Keystone logo
ESIC Business & Marketing School Master de formare permanentă în managementul comunicării și publicității
ESIC Business & Marketing School

Master de formare permanentă în managementul comunicării și publicității

Madrid, Spania

12 Months

Spaniolă

La zi

Solicitați termenul limită de aplicare

Oct 2025

EUR 15.100

În campus

Introducere

Masterul este pentru cei care știu să facă comunicare și publicitate strategic. Master pentru a forma lideri în managementul comunicării și publicității.

Programul în Managementul Comunicarii și Publicității (MPC) vă va oferi o viziune integrată a comunicării, de la comunicarea corporativă până la comunicarea de marketing și, mai precis, comunicarea publicitară. Este un master care vă va ajuta să planificați, să gestionați și să implementați proiecte și programe de comunicare și publicitate care să răspundă strategiei companiei și nevoilor acesteia de conectivitate și generare de valoare într-un context din ce în ce mai digital și dintr-o perspectivă multistakeholder.

Odată ce ați terminat programul, veți putea obține titlul de Master of Lifelong Training in Communication and Advertising Management emis de Universitatea ESIC.

De ce să studiezi Comunicarea Corporativă și Publicitatea?

Trăim într-o lume în care companiile știu că un proces structurat de generare de conectivitate cu diferite grupuri de interese și de stabilire a relațiilor reciproc favorabile este esențial.

specializare

Comunicarea este o zonă de specializare în creștere, insuficient explorată și care oferă oportunități profesionale noi și atractive. Aceasta este o lume agilă, polarizată, cu multe riscuri, dar și plină de oportunități pentru companiile care știu să folosească comunicarea corporativă în mod profesional pentru a naviga în aceste contexte.

strategie

În acest mediu, comunicarea cu consumatorii este din ce în ce mai fragmentată, iar publicitatea, complet reînnoită de fenomenul comunicării digitale, continuă să fie principalul protagonist al strategiilor comerciale ale companiilor. Companiile creează strategii care sunt din ce în ce mai centrate pe client și concentrate pe un consumator care caută să aibă o experiență omnicanal, în care diverse medii, on și off-line.

tehnologie

Publicitatea în aceste zile încorporează, alături de tehnicile tradiționale de comunicare de marketing, noi tehnologii care permit o comunicare care întărește valoarea mărcii pe termen lung și generează lead-urile necesare afacerii companiei, specific vânzărilor acesteia.

Studenți ideali

Admitere

Burse și finanțare

Curriculum

Clasamente

Rezultatul programului

Oportunități de carieră

De ce să studiezi la ESIC Business & Marketing School

Despre Școală

Întrebări