Keystone logo
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas Master în comerț internațional și management strategic
EUDE, Escuela Europea de Dirección De Empresas

Master în comerț internațional și management strategic

Madrid, Spania

12 Months

Spaniolă

La zi

Request application deadline

Request earliest startdate

Request tuition fees

În campus

Introducere

Masterul în Comerț Internațional și Management Strategic își propune să ofere studentului o viziune eminamente practică asupra nevoilor pe care compania le are pentru a-și internaționaliza piața.

Internetul a făcut din globalizarea pieței un fapt din ce în ce mai necesar. La nivel de afaceri, a fost o oportunitate nu numai pentru marile multinaționale, ci și pentru organizațiile care, cu profesioniștii potriviți, aspiră să acceseze piețele internaționale pe termen scurt.

Pentru a realiza acest lucru, este extrem de important să dețineți cunoștințele necesare în chestiuni precum: Modele internaționale de contractare și impozitul pe care îl mențin; Logistică și transport la scară internațională, comerț electronic și noi tehnologii 2.0 sau planuri de marketing aplicate pe piața externă.

Metodologia Masterului în comerț internațional și management strategic

Metodologia de lucru dezvoltată la EUDE , care este aplicată în Masterul nostru în comerț internațional și management strategic se bazează pe metoda cazului. O pregătire eminamente practică este cea mai bună bază pentru ca elevul să dobândească cunoștințele, abilitățile și experiențele de care are nevoie compania. Cazurile dezvoltate în fiecare domeniu de cunoaștere sunt povești de succes care oferă elevului o marjă largă de analiză și discuție.

Sala de clasă cu grupuri mici sau Campusul Virtual EUDE , platforma lider la nivel european, vor fi cele mai potrivite forumuri pentru ca studenții să își împărtășească opiniile și reflecțiile asupra fiecărui document.

Programul de studii a fost pregătit sub supravegherea și consilierea unor companii de top din sector, precum și a unei facultăți formată din manageri și foști manageri ai companiilor multinaționale și naționale (Telefónica, Deloitte, DHL, Inchaersa, Geindesa, Debebé sau Drommer Consulting). ). .

La sfârșitul programului, elevul va livra și apăra proiectul final de masterat *. PFM * este un plan de afaceri, real sau simulat, în care studentul trebuie să fi aplicat toate cunoștințele și instrumentele dobândite.

Pe toată durata programului, elevul va avea un Tutor personalizat și feedback continuu de la profesori, care îi va permite elevului să-și cunoască punctele de îmbunătățire și punctele forte în orice moment.

* PFM va fi obligatoriu pentru studenți în modul față-în-față. Restul Modalităților sunt scutite de această cerință, cu excepția studenților care au ales Master of Access la diploma oficială.

188136_banner_camara.jpeg

Acest program a obținut aprobarea Școlii de Afaceri a Camerei de Comerț din Quito , cu o vastă experiență în formarea IMM-urilor și companiilor în domeniul internaționalizării în Ecuador.

Completați-vă programul cu instruire în limba engleză

Pregătirea lingvistică față în față este unul dintre cei mai importanți pași în luarea deciziilor de formare către o carieră managerială sau profesională, motiv pentru care EUDE înțelege că pregătirea trebuie să fie la 360º și include posibilitatea ca studenții care studiază modalitatea față în față să includă o pregătire în paralel cu cea postuniversitară.

Curriculum

Despre Școală

Întrebări