Keystone logo
HECTOR School of Engineering and Management Master în Ingineria și Managementul Sistemelor de Mobilitate, Specializarea în E-Mobility
HECTOR School of Engineering and Management

Master în Ingineria și Managementul Sistemelor de Mobilitate, Specializarea în E-Mobility

Karlsruhe, Germania

20 Months

Engleză

Part time

Solicitați termenul limită de aplicare *

Solicitați cea mai apropiată dată de începere

EUR 9.000 / per semester **

În campus

* Nu există un termen limită pentru înscriere

** total de 36.000 € pentru întregul program.

Introducere

Participanții la Masterul în Ingineria și Managementul Sistemelor de Mobilitate se pot specializa în E-Mobility.

Tehnologiile de propulsie și topologiile trebuie reevaluate în ceea ce privește obiectivul general de protecție a climei și a mediului. Aici, politica, care stabilește condițiile-cadru, este o parte relevantă, dar și piețele de transport și mecanismele lor specifice, tendințele piețelor de transport, precum și economie.

Sunt necesare noi concepte și noi infrastructuri pentru furnizarea locală de vehicule plug-in și complet electrice cu energie electrică. Managementul energiei începe cu generarea de energie, care în mod ideal ar trebui să fie descentralizată, și include subiecte precum stocarea și distribuția energiei, precum și noile concepte inteligente de încărcare care se bazează pe generarea și consumul instantanee de energie.

În plus, există și subiectul NVA (zgomot, vibrații, asprime). Acest lucru devine din ce în ce mai dificil, deoarece nivelul redus de zgomot al acționărilor electrice face să fie audibile surse de zgomot care nu sunt un factor important în vehiculele convenționale.

Obțineți o înțelegere a cadrului pentru vehiculele electrice și hibride cu tracțiune electrică, inclusiv politica pieței de transport, analiza impactului climatic de la sursă la roată, managementul energiei și distribuția.

Obțineți o înțelegere a condițiilor limită pentru vehiculele electrice și hibride cu tracțiune electrică, inclusiv politicile pieței de transport, analiza impactului asupra climei, managementul și distribuția energiei!

Aprofundați subiectele despre:

  • Cerințe, soluții și provocări ale mobilității electronice
  • Echilibre CO2: bine la roată
  • Politica și piețele de transport
  • Distribuția și managementul energiei
  • Zgomot, vibrații și asprime pentru mobilitatea electrică
  • Tehnologiile de acționare și topologiile trebuie reevaluate Markus Breig, KIT
  • Tehnologiile și topologiile drive trebuie reevaluate

Grupul motopropulsor electric, adică integrarea mecatronică a stocării energiei, electronicii de putere și semnal, controlul conducerii și motorul electric, este cea mai inovatoare și importantă parte nouă a vehiculelor hibride și complet electrice în comparație cu vehiculele convenționale cu motoare cu ardere internă.

Odată cu dezvoltarea noilor tehnologii, electronica de putere este capabilă să atingă frecvențe de comutare mai mari pentru a reduce pierderile și zgomotul. Algoritmii de control sofisticați îmbunătățesc și mai mult performanța motorului.

Sistemele de stocare a energiei electrice sunt esențiale pentru succesul tehnologiilor avansate ale vehiculelor. Bateriile litiu-ion sunt îmbunătățite și dezvoltate în continuare la viteză mare. Sursele alternative de energie, în special pilele de combustibil, ating un nivel de maturitate tehnică care va face posibilă producția de serie în viitorul apropiat.

Aflați mai multe despre componentele tehnice ale grupului motopropulsor electric și hibrid, și anume mașina electrică, electronica de putere (hardware și software de control), transmisii, rezistențele de antrenare și consumul de energie, precum și sistemele de stocare a energiei (baterii și pile de combustibil).

Aprofundați subiectele despre:

  • Trenuri electrice
  • Power Electronics
  • Conversie, ieșire și stocare a energiei (baterii și pile de combustie, stocare H2)

Admitere

Taxa de școlarizare a programului

Despre Școală

Întrebări