Master of Science (MSc) în Inteligență artificială pentru strategie de marketing
EPITA School of Engineering and Computer Science
Informatie cheie
Locația campusului
Paris, Franţa
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
18 - 24 months
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
EUR 19.400 *
Termen limită de aplicare
31 Jul 2024
Cea mai devreme dată de începere
Sep 2024
* taxele totale ale programului; includ cheltuielile de călătorie și cazare ale experienței de învățare din Dublin
Introducere
Programul EPITA de Master în Inteligență Artificială pentru Strategie de Marketing este un program comun cu EM Normandie School, care se întinde pe 18 luni și este predat 100% în limba engleză la Paris. Acest program echipează studenții cu abilități de inteligență artificială pentru a aplica tehnologia pentru a îmbunătăți strategiile de marketing ale unei companii și procesul de luare a deciziilor. Acreditat de CGE (Conférence des Grandes Ecoles), programul constă din 3 semestre de cursuri la campus, 1 semestru de stagiu și experiență de învățare în Dublin.
Studenți ideali
Acest program este deschis candidaților care dețin o diplomă de licență de 3 sau 4 ani (sau mai mare), indiferent de domeniul studiilor universitare. Studenții cu experiență în studii de afaceri ar beneficia în special de acest program.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Mărturii studențești
Galerie
Curriculum
Prezentare generală
Programul EPITA de Master în Inteligență Artificială pentru Strategie de Marketing este un program comun cu EM Normandie Business School, care se întinde pe 18 luni și este predat 100% în limba engleză la Paris. Acreditat de CGE (Conférence des Grandes Ecoles), programul constă în cursuri de 12 luni la campus, un stagiu de 6 luni și o experiență de învățare în Dublin. Pentru a-și obține diploma, studenții trebuie să obțină 120 ECTS (sisteme europene de transfer de credite) și un nivel A2 de franceză.
Internship
Ultimul semestru este un stagiu obligatoriu de 6 luni, care este piatra de temelie a programului. Studenții vor dobândi experiență tehnică în afaceri lucrând într-un mediu real, care îi pregătește pentru piața muncii.
Rezultatul programului
Scopul Masterului în Inteligență Artificială pentru Strategia de Marketing este de a pregăti studenții cu abilități de inteligență artificială pentru a aplica tehnologia pentru a îmbunătăți strategiile de marketing ale unei organizații și procesul de luare a deciziilor.
Absolvenții acestui program vor fi capabili să utilizeze tehnici și instrumente de inteligență artificială pentru a:
- îmbunătățiți experiența de implicare a consumatorilor prin crearea de profiluri de clienți relevante bazate pe conceptele KYC (Know Your Customer);
- monitorizează și analizează o varietate de canale de comunicare, cum ar fi rețelele sociale, și ajută la înțelegerea percepției pieței asupra unui brand;
- oferi companiilor servicii relevante, oportune și precise pentru clienți și interacțiuni cu rețelele sociale;
- optimizarea continutului de marketing pentru a spori vizibilitatea companiilor si a genera trafic catre site-urile brandurilor; și
- exploatează viziunea computerizată pentru a revoluționa strategia de implicare vizuală.
Oportunități de carieră
- Activatorul de date
- Consultant vizualizare date
- Analist de date de marketing
- Antreprenor
- Managerul de informații al clienților
- E-marketing
- Cercetător operațional
- Consultant în domeniul informațiilor de afaceri
- Manager de date
- Analist de date
- Strategist de date
- Planificatorul de date
- Științific în domeniul marketingului
- Consultant de date mari
- Cercetător de date
- Strategist de marketing
- Expert / analist în analiză de marketing / cercetare de marketing / CRM / analiză de credit
- Analist de date de afaceri