Master în Ingineria și Managementul Sistemelor Informaționale, Specializarea Servicii Digitale
Karlsruhe, Germania
DURATA
20 Months
LIMBI
Engleză
RITM
Part time
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare *
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 9.000 / per semester
FORMAT DE STUDIU
În campus
* Nu există un termen limită pentru înscriere
Introducere
Capacitățile de globalizare, disponibilitatea „Big Data” și analize bazate pe inteligență artificială și conectarea prin intermediul sistemelor de servicii
Digitalizarea continuă să avanseze. În același timp, munca orientată spre servicii și serviciile asociate devin din ce în ce mai importante. Specializarea Servicii digitale combină aceste două componente esențiale ale unei companii moderne. În acest modul, studenților li se învață cunoștințe despre utilizarea strategică, proiectarea, dezvoltarea și managementul serviciilor digitale. Modulul oferă înțelegerile fundamentale, precum și metodele de construire și extindere inovatoare a serviciilor digitale ale unei companii. Atât utilizarea Big Data, cât și inteligența artificială joacă un rol important aici. Dar nu numai abilitățile teoretice sunt predate în acest modul. Exercițiul practic privind provocarea din domeniul inovației de servicii face parte și din Specializare.
Serviciile reprezintă deja peste 60% din valoarea adăugată brută a economiilor dezvoltate. Chiar și companiile de produse încearcă să atingă din ce în ce mai mult procesele de aplicare ale clienților lor („servitizare”); astfel, cunoștințele cuprinzătoare despre cum să utilizați strategic, să proiectați, să proiectați și să gestionați serviciile sunt esențiale. Tendințele actuale, cum ar fi natura digitală, date și analize și perspectivele sistemelor și platformei fac ca familiaritatea cu serviciile digitale să fie o necesitate pentru orice viitor lider.
Natura digitală: Crearea și livrarea digitală a acestor servicii declanșează o serie de opțiuni, cum ar fi capabilități de globalizare imediată, dezvoltare și implementare agilă (DevOps), simpla includere a conceptelor de inovare deschisă sau individualizarea soluțiilor livrate.
Date și analize: Disponibilitatea „big data” (de exemplu, create prin intermediul senzorilor sau al rețelelor sociale) și analizele sofisticate bazate pe inteligență artificială permit construirea intimității cu clienții, îmbunătățirea eficienței interne, precum și creșterea sau inovarea completă a ofertelor clienților.
Perspective ale sistemului și platformei: Noțiunea de (eco)sisteme de servicii conectate prin servicii digitale deschide o varietate de opțiuni de inovare în modele de afaceri interorganizaționale sau cooperative („sisteme mai inteligente”, de exemplu în sisteme de aprovizionare, îngrijire medicală, mobilitate sau energie) .