Master de formare permanentă în managementul comunicării și publicității
Madrid, Spania
DURATA
12 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.100
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul este pentru cei care știu să facă comunicare și publicitate strategic. Master pentru a forma lideri în managementul comunicării și publicității.
Programul în Managementul Comunicarii și Publicității (MPC) vă va oferi o viziune integrată a comunicării, de la comunicarea corporativă până la comunicarea de marketing și, mai precis, comunicarea publicitară. Este un master care vă va ajuta să planificați, să gestionați și să implementați proiecte și programe de comunicare și publicitate care să răspundă strategiei companiei și nevoilor acesteia de conectivitate și generare de valoare într-un context din ce în ce mai digital și dintr-o perspectivă multistakeholder.
Odată ce ați terminat programul, veți putea obține titlul de Master of Lifelong Training in Communication and Advertising Management emis de Universitatea ESIC.
De ce să studiezi Comunicarea Corporativă și Publicitatea?
Trăim într-o lume în care companiile știu că un proces structurat de generare de conectivitate cu diferite grupuri de interese și de stabilire a relațiilor reciproc favorabile este esențial.
specializare
Comunicarea este o zonă de specializare în creștere, insuficient explorată și care oferă oportunități profesionale noi și atractive. Aceasta este o lume agilă, polarizată, cu multe riscuri, dar și plină de oportunități pentru companiile care știu să folosească comunicarea corporativă în mod profesional pentru a naviga în aceste contexte.
strategie
În acest mediu, comunicarea cu consumatorii este din ce în ce mai fragmentată, iar publicitatea, complet reînnoită de fenomenul comunicării digitale, continuă să fie principalul protagonist al strategiilor comerciale ale companiilor. Companiile creează strategii care sunt din ce în ce mai centrate pe client și concentrate pe un consumator care caută să aibă o experiență omnicanal, în care diverse medii, on și off-line.
tehnologie
Publicitatea în aceste zile încorporează, alături de tehnicile tradiționale de comunicare de marketing, noi tehnologii care permit o comunicare care întărește valoarea mărcii pe termen lung și generează lead-urile necesare afacerii companiei, specific vânzărilor acesteia.
Studenți ideali
Acest program se adresează oricărui profesionist care dorește să se dezvolte în carieră. Masterul nostru în managementul publicității și comunicării este conceput pentru a se adapta la diferite profiluri și experiențe profesionale.
Nu contează dacă ești proaspăt absolvent cu puțină experiență profesională și deții funcții de planificator sau manager de proiect, sau un profesionist senior cu o experiență de peste 5 ani și ești deja director sau responsabil cu comunicarea, domenii de marketing, publicitate sau marketing digital. . De asemenea, nu ne interesează dacă veniți din diferite sectoare precum relațiile publice, organizarea de evenimente, comunicarea audiovizuală sau comunicarea cu angajații. În timpul antrenamentului, vei împărți o sală de clasă cu profesioniști ca tine.
Admitere
Burse și finanțare
Nu ne dorim ca problemele economice să fie un obstacol pentru a vă atinge obiectivele și a vă asigura pregătirea cu viitor, prin urmare, vă prezentăm o gamă largă de posibilități care vă vor ajuta în acest sens, atât Planul de burse pe care l-am dezvoltat la ESIC. , cum ar fi cele puse la dispoziție de diferite organizații publice sau private. Bursele și ajutoarele disponibile sunt următoarele:
- Burse proprii
- Burse naționale
- Burse internaționale
- Burse de mobilitate pentru stagii internaționali
- Asigurari si ajutor
Curriculum
Programul academic este alcătuit din patru module de învățare și un proiect final de grup. În cadrul fiecărui bloc veți studia diferite subiecte care pot fi completate cu ateliere, sau întâlniri cu directori din companii, agenții sau firme de consultanță (Business Realities).
Conținutul programatic al MPC și subiectele sunt organizate după un parcurs academic logic și structurat care vă permite să aflați despre diferitele subiecte abordate conform unei „călătorii studenților” care urmează următoarele module:
Comunicare, Marketing și Strategie de Afaceri
În acest modul veți învăța despre comunicare: rolul acesteia în activitățile de marketing și ca parte a strategiei de afaceri. Veți cunoaște, de asemenea, principalele subiecte de afaceri pe care toți profesioniștii în comunicare și publicitate trebuie să le ia în considerare pentru a adăuga valoare organizației.
- Strategia de afaceri
- Marketing strategic
- Etica în afaceri și sustenabilitate
- Transformare digitală
Managementul Comunicarii si Publicitatii
Acest bloc este dedicat sarcinilor și abilităților de care aveți nevoie ca manager modern al unui departament de Comunicare și/sau Publicitate, toate în cadrul managementului mărcii și reputației. Acest bloc se bazează pe viața de zi cu zi a managerului ca lider de oameni și proiecte și abilitățile de care are nevoie pentru a face acest lucru.
- Gândire critică
- Managementul mărcii și reputației
- Leadership și comunicare
- Planificarea integrată a comunicării
- Finanțe pentru managementul marketingului
- Management de proiect
Comunicare corporativă
Acest modul se concentrează pe diferitele discipline ale comunicării companiei cu diferitele sale grupuri de interese, dar cu accent pe legătura cu grupuri de interese necomerciale precum angajații, investitorii sau presa. Se pune accent și pe disciplinele care implică această activitate, precum managementul crizelor.
- Relațiile cu mass-media în era digitală
- Comunicare financiară și relație cu Investitorii
- Comunicare internă și branding pentru angajați
- Afaceri publice și lobby
- Managementul crizelor și problemelor
- Povestire și management de conținut/conținut de marcă
Publicitate, comunicare digitală și generare de cerere
Acest modul este dedicat exclusiv unui grup de interese: consumatorul. Veți învăța cum publicitatea creativă și eficientă, în diferitele sale aspecte și cu diferite instrumente, în special digitală, poate genera cerere și întări brandul pentru a genera rezultate tangibile de afaceri.
- Planificare de publicitate
- Creativitatea publicitară: noi limbaje și tehnologii
- Strategie de publicitate: media plătită, deținută și câștigată
- Rețele sociale și influenți
- Publicitate digitală
- Web și analize sociale
Clasamente
- #1 Spania - Lideri în masterat în publicitate și comunicare bazate pe cerere, resurse și curriculum de master
- #1 Spania - Lideri în masterat în marketing în funcție de lume
- #3 Spania - Esic pe podiumul celor mai bune școli de afaceri, pentru proaspăt absolvenți și tineri profesioniști
- #3.4 Europa - Esic printre programele europene de marketing Top-to-Take
Rezultatul programului
- Veți gestiona diferitele discipline ale comunicării corporative și ale comunicării de marketing și impactul acestora asupra strategiilor de implicare ale unei organizații cu diferiți stakeholderi interni și externi, în funcție de nevoile sale de afaceri.
- Veți crea și implementa planuri de comunicare cuprinzătoare, cu impact ridicat, pregătite conform metodologiilor actualizate la mediile în schimbare și digitale și care vizează obținerea de rezultate observabile și măsurabile.
- Veți înțelege cum comunicarea și publicitatea îmbunătățesc marca și reputația ca active și resurse pe care o companie trebuie să le creeze, să exploreze și să le apere
- Veți implementa noi strategii de comunicare publicitară într-o lume omnicanal extrem de digitalizată în aspectele sale media deținute, câștigate și plătite.
- Vei conduce echipe cu cunoștințele despre modul în care funcționează o companie și abilitățile necesare pentru a interacționa cu manageri din alte domenii, echipe și furnizori externi, contribuind astfel la valoarea comunicării corporative pentru creșterea organizației.
Oportunități de carieră
Când finalizați acest master, vă veți putea dezvolta cariera într-o mare varietate de companii și sectoare, deoarece veți avea pregătire generalistă, adică nu este concentrată pe o anumită industrie. Vei avea flexibilitate si iti vei putea adapta cunostintele la diferite ramuri de comunicare si sectoare economice, precum si organizatii sau consultante si agentii de marketing, publicitate, comunicare strategica, relatii publice, evenimente etc.
- Comunicatii/Publicitate/Marketing/Director Digital
- Consultant în comunicare externă sau internă
- Manager Comunicare/Marketing
- Director/Supervizor/Executiv de cont
- Manager de proiect
De ce să studiezi la ESIC Business & Marketing School
La ESIC știm că cel mai bun mod de a învăța este practic. Prin urmare, programul nostru este conceput pe baza instrumentelor, atelierelor, cazuri reale și utilizarea licențelor astfel încât să accesați piața muncii cu cea mai mare pregătire posibilă. MPC-ul nostru se remarcă prin:
- Viziune la 360º asupra comunicării și publicității, cu o componentă digitală puternică: menită să integreze strategia și planul de comunicare și publicitate în strategia generală a companiei și, astfel, să răspundă provocărilor acesteia într-un mediu global și digital.
- Angajabilitate ridicată: profil de ieșire foarte complet, flexibil și actualizat cu noile tendințe de piață, care este exact ceea ce caută agențiile, consultanțele, mass-media și clienții.
- Experiență practică și soliditate academică: metodologie practică predată de profesioniști cu o poziție managerială și cu experiență îndelungată în domeniul lor, precum și experiență solidă și vocație didactică.
- Calitate dovedită: este un master care se află pe piață de mai bine de 20 de ani, creat de ESIC pentru a răspunde nevoilor pieței, și care se perfecționează în fiecare an, fiind relevant și util pentru studenții săi.
- Un Master cu prestigiu și reputație pe piață: este numărul 1 în clasamentul El Mundo în 2023, iar în 14 ani a ajuns de 12 ori pe locul unu la categoria sa.