Master in Digital Marketing, Transformation And Design Thinking
Munich, Germania
DURATA
1 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.600 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Transformarea digitală a afacerilor se accelerează, iar clienții sunt din ce în ce mai împuterniciți și selectivi. Acest program le va oferi studenților abilitățile de a proiecta campanii de marketing digitale eficiente, de a aplica o abordare strategică pentru planificarea transformării digitale, de a re-proiecta și re-imagina afaceri și produse conduse de noile tehnologii și să înțeleagă motivația consumatorilor și fundamentele din spatele algoritmilor motoarelor de căutare. De asemenea, vor învăța cum să dezvolte idei inovatoare folosind procesul de gândire a proiectării, printre alte tehnici de ideatie.
- Durată: Trei mandate / un an
- Locații: Barcelona
- Limba de predare: engleză
- Date de începere: octombrie / ianuarie / martie
- Număr de credite: 60 ECTS
- Taxe pe termen: 4.600 EUR
Diplomă acordată
- Un master universitar acordat de Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), o universitate recunoscută de stat în Spania.
- Un master în EU Business School Elveția, care este acreditat la nivel internațional de ACBSP, IACBE, IQA și certificat de eduQua.
Învățarea de la lideri
Evenimentele care introduc studenții UE în lideri de succes la nivel global sunt un aspect fundamental al abordării noastre de a oferi educație în afaceri care va începe cariera ta.
Thierry Geerts, director de țară Google, Belgia și Luxemburg, a ilustrat tendințele identificate în datele Google pentru a dezvălui tipare în schimbarea comportamentului consumatorilor și pentru a ghida succesul în afaceri. El și-a împărtășit viziunea asupra modului în care tehnologia poate contribui la crearea unui viitor mai bun.
Avantajele studierii unui masterat
Rețele internaționale
- cu colegii de clasă, lectorii și profesioniștii din afaceri
Îmbunătățiți abilitățile de gândire critică
- și să învețe să fii un rezolvator de probleme
Obțineți o perspectivă globală
- prin studierea într-un mediu divers și multicultural
De ce Barcelona?
Studierea unui master în marketing digital în Barcelona oferă studenților posibilitatea de a-și extinde cunoștințele de afaceri într-unul dintre cele mai avansate orașe inteligente din lume. Antreprenorii și inovatorii sunt hrăniți și cultivați în acest oraș de perspectivă, care atrage talente tehnologice remarcabile și startup-uri inovatoare, dintre care există în prezent peste 1300. Barcelona găzduiește, de asemenea, unele dintre cele mai mari companii multinaționale din lume, inclusiv Airbnb, Amazon, și Centrul de inovare Siemens.
Acest oraș divers și cosmopolit de pe coasta mediteraneană se mândrește cu aproape cinci kilometri de plaje aurii și oferă studenților oportunități excelente pentru activități sportive și socializare. Găzduit faimos la FC Barcelona, are, de asemenea, o gamă largă de oferte culturale, inclusiv muzee, monumente listate de UNESCO și pietre arhitecturale ale celui mai celebru fiu al orașului, Antoni Gaudí.
Galerie
Admitere
Curriculum
Termenul 1
- Strategii de marketing digital
- Marketing Web Analytics & Metrics
- Automatizare, motor de căutare și conversie
- Strategii de marketing și publicitate în rețelele sociale
- Masterclass I
Termenul 2
- Tehnici de idee și brainstorming
- Gândire de proiectare
- Leadership și gândire antreprenorială
- UX & HCD
- Masterclass II
Termenul 3
- Strategia de transformare digitală
- Modele de afaceri digitale
- Startup-uri digitale
- Noua tehnologie
- Masterclass III
Clasamente
- Clasat pe locul 1 în clasa și facultatea Diversity de QS Top MBA 2021
- Program MBA Clasat pe locul 3 în Spania de către revista Forbes
- Distins cu patru stele pentru excelență în educația în afaceri de către QS Stars
- MBA-ul online al UE ocupă locul 20 în lume după QS Top MBA
- MBA UE este recunoscut ca numărul 23 în lume de către America Economía
- Clasat pe locul 42 în clasamentul QS European MBA 2021
- Sa clasat pe locul cinci in Ghidul MBA al QS Return On Investment Report pentru cresterea salariilor in Europa
- Plasată pe locul al șaselea ca cea mai bună școală de afaceri pentru studentele de la revista Capital
- Clasat în top 100 la nivel mondial pentru specializarea în carieră (MBA în antreprenoriat)
- Clasat în top 100 la nivel mondial pentru specializarea în carieră (MBA în marketing)
- Clasat în Top 140 în clasamentul QS Global MBA 2021
- MBA Online al UE s-a clasat pe primul loc în Clasamentul Global Online al Revistei CEO la șapte ani consecutivi
- Clasat în Top Tier pentru programele MBA globale și europene de către revista CEO
- Executive MBA din UE a clasat Tier One în Clasamentul Global Executive MBA al CEO Magazine
- Program clasat Premier DBA de către revista CEO
- A fost listată ca o școală de top 20 de reviste China Economic Review
- Listată ca primă 30 de instituții europene de învățământ superior pentru antreprenoriat de către startup-uri din UE
Rezultatul programului
Rezultatele învățării
Acest program de master dezvoltă cunoștințele și abilitățile pentru a proiecta planuri și campanii de marketing digital strategice eficiente, pentru a înțelege motivația clienților, pentru a gestiona mărcile pe rețelele sociale și pentru a valorifica eficient analiza web. Elevii vor fi capabili:
- Proiectați planuri și campanii de marketing digital strategice eficiente și înțelegeți motivația consumatorilor, precum și elementele fundamentale ale algoritmilor motoarelor de căutare.
- Dezvoltați idei și soluții inovatoare, creative și orientate către utilizator folosind procesul de gândire de proiectare și tehnici de brainstorming și ideare.
- Reproiectați și reimaginați afacerile și produsele conduse de noile tehnologii și aplicați o abordare strategică pentru planificarea transformării digitale.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
După finalizarea cu succes a acestui master, studenții vor dobândi o cunoaștere cuprinzătoare de management al afacerilor, precum și o gamă largă de abilități practice în domeniile marketingului digital, transformării și gândirii de design. Studenții care finalizează acest master ar putea dori să ia în considerare următoarele posturi:
Design Strategist
Strategii de design folosesc analiza și cercetarea pentru a sugera strategii potențiale pentru creșterea angajamentului clienților. În primul rând, ei sunt responsabili pentru cercetarea, proiectarea și executarea strategiilor eficiente de implicare silențioasă. Un strateg de design lucrează adesea cu designeri pentru a identifica și a satisface cerințele unei baze de clienți.
Gândirea logică și abilitățile excelente de comunicare sunt necesare pentru a deveni un strateg de design. De asemenea, au nevoie de abilități superioare de gândire creativă și de rezolvare a problemelor.
Strategist de marketing digital
Rolul unui strateg de marketing digital presupune implementarea unei game de strategii de marketing, efectuarea de cercetări ample pentru a identifica oportunități noi de marketing, precum și dezvoltarea de concepte inovatoare pentru a promova conștientizarea mărcii. Un strateg de marketing digital coordonează adesea platformele și canalele de marketing relevante ale unei companii într-un plan general de marketing.
Pentru această carieră sunt necesare abilități excepționale de organizare, analitică și comunicare. De asemenea, trebuie să fie capabili să prezică tendințele și să dezvolte în mod proactiv noi strategii bazate pe cunoștințele lor despre piața actuală și baza de clienți.
Manager de adopție digitală
Sarcina principală pentru oricine în acest rol este să conducă și să supravegheze strategiile digitale ale unei organizații. De obicei, un manager de adopție digitală este responsabil pentru gestionarea și măsurarea execuției programelor de adopție digitală, lucrând cu părțile interesate pentru a înțelege provocările în calea adopției, pentru a dezvolta strategii pentru a depăși obstacolele și pentru a măsura rentabilitatea investiției inițiativelor de adopție digitală.
Gândirea strategică și abilitățile de rezolvare a problemelor sunt cheia succesului ca manager de adopție digitală. Ei vor beneficia, de asemenea, de abilități de comunicare eficiente și de o înțelegere aprofundată a tehnologiei și științei datelor.
Specialist în optimizarea motoarelor de căutare
Un specialist în optimizarea motoarelor de căutare are o mare varietate de roluri și responsabilități. Ei trebuie să eficientizeze, să revizuiască și apoi să implementeze site-uri web complet optimizate, astfel încât să apară în primele rezultate pe orice motor de căutare dat. Specialiștii SEO sunt, de asemenea, responsabili de efectuarea cercetării continue a cuvintelor cheie, precum și de gestionarea strategiei de conținut, a construirii de linkuri și a strategiei de cuvinte cheie.
Pentru a deveni un specialist de succes în optimizarea motoarelor de căutare, cunoștințele tehnice ar trebui completate cu abilități excelente de gândire critică. Cunoștințe practice de programare, în special în ceea ce privește web-ul, sunt foarte recomandate.
Domenii de lucru
Masterul în marketing digital, transformare și gândire la proiectare va oferi studenților o înțelegere largă a abilităților tehnice, strategice și de gândire creativă necesare pentru succesul profesional. După finalizarea cu succes a acestui master, absolvenții pot căuta să lucreze în următoarele sectoare:
- Marketing digital
- Transformarea afacerii digitale
- Antreprenoriat și creare de noi riscuri
- Managementul marketingului