
MSc în vânzări 4.0 - Master în Managementul Internațional de Vânzări
DURATA
2 Years
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
30 Jun 2025
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 33.200 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Obiectivele programului
Deveniți un expert pentru cea mai importantă și importantă activitate a oricărei afaceri în perioadele de transformare digitală și creșterea concurenței
Multe dintre cele mai bune oportunități de carieră de astăzi sunt internaționale, îmbunătățite prin digitizarea lumii afacerilor. Pe măsură ce tot mai multe companii devin globale, devine din ce în ce mai greu să aibă succes fără inteligență culturală. Acest lucru poate fi valabil mai ales în cazul vânzărilor. Prin urmare, învățarea cum să construim relații strânse cu colegii și clienții dintr-o multitudine de culturi diferite devine o competență de bază în vânzări și marketing.
În calitate de student la Berlin și Paris, două dintre cele mai vibrante orașe multiculturale din Europa, care studiază cu studenți din multe țări diferite și predate de facultatea globală a ESCP, nu va trebui să aștepți să începi cariera internațională.
Arta vânzărilor este, de asemenea, supusă unei transformări profunde datorită digitalizării. Cuvintele, cum ar fi inteligența artificială, datele mari, internetul lucrurilor, mass-media sociale, pentru a menționa câteva, au devenit și vor continua să fie capricii în viața vânzătorilor.
Până când ați terminat cu acest program de doi ani, cu normă întreagă, la una dintre cele mai mari școli de afaceri europene și internaționale, ați lucrat deja într-un cadru multinațional și ați câștigat cunoștințele și abilitățile de care aveți nevoie pentru a reuși manager de vânzări și marketing internațional, atât într-o lume globalizată, cât și digitală.
Cerințe de admitere
- O diplomă de licență cu un minim de 180 ECTS
- Un background universitar, de preferat în economie, științe sociale sau naturale sau inginerie
- Fluență în limba engleză: scoruri TOEFL, TOEIC sau IELTS sau test de limba engleză în campus
- Experiența de lucru nu este necesară (dacă se dau, se recomandă un maxim de 2 ani)
Taxe și financiare
O plată de 26.700 EUR este datorată pentru programul de doi ani.
Taxele sunt facturate în patru tranșe și se datorează după cum urmează:
- Prima tranșă: 1 septembrie 2021
- A doua tranșă: 1 ianuarie 2022
- A treia tranșă: 1 iunie 2022
- A patra tranșă: 1 ianuarie 2023
Taxe de aplicare
Taxele de depunere a cererilor sunt stabilite la 130 EUR.
Galerie
Admitere
Curriculum
Programul SALES 4.0 - Master în Managementul Vânzărilor Internaționale (120 ECTS) vă va învăța cum să ajungeți la clienți peste granițe - în lumea online și offline
Primul termen al acestui program de master, care are loc în campusul ESCP din Berlin, vă va oferi o înțelegere generală a tehnicilor de vânzare, a piețelor și a clienților. Veți avea cursuri despre marketing, comportamentul consumatorilor, informații despre piață și analiză de date și veți învăța abilități esențiale de vânzări, cum ar fi negocierea și stabilirea prețurilor.
În al doilea mandat la Berlin, vă veți concentra pe managementul forței de vânzări și pe vânzările interculturale, pe măsură ce vă dezvoltați noi abilități în cursurile opționale cantitative, cum ar fi raportarea financiară și contabilitatea managerială. Vor fi discutate, de asemenea, cele mai recente progrese și impactul inteligenței artificiale (AI), al datelor mari, al rețelelor sociale și al internetului obiectelor asupra funcției de vânzări.
Pe parcursul celui de-al treilea trimestru, care are loc la Paris, programa se va concentra pe domeniile managementului canalului și distribuției, precum și pe marketing și comerț internațional. Vor fi abordate subiecte precum managementul canalelor internaționale și vânzarea cu amănuntul 4.0, managementul lanțului de aprovizionare digital, deciziile internaționale de marketing și dreptul internațional al distribuției.
Pentru începutul celui de-al doilea an (trimestru 4) te vei întoarce în campusul din Berlin. Ca o pregătire pentru teza de master, vor fi predate metode de cercetare, în timp ce cursurile de management al schimbării și comportamentul organizațional vă vor oferi abilitățile necesare pentru a reuși într-un mediu internațional. Cursurile opționale cu dimensiune strategică, precum și un proiect de consultanță pentru companie vor finaliza acest trimestru.
La sfârșitul studiilor tale (trimestrul 5 și 6), vei petrece un semestru scriind o teză pe o temă legată de vânzări, iar pe parcursul termenului final, vei face un stagiu oriunde în lume - prima treaptă pe scara unei cariere în afaceri internaționale.
Module de curs
Trebuie să fiți competenți în limba engleză pentru a urma aceste cursuri.
Tehnici de vânzare
- Vanzare si negocieri
- Prețuri
- Marketing digital VÂNZĂRI 4.0
Managementul forței de vânzare
- Lider în vânzări internaționale
- Digitalizarea procesului de vânzare
Canale și distribuție
- Managementul canalelor internaționale și vânzarea cu amănuntul 4.0
- Managementul lanțului de aprovizionare digital
Internaţional
- Management International
- Management International
- Competență interculturală pentru vânzări
- Marketing și comerț internațional
- Deciziile de marketing internațional
- Dreptul internațional al distribuției
- Management International
- Competență interculturală pentru vânzări
- Marketing și comerț internațional
- Deciziile de marketing internațional
- Dreptul internațional al distribuției
General
- Înțelegerea piețelor și a clienților
- Mediu de marketing într-o lume globală și digitală
- Comportamentul consumatorilor și cumpărarea organizațională
- Opțiuni (4 de ales)
- antreprenoriat
- Economie pentru manageri
- Finanțe corporative
- Controlul managementului
- Contabilitate financiara
- Strategie
- Sisteme de informare pentru afaceri
- Etică de afaceri
- Gestiunea serviciilor
- Mediu de marketing într-o lume globală și digitală
- Comportamentul consumatorilor și cumpărarea organizațională
- Opțiuni (4 de ales)
- antreprenoriat
- Economie pentru manageri
- Finanțe corporative
- Controlul managementului
- Contabilitate financiara
- Strategie
- Sisteme de informare pentru afaceri
- Etică de afaceri
- Gestiunea serviciilor
Cercetare
- Cercetare si consultanta
- Metode de cercetare
- Gestionarea complexității
- Managementul schimbării și comportamentul organizațional
- Teză de master pentru masterat
- Metode de cercetare
- Gestionarea complexității
- Managementul schimbării și comportamentul organizațional
- Teză de master pentru masterat
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Afacerile globale sunt mari și devin tot mai mari. În 1950, comerțul transfrontalier reprezenta aproximativ 20% din producția globală. Astăzi, este peste 50%.* Ca absolvent cu o diplomă de Vânzări 4.0 - Master în Managementul Vânzărilor Internaționale de la ESCP, veți fi bine plasat pentru a ocupa o poziție de director de vânzări internaționale pentru o companie multinațională, un manager internațional de cont cheie sau un director de vânzări de țară.
*Lumea noastră în Data.org/international-trade
Primele două cursuri ale Masterului în Managementul Vânzărilor Internaționale, 57 de participanți din peste 15 țări, au finalizat deja programul cu succes. În prezent, aceștia fac parte din rețeaua de absolvenți ai ESCP, cu peste 50.000 de membri din 150 de țări.
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.