, editor sau producător la o agenție de știri sau o rețea media;
- Ca consilier de politici, analist sau cercetător la o agenție guvernamentală sau o universitate;
- Ca manager/consultant social media în sectorul comercial sau public;
- Ca designer web, scriitor new media sau dezvoltator de conținut digital.
Companii și institute în care lucrează absolvenții noștri:
- Parlamentul European
- NATO
- Guardian News and Media
- Centrul European de Jurnalism
- Philips
Rezultatul programului
Vă oferim oportunități de a lucra, nu doar la misiuni, ci la probleme și proiecte din lumea reală, adesea în setări de echipă. Predăm nu numai într-un mediu bazat pe probleme, dar extindem acest lucru la învățarea bazată pe proiecte. Veți fi instruit pentru a deveni atât un cercetător media, cât și un jucător activ în societatea digitală contemporană. De asemenea, veți dezvolta expertiză prin investigarea unor întrebări precum:
- Cum afectează noile tehnologii peisajul media și societatea în general?
- Cum abordările Web 2.0 asupra dezvoltării conținutului online schimbă așteptările și practicile utilizatorilor?
- Unde tragem granița dintre realitate și lumea virtuală?
- Care sunt aspectele etice, metodologice, teoretice și practice privind (re)prezentarea analogului în digital?
Burse și finanțare
În calitate de comunitate academică deschisă și accesibilă, UM oferă mai multe burse pentru a sprijini studenții de licență și absolvenți cu potențial de dezvoltare personală care se confruntă cu dificultăți financiare pentru a urma o diplomă la UM. Studenții bursieri UM funcționează ca ambasadori importanți ai universității în timpul și după studii. Studenții bursieri UM sunt selectați pe baza excelenței lor academice, angajamentului extracurricular, cetățeniei active și nevoilor financiare. Deoarece numărul de burse este limitat, procesul de selecție este extrem de competitiv.