Master în resurse umane (spaniolă)
Bilbao, Spania
DURATA
9 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Sep 2024
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 15.960 *
FORMAT DE STUDIU
În campus
* www.dbsgrants.deusto.es
Introducere
Descrierea programului
Dacă sunteți în căutarea unei cariere în managementul oamenilor, masteratul în resurse umane vă oferă posibilitatea de a vă completa pregătirea în cunoștințe, aptitudini și abilități în domeniul resurselor umane. Dacă lucrați în resurse umane și căutați să vă actualizați cunoștințele și să înțelegeți noile tendințe de gestionare a persoanelor sau doriți să vă lărgiți domeniul de perspective profesionale, acest program este potrivit pentru dvs. Participanții la acest masterat oficial vor face un stagiu (participanți fără experiență) sau un proiect de îmbunătățire internă (profil cu experiență) care vă va permite să aplicați concepte și tehnici anterioare.
Campus: Bilbao
Credite: 60 ECTS
Dedicație: cu normă întreagă
Stagiu:
- Participanți fără experiență: obligatoriu, 18 ECTS
- Participanții care lucrează în prezent : Proiect de îmbunătățire în cadrul organizației actuale
Admitere
Burse și finanțare
The aim of the Deusto Business School Master's grants programme is to promote equal opportunities for Master's degree students. Students may receive up to 40% discount on their enrolment fees at the University of Deusto (excluding the initial contribution and credit recognition fees (if applicable).
Curriculum
Subjects and Courses
- Introducere în conceptele de bază de contabilitate și finanțe. Subiect la nivel de licență (2,4 ECTS)
- Abilități tehnice în managementul oamenilor (10 ECTS)
- Criterii și instrumente de management al afacerilor pentru managementul oamenilor (7 ECTS)
- Abilități de conducere (9 ECTS)
- Introducere în practica coaching-ului (3 ECTS)
- Cadrul pentru Relațiile de Muncă și Administrarea Personalului (7 ECTS)
- Practici sau proiect de îmbunătățire (18 ECTS)
- Teză de master (6 ECTS)
5 motive pentru a ne alege
- Metodologie practică și participativă: Urmând Modelul de Formare al Universității Deusto (MFUD), în care vei fi centrul procesului de predare-învățare. Veți participa la prezentări teoretice în sala de clasă, combinate cu analiza unor cazuri reale de afaceri: jocuri de rol și simulări.
- Un personal didactic dedicat învățării dvs.: veți avea o echipă de profesori, colaboratori și personal de sprijin de o calitate umană enormă.
- Stagii pe termen lung: Veți avea experiență profesională de lungă durată (între 6 și 12 luni) în domeniul managementului oamenilor în companii inovatoare din acest domeniu. Vă vom ajuta să gestionați stagiul datorită departamentului nostru de Cariere profesionale.
- Sunteți un profesionist care lucrează: În timpul masterului, veți realiza un diagnostic al situației managementului oamenilor din organizația dvs., după care veți identifica zonele de îmbunătățire care vor sta la baza dezvoltării proiectului dumneavoastră profesional.
- Profesioniști care aduc realitatea în clasă: îți vor împărtăși poveștile lor de succes, situațiile cu care se confruntă, dificultățile pe care le întâmpină în viața de zi cu zi... aducând realitatea lor mai aproape de clasă.
Oportunități de carieră
Cu acest master
- Veți putea să proiectați, să implementați și să evaluați politici de resurse umane dintr-o perspectivă strategică și cuprinzătoare , aplicând cele mai potrivite instrumente fiecărei situații.
- Veți afla despre cadrul legal care afectează relațiile de muncă.
- Veți dezvolta abilități de organizare și planificare, de a lua decizii individuale și de echipă, de a conduce procese de schimbare, de a vă uni forțele și de a reconcilia interesele, de a negocia și de a rezolva conflicte și de a gestiona diversitatea.
- Vei învăța să prețuiești coaching-ul ca pe un instrument care facilitează creșterea echipei tale.
Veți putea lucra în
- Consulting firms
- Departamentele de resurse umane ale oricărui tip de companie
- Case de selecție și formare
- Agentii de munca temporara
- Etc.