Masterat în comunicare digitală și noi tehnologii
Barcelona, Spania
DURATA
9 Months
LIMBI
Engleză
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Jan 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 7.035
FORMAT DE STUDIU
Amestecat
Introducere
De ce să studiezi la UAO CEU?
Capacitatea de angajare
Rata medie de ocupare a forței de muncă este de 94.6% (AQU 2023) în cadrul studiilor postuniversitare UAO.
Proiecție viitoare
Instruire specializată orientată către piața profesională a comunicării digitale, un sector emergent cu perspective mari de proiecție viitoare.
Primul master oficial din Spania care integrează comunicarea și marketingul digital în raport cu modelele de utilizare a noilor tehnologii în societatea informațională.
Masteratul oficial în Comunicare digitală și noi tehnologii de la Universitat Abat Oliba CEU este conceput pentru a răspunde nevoilor în creștere ale mass-media, companiilor și instituțiilor, în gestionarea comunicațiilor lor digitale, precum și crearea de conținut adaptat în cadrul societății informaționale și a cunoașterii.
Triada digitală Comunicare - Marketing - Tehnologie este, astfel, obiectivul acestui program, care își propune să califice profesional acei studenți care doresc să facă față provocării pieței digitale, din perspective diferite.
Avantaj competitiv pe piața muncii
Revoluția digitală transformă complet comunicarea umană. Datele mari, rețelele sociale, realitatea virtuală și augmentată și inteligența artificială sunt în prezent elemente esențiale ale viitorului cultural, economic și profesional al societății noastre globale.
Prin realizarea acestei experiențe personale și academice inovatoare, cu accent pe afaceri și un ochi spre viitor, veți fi perfect plasat pentru a înțelege, stăpâni și dezvolta în lumea digitală, obținând un avantaj competitiv pe piața globală a locurilor de muncă.
Activități complementare
- Săptămâna comunicării digitale UAO CEU: o săptămână în care veți avea ocazia să ascultați profesioniști de top din principalele sectoare legate de revoluția digitală.
- Experience Week Lab: o săptămână în care veți avea ocazia să experimentați direct un proiect digital într-un mediu tehnologic.
- Vizite legate de masterat la evenimente majore și la principalele centre care lucrează în domeniul comunicării digitale în Barcelona.
Evoluţie
Această diplomă de masterat este legată de Grupul de cercetare privind jurnalismul digital și banda largă, lider mondial în producția științifică în domeniul său de cunoștințe.
Studenți ideali
Studenții care doresc să aplice pentru masterul oficial în Comunicare digitală și noi tehnologii trebuie să aibă o diplomă spaniolă sau un curs avansat (diplomă generală, diplomă sau diplomă cu onoare) sau o diplomă străină (echivalent cu o diplomă de licență în sistemul anglo-saxon).
Acest profil include:
- Absolvenți de Jurnalism, Comunicare Audiovizuală și Publicitate și Relații Publice
- Ingineri din domenii tehnologice si telecomunicatii
- Absolvenți de studii în care impactul Noilor Tehnologii este esențial
- Profesionişti afectaţi de Noile Tehnologii
Acest master nu necesită experiență anterioară în domeniul comunicațiilor digitale și al noilor tehnologii.
Admitere
Burse și finanțare
Înscrierea timpurie internațională
Burse de 10% din taxa de înscriere pentru primul an pentru candidații internaționali care își rezervă locul înainte de 31 mai .*
* Termenul limită poate fi modificat în calendarul oficial de înscriere
Curriculum
1 Curs
- Banda largă, jurnalism și comunicare digitală: factori de profitabilitate
- Crearea și Managementul Conținuturilor în Comunicarea Digitală
- Instrumente tehnologice de comunicare digitală
- Comunicare digitală: adaptare multimedia
- Genuri jurnalistice digitale: spre o nouă paradigmă
- Stagii externe
- Proiectul final al maestrului
- Întreprinderea informativă în societatea cunoașterii
- Tendințe tehnologice multimedia în societatea informațională
- Tehnologie multimedia pentru comunicare digitală
- Actorul de mașină și virtualizarea
- Viziunea asupra comunicării digitale: realitate și tendințe
Rezultatul programului
Subiectele acestui master oficial în Comunicare Digitală și Noile Tehnologii răspund nevoii de pregătire a studenților cu o pregătire integrată și sistematizată pentru tehnicile utilizate în domeniul marketingului și comunicării digitale.
Prin acest master, Universitatea Abat Oliba CEU își dorește să ofere o pregătire de avangardă legată de comunicarea digitală, precum și abilitățile metodologice de a conduce o companie, medii de comunicare digitale sau de a deveni creator de conținut digital, consultant sau un specialist în această problemă, inclusiv media de interes general cu prezență digitală.
În acest sens, programul este dezvoltat dintr-o perspectivă teoretico-practică pentru a oferi studenților resursele și cunoștințele multimedia, pentru a face față provocării mediului digital în creștere.
Taxa de școlarizare a programului
Oportunități de carieră
Studenții care obțin titlul oficial „ master oficial în Comunicare digitală și noi tehnologii de la Universitatea Abat Oliba CEU ” pot urma cariere în următoarele domenii:
- Managementul marketingului digital
- Managementul comunicării
- Managementul mass-media
- Managementul comunității și înregistrarea comunității
- Consultanță în proiectarea strategiilor de comunicare, jurnalism și inovare în marketing digital
- Management SEM, SEO sau SMM
- Social Media Management
- Managementul Relațiilor Publice
- Consultant în Cabinet Politic
- Managementul inovației și dezvoltării
- Managementul Relațiilor Instituționale
- CSO (Chief Sustainability Officer)
- CRO (Chief Compliance Officer)
- CTI (Managementul tehnologiei)
- CDO (Chief Data Officer). Formare statistică, analist digital, medii digitale calitative. Big Data
- Director Consultanta Inovare
- Consultant viziunea clientului
- Director de inovare și antreprenoriat
- Manager de dezvoltare a afacerilor
- Manager Strategie Produs Inovare
- Marketing digital în rețea
- Manager Dezvoltare Talent
- Manager într-o Unitate de Comunicare a Administrației Publice
- Consultant în comunicare în afaceri
- Jurnalistă de specialitate