
Master în Marketing și Digital Media
DURATA
15 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
15 Jun 2025*
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 25.400 / per course
FORMAT DE STUDIU
În campus
* admiterea pentru anul universitar 2022-2023 se va deschide în noiembrie 2021
Introducere
The MSc în marketing și media digitală se concentrează în principal pe domeniul marketingului digital pentru a oferi studenților o viziune integratoare asupra diferitelor instrumente de marketing digital și a modului în care acestea pot juca un rol important în construirea unui brand. De asemenea, se pune accentul pe modul de aplicare a tehnicilor de marketing și a aspectelor strategice cheie de marketing într-o lume tot mai digitală și globalizată. În acest fel, pe parcursul procesului de învățare, studenții sunt dotați cu abilitățile și cunoștințele necesare pentru a reuși într-o carieră internațională și de vârf în marketing.
Programul adoptă o varietate de metode de predare, cum ar fi învățarea mixtă, precum și predarea bazată pe cazuri și proiecte, pentru a promova învățarea practică care permite studenților să pună în practică conceptele teoretice.
Studenții își încep studiile în vibrantul oraș Madrid, unde rămân pentru primele două trimestre. Apoi, studenții vor urma cursuri de specializare fie în Londra, fie în Berlin și își vor încheia studiile tot în Madrid, unde se vor implica în proiecte de consultanță. Pe lângă toate aceste experiențe, studenții vor interacționa, de asemenea, cu cele mai importante companii de tehnologie în timpul seminarului internațional de studiu, oferind astfel studenților o bază de cunoștințe actualizată și globală, care este fundamentată pe cele mai recente evoluții de pe piața digitală.
Repere:
- 15 luni cu normă întreagă MSc (120 ECTS)
- Pistă de studiu multiculturală în cadrul unei școli de afaceri
- Un Seminar internațional
- Piste de specializare în vederea lansării pe piață în Londra (modă, lux și inovație) sau Berlin (Big Data & Analytics)
- Predat în limba engleză
- Studenții vor obține o diplomă, diploma franceză de master (DEAMIE), și o diplomă ESCP, MSc în Marketing & Digital Media.
- Un curs de imersiune în limba spaniolă
- 4 luni minim stagiu
- Îmbunătățiți-vă profilul cu abilități manageriale puternice și crearea de rețele
- Adăugați valoare CV-ului tău prin valorificarea unei școli de afaceri bine cotate precum ESCP
- Clasat #1 Cel mai bun master în marketing digital din Spania de EL MUNDO
Galerie
Admitere
Curriculum
Module de curs
9 luni de cursuri teoretice, studiul expertizei și cazuri practice
Cursurile se adresează atât teoriei, cât și aplicațiilor din viața reală. Ele sunt predate de la sfârșitul lunii septembrie până în iunie de către Facultatea ESCP și profesioniști de succes. Sunt incluse și numeroase întâlniri și seminarii cu profesioniști din acest sector.
Termenul 1
iulie - septembrie
30ECTS - Online
Doar studenții a căror diplomă avea 180 ECTS înainte de a începe MSc trebuie să finalizeze Termenul 1, care implică încă 30 ECTS. Completarea acestor 30 ECTS suplimentari este necesară pentru a respecta reglementările de acreditare.
- Economie
- Marketing
- Strategie
- Contabilitate și Finanțe
- Statistici pentru management
- Conducere
Termenul 2
Septembrie -Decembrie – Madrid
- Date și analize pentru luarea deciziilor
- Introducere în marketing digital
- Construirea mărcii
- Decizii strategice de marketing: joc de afaceri
- Experienta clientului
- Finanțe pentru marketing *
- Management de proiect digital pentru marketeri *
- Digital Analytics 1: Proiectul de proiectare și codificare a site-urilor web I
- Digital Analytics 2: Google Analytics
- Discuții digitale
- Comunicare efectiva
- Seminar de teză de master
Madrid- Studiu de caz live: L'ORÉAL
* Cursuri opționale
Termenul 3
ianuarie - aprilie – Madrid
- Comunicare 360
- Publicitatea în era digitală
- Planificare media și negociere de cumpărare *
- Roboți și inteligență artificială în afaceri *
- Conținut de marcă
- Creativitate în publicitate
- Managementul Social Media
- Strategie mobilă
- Prețuri și valoare pentru clienți
- Metode de cercetare pentru marketeri
- Digital Analytics 1: Proiect de proiectare și codificare a site-ului web II
- Digital Analytics 3: SEM și SEO
- Digital Analytics 4: Google AdWords
Madrid- Studiu de caz live: HAVAS & WAVEMAKER
* Cursuri opționale
Termenul 4
Piese de specializare pentru introducerea pe piață
Aprilie - iunie – Londra sau Berlin și Madrid
- Seminar de studiu internațional
Londra
- Transformare digitală și antreprenoriat
- Moda digitală și piesa de lux
Berlin
- Big Data & Analytics track
Madrid
- Planificare strategică pentru proiecte de consultanță
- Proiect de consultanță internațională și seminar de închidere
Termen 5
profesionalizarea
Iulie - decembrie
- Internship
- Teza de doctorat
Rezultatul programului
Deschidere și diversitate
Interacțiunea cu profesori din peste 20 de naționalități garantează o mai mare profunzime în învățarea multiculturală. Studenții de la MSc de Marketing și Digital Media provin din diverse țări și au medii diferite: ingineri, medici, farmaciști, studenți la literatură și drept etc. Ei formează un grup de participanți multiculturali, ceea ce face ca schimbul și lucrul în grup să fie cu atât mai îmbogățitor.
Conștientizând că toate aveți propria dvs. identitate și personalitate, programul vizează să vă facă curios și versatil pentru a vă ajuta să reușiți în viața profesională viitoare.
Acest Master a pregătit peste 700 de participanți. Acum ocupă poziții strategice și operaționale de marketing și comunicare într-o varietate de companii din întreaga lume.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
- Global Trade Marketing Manager
- Manager global de produs
- Manager de creștere și marketing de conținut
- Manager regional de cont cheie
- Manager de conținut digital și social media
- Digital Media Strategist
- Specialist calitate digitală
- Manager de marketing și operațiuni
- Designer de brand și experiență client
- Analist de afaceri
- Consultant de marketing si comunicare
- Manager de campanie digitală
- Manager de marketing strategic
- Manager E-Commerce
- Brand Manager
- Manager de marketing
- Manager de produs
- Manager de marketing digital
Acreditări
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.