Máster en Psicología y Comportamiento del Consumidor
Barcelona, Spania
DURATA
12 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.900 / per year
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Este special conceput pentru a pregăti profesioniști inovatori, curioși și hotărâți, capabili să cerceteze, să analizeze și să aplice cunoștințele bazate pe comportamentul uman și experiența clienților în marketing și dezvoltarea afacerii.
Programul vă aduce mai aproape de consumatorul din diverse discipline de științe sociale, cum ar fi psihologia comportamentală, comunicarea, analiza datelor, consumul și analiza experiențială, printre altele.
Key Points
1. Analiza consumatorului
Învățați metode pentru a înțelege mai bine psihologia și comportamentul consumatorilor și pentru a extrage informații care vizează creșterea afacerii.
2. Impactul asupra afacerii
Acesta analizează modul în care valorile mărcii, nevoile de comunicare și inovare afectează psihologia consumatorului.
3. Decizii și afaceri
Îmbunătățiți procesul de luare a deciziilor în afaceri, branding-ul, oferta de produse și servicii și loialitatea clienților dvs., anticipând căutarea de noi oportunități de afaceri.
Galerie
Admitere
Curriculum
Marketing y Comportamiento del Consumidor
6 ECTS - Comportamentul consumatorului: conduită, analiză și participații
- Comportamentul și obiceiurile consumatorului
- Noul consumator: mediu, valori, roluri și noi tendințe
- Impactul erei digitale asupra consumatorului
- Generații de consumatori (Boomers, Generația X, Millennials, Centennials, Alpha...)
- Impact și atrage noul consumator
6 ECTS - Rolul consumatorului în strategia de marketing
- Comportamentul consumatorului și strategia de afaceri
- Noi provocări strategice bazate pe consumatorul actual
- Marketing, branding și produs: de la strategie la operațiuni tactice
- Segmentările consumatorilor ca chei esențiale pentru generarea de experiențe personalizate
- Design de strategii câștigătoare Consumer Centric
6 ECTS - Neuromarketing și Cunoașterea Consumatorului
- Neuromarketing pentru luarea deciziilor
- Metode și tehnici de neuromarketing aplicate comportamentului consumatorului
- Neuroștiința aplicată marketingului
- Aspecte etice și juridice în neuromarketing
Identificarea și generarea de informații despre consumatori
6 ECTS - Metode și modele de identificare a perspectivelor consumatorilor
- Investigación de mercados
- Cercetare calitativă și aplicații: focus grupuri, interviuri aprofundate, Mystery Shopper, observație...
- Etnografia și identificarea perspectivelor
- Analiza și cercetarea pieței online
- Cercetare și aplicații cantitative: tehnici ad-hoc, tehnici offline și online, panel de retail și consumatori, studii de audiență media...
- Obținerea de informații și cunoștințe din date
- Lean și co-creare pentru a accelera procesele
6 ECTS - Data Analytics pentru a obține informații
- Data Analytics: pipeline și metodologii de analiză
- Business Analytics: testare A/B, segmentare, prognoză și eficacitatea campaniei
- Social Media Intelligence și analiză web
- Planul de Business Intelligence
- Luați decizii bazate pe analiza și vizualizarea datelor (PBI și tablouri de bord)
Aplicații de marketing strategic
6 ECTS - Impactul cunoștințelor consumatorilor asupra inovației, brandingului și comunicării
- Modele, procese și profiluri de inovație (startup-uri)
- Strategia de inovare și detectarea oportunităților (Călătorie pentru cumpărători și clienți)
- Crearea de mărci de dragoste: Brand Equity și evaluarea mărcii, reputație și CSR
- Publicitate eficientă și rentabilitatea investiției (pre-test și post-test)
- Campanii eficiente la 360º (comunicare digitală și cross media)
- Valori privind experiența clienților și cumpărătorilor: Cumpărător misterios și Scorul net pentru promovare (NPS)
6 ECTS - Inteligența artificială și impactul ei asupra lumii afacerilor
- AI: avantaje, provocări și tipuri
- AI: impactul și transformarea companiei și a zonelor sale funcționale
- Aplicații AI: procesare a limbajului natural, recunoaștere a imaginilor, sisteme de recomandare etc.
- Cum să utilizați AI în mod profesional: aplicații practice pentru a îmbunătăți campaniile de social media și pentru a activa noi canale eficient și fără resurse
6 ECTS - Provocări și proiecte aplicate
- Proiectul Kantar Business Challenge
- Provocarea agenției de cercetare de piață
TFM
15 ECTS
Nu este doar munca de cercetare necesară pentru a obține diploma de master. Este momentul și locul potrivit pentru a vă unifica experiența academică cu ambiția dumneavoastră profesională, viziunea dumneavoastră personală și creativitatea dumneavoastră. Este ocazia de a pune în practică tot ce ai învățat și de a munci pentru a ajunge acolo unde vrei.
Oportunități de carieră
Hay muchos caminos profesionales y te acompañamos en cualquiera que elijas
Veți avea un plan de carieră personalizat de la Departamentul nostru de Cariere și Antreprenoriat , cu servicii de instruire și suport personalizate, care vă vor multiplica oportunitățile profesionale și le vor extinde în orice țară din lume.
55% dintre studenții noștri găsesc oportunități înainte de absolvire și 45% după
- Director Marketing Insights
- Director de Publicidad
- Director de Comunicación
- Customer Experience
- Customer Intelligence
- Design Thinking
- Analista de mercados
- Brand Manager
- Especialista en investigación de mercados
- Especialista en comportamiento del consumidor
- Especialista en gestión de la comunicación
- Especialista en estrategia de marketing
- Consultor de Marketing
- Investigador académico
- Monitorizarea rețelelor sociale
- Marketing Data Scientist
- Specialist neuromarketing
English Language Requirements
Certificați-vă cunoștințele de limba engleză cu testul de engleză Duolingo! DET este un test de engleză online convenabil, rapid și accesibil, acceptat de peste 4.000 de universități (ca aceasta) din întreaga lume.