Master in Society, Communication and Media (SCM)
Prague, Republica Cehă
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
31 Aug 2024
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 6.000 / per year *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* the Faculty of Social Sciences offers a set of scholarships and fee reductions
Introducere
Master în societate, comunicare și mass-media (SCM) este un program absolvent de doi ani, care oferă studenților cunoștințe și abilități analitice în domeniile studiilor media și sociologiei. Programul îi ajută pe studenți să înțeleagă și să analizeze rolul mass-media și al rețelelor sociale în societățile contemporane. Absolvenții se vor familiariza cu cunoștințele teoriilor clasice și actualizate ale societății de masă, mass-media și social media, care sunt esențiale pentru viitorii experți în domeniu. În plus, absolvenții vor dobândi o cunoaștere aprofundată a metodologiilor și aplicațiilor în studiul mass-media și al societății. Pe lângă faptul că oferă studenților un fundal solid în cunoștințe teoretice și metodologie, programul pune accent pe dezvoltarea gândirii critice și a abilităților practice ale studenților în domeniul cercetării sociale empirice.
Datorită gamei largi de competențe dobândite și aprofundate în timpul studiilor, absolvenții devin experți foarte apreciați în multe profesii din domeniile industriei media, relații publice, cercetare socială aplicată, administrație publică, guvernanță locală și globală, ONG-uri, think-tank-uri. , partidele politice și mediul academic.
Admitere
Galerie
Oportunități de carieră
Absolventul are cunoștințe despre mass-media și teoriile sociologice actuale, precum și metode calitative și cantitative aplicabile cercetării empirice în sociologie și studii media. Ei sunt, de asemenea, capabili să pregătească, să conducă și să implementeze cercetări sociologice sau media. Programul l-a pregătit pe absolvent pentru o gamă largă de profesii într-o agenție sau într-un mediu de cercetare aplicată, indiferent dacă este în sectorul non-profit, pentru profit sau în sectorul public. Absolventul poate ocupa diferite poziții, de la un analist mass-media sau un reprezentant de relații publice. Absolventul este, de asemenea, pregătit să urmeze studii în sociologie sau în mass-media în Cehia sau în străinătate.