
Master in Marketing si Vanzari
Madrid, Spania
DURATA
10 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Apr 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în Marketing și Vânzări de la EAE Business School Madrid este un program specializat în zona funcțională de marketing și vânzări în cadrul companiei. Accentul său acoperă atât managementul strategic și operațional al produsului, cât și relația acestuia cu piața, atât în ceea ce privește produsele fizice, cât și serviciile.
Obiectivul Masterului în Marketing și Management Comercial de la EAE Business School Madrid este de a forma profesioniști capabili să dobândească cunoștințele tehnice și abilitățile necesare în domeniul Marketing și Comercializare, precum și să dezvolte abilități de management necesare pe piața profesională și a muncii.
Metodologia educațională oferă o viziune strategică și globală a companiei, în cadrul unui program de specialitate în Management de Marketing și Management Comercial. Acest lucru se reflectă în includerea unui Business Game în program, care permite testarea cunoștințelor dobândite prin abordarea „learn by doing”.
La sfârșitul programului, vei obține o diplomă dublă: o diplomă de master în marketing și management comercial de la EAE Business School și o diplomă de master în management de marketing internațional de la Universitatea de Afaceri Internaționale (UNIE).
Masterul în Marketing și Management Comercial are ca obiectiv principal îndeplinirea următoarelor scopuri:
- Dobândiți o perspectivă strategică a zonei comerciale și înțelegeți relația acesteia cu strategia globală a companiei.
- Dezvoltați și implementați strategiile de marketing necesare pentru atingerea obiectivelor planificate, stăpâniți tehnicile de obținere a informațiilor competitive și utilizați diferitele politici de Marketing Mix. În plus, identificați oportunitățile, amenințările și posibilele schimbări în mediul de afaceri.
- Aprofundați în oportunitățile și provocările care apar în mod constant datorită noilor tendințe, familiarizându-vă cu aspectele cheie ale Marketingului Online și conducând implementarea de noi sisteme de management de marketing orientate către piață și consumator.
- Conduceți și motivați echipele de lucru într-un mediu globalizat și multicultural, generând valoare pentru companie printr-o bună relație între Departamentul de Marketing și restul organizației.
- Analizați situația pieței, definiți diferite scenarii, identificați oportunitățile și stabiliți cea mai potrivită strategie de marketing, precum și determinați cea mai eficientă modalitate de implementare.
De ce să alegeți Masterul în Marketing și Managementul Vânzărilor la EAE Madrid ?
Abilități digitale: veți învăța să utilizați instrumente de management al clienților, cum ar fi CRM și tactici digitale, pentru a vă poziționa, comunica și vinde produsele pe piață.
Abordare analitică și practică: Veți explora aplicarea Big Data în marketing și vânzări, precum și veți participa la un adevărat simulator de afaceri pe tema „Livrarea valorii clientului internațional”.
Apartenența la asociații profesionale: în calitate de student, vei avea ocazia să fii membru al Asociației Spaniole de Marketing (AME) și al Asociației Spaniole de Economie Digitală (DIGITAL), accesând resursele acestora și ținându-te la curent în domeniul tău profesional.
Alianțe de prestigiu: EAE Business School Madrid are asociații cu principalele entități de marketing din Spania, precum AME și ADIGITAL.
Orientare internațională: Veți putea profita de acordurile internaționale cu diverse universități și centre de studiu, iar la sfârșitul masterului, veți avea posibilitatea de a participa la un program rezidențial de două săptămâni la instituțiile asociate.
True Potential Experience: Această experiență combină masterul cu un plan personalizat de dezvoltare profesională, ghidat de un consilier True Potential, pentru a vă ajuta să descoperiți și să vă îmbunătățiți adevăratul potențial.
Minori: EAE Madrid oferă posibilitatea de a obține o diplomă individualizată opțională online la finalul masterului, pentru a-ți consolida profilul profesional și a te diferenția pe piața muncii.
Curriculum
Programul de master în marketing și vânzări cuprinde un curriculum cuprinzător, cuprinzând 60 ECTS, conceput pentru a dota studenții cu abilități avansate în marketing strategic, analiza comportamentului consumatorilor, strategii de marketing digital și tehnici eficiente de vânzări, asigurând o înțelegere completă și aprofundată. a peisajului dinamic al afacerilor moderne.
Modulul 1
Managementul marketingului internațional și globalizarea pieței
- Managementul strategic al marketingului internațional: factori cheie în competitivitate și succes pe piețele globale – 6 ECTS
- Dezvoltarea profesioniștilor de marketing într-un mediu global – 6 ECTS
Modulul 2
Planificarea strategică a pieței internaționale
- Piețele globale: investigarea și identificarea propunerii de valoare – 6 ECTS
- Crearea de valoare pe piețele internaționale – 6 ECTS
Modulul 3
Managementul valorii pe piețele internaționale
- Decizii economice și financiare implicate în decizii strategice de marketing internațional – 6 ECTS
- Digital Marketing in International Settings – 6 ECTS
Modulul 4
Merge la piaţă
- Livrarea valorii către clienți internaționali – 6 ECTS
- Strategii de vânzări și comercializare internațională – 6 ECTS
Stagii curriculare - 6 ECTS
Sfârșitul proiectului de master - 12 ECTS
Rezultatul programului
După finalizarea cu succes a programului dvs., veți primi o dublă calificare: Master în Marketing și Managementul Vânzărilor de la EAE Business School și Master în Management International Marketing de la Universidad Internacional de la Empresa (UNIE)
3 teritorii de cucerit
Dezvoltarea zonelor de marketing
Veți dezvolta strategia pentru atingerea obiectivelor companiei, cu o înțelegere fermă a tehnicilor și surselor de informare. Mai mult, vei putea recunoaște noi oportunități și vei adapta politicile de marketing fiecărei organizații.
Noile tendințe
Veți obține o perspectivă aprofundată atât asupra oportunităților, cât și asupra riscurilor celei mai recente marketing prin dezvoltarea competențelor și implementarea sistemelor de management orientate către consumatori și pe piață.
Competențe executive
Vei conduce echipe în medii globalizate, cu capacitatea de a analiza piața și diferitele sale scenarii pentru a realiza cea mai bună potrivire a departamentului de marketing din cadrul organizației pentru a spori valoarea companiei.
Oportunități de carieră
Masterul în Marketing și Managementul Afacerilor se adresează în principal absolvenților, absolvenților și absolvenților din următoarele domenii:
- Științe economice și de afaceri
- Studii de afaceri
- Marketing
- Administrare afaceri
- Economie
- Tehnici de cercetare și de piață
Studenții cu alt profil decât cel menționat mai sus trebuie să urmeze în mod obligatoriu niște cursuri complementare.
După finalizarea masterului, veți fi pregătit să îndepliniți roluri precum Director de marketing (CMO), Director de marketing, Director de vânzări, Manager de produs, Manager de marcă, Manager de cont, Director de marketing comercial, Tehnician de marketing și Tehnician de vânzări.
Cerințe de admitere la program
Demonstrați-vă angajamentul și disponibilitatea pentru a reuși în școala de afaceri susținând examenul GMAT - cel mai utilizat examen pentru admitere care măsoară gândirea critică și abilitățile de raționament.
Descărcați mini-chestionarul GMAT pentru a obține o aromă a întrebărilor pe care le veți găsi la examen.