Keystone logo
ESIC Business & Marketing School Master de Formare Permanentă în Marketing Turism de Lux
ESIC Business & Marketing School

Master de Formare Permanentă în Marketing Turism de Lux

Madrid, Spania

12 Months

Spaniolă

La zi

Request application deadline

Oct 2024

EUR 17.400

În campus

Introducere

Specializată în marketing și comunicare în turism de lux, cu un master în managementul marketingului turistic.

MMT este un program specializat care vizează pregătirea dumneavoastră în marketing și comunicare în industria turismului, cu un accent special pe segmentul de lux. Vei studia continut actual ce vizeaza aplicarea sa practica, fie in departamentele de comunicare si marketing ale hotelurilor de lux, fie in agentiile de comunicare specializate in turism de lux, comunitatile autonome care doresc sa promoveze acest tip de turism, orase etc. Masterul vă oferă o viziune profundă și un studiu actual asupra segmentului turismului de lux și a importanței brandului. Programul include subiecte în marketing, comunicare, organizare de evenimente, protocol și relații publice internaționale, marketing digital, social media, sustenabilitate, gastronomie, turism de sănătate, croaziere și iahturi de lux, design hotel de lux etc.

Odată ce ați terminat programul, veți putea obține titlul de Master of Lifelong Training in Luxury Tourism Marketing eliberat de Universitatea ESIC.

De ce să studiezi Marketing și Comunicare în Turism de Lux?

Segmentul turismului de lux este unul dintre sectoarele cu cea mai rapidă creștere, iar hotelurile și agențiile solicită specialiști în marketing și comunicare cu viziune internațională, dorință de inovare și capacitate creativă.

Viziune globală

Programul vă permite să obțineți de la început o imagine de ansamblu asupra industriei turismului și mai ales a segmentului turismului de lux, analizând provocările actuale ale sectorului și evaluând strategiile și tendințele specifice companiilor, hotelurilor de lux, agențiilor specializate în managementul și personalizarea luxului. excursii de toate tipurile, agentii de comunicare turistica de lux, relatii publice, evenimente etc. De asemenea, este studiată importanța durabilității și a noilor procese de inovare, precum și designul experienței, turismul de sănătate și wellness, croaziere, gastronomie și achiziții de mărci de lux.

Polivalenţă

Se acordă importanță strategică excelenței mărcii și narațiunii sale: destinații, hoteluri, experiențe etc. Cunoașterea și comunicarea clienților astăzi ar fi imposibile fără a lua în considerare toate schimbările care au avut loc în domeniul digital și social media, precum și în destinațiile de lux preferate. De asemenea, se discută în profunzime despre transformarea digitală care a avut loc în unele orașe și despre importanța organizării de evenimente.

Scenariul global

Sunt analizate capacitatea de adaptare la schimbare într-un scenariu global și dobândirea de abilități și competențe pe care fiecare expert în comunicare ar trebui să le aibă.

Studenți ideali

Admitere

Burse și finanțare

Curriculum

Clasamente

Rezultatul programului

Oportunități de carieră

Acreditări

De ce să studiezi în ESIC Business & Marketing School ?</p>

Despre Școală

Întrebări