
Master în managementul marketingului și conducerea comercială a industriilor farmaceutice
DURATA
9 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Oct 2025
TAXE DE ȘCOLARIZARE
Solicitați taxe de școlarizare
FORMAT DE STUDIU
În campus
Introducere
Masterul în managementul marketingului și conducerea comercială a industriilor farmaceutice oferă studenților o pregătire cuprinzătoare și practică în tehnicile de planificare și management pe care trebuie să le stăpânească în diferitele poziții pentru care pot aplica în cadrul departamentelor de vânzări, marketing medical sau management din industria farmaceutică. Predarea unei părți a programului în limba engleză încurajează dezvoltarea acestei abilități pentru toți studenții și le întărește profilul pentru a se concentra cu succes pe viitoarea lor carieră profesională.
În mediul actual al sectorului, companiile farmaceutice investesc în cercetare pentru a lansa noi produse pe piață în mod continuu. Acest lucru face necesară încorporarea unor profesioniști cu înaltă calificare în departamentele de vânzări și marketing ale companiilor, care sunt capabili să conceapă strategii comerciale de succes pe piețe din ce în ce mai globale și competitive.
Industria farmaceutică națională este unul dintre sectoarele cheie ale economiei noastre. Cifrele sale confirmă productivitatea ridicată și competitivitatea sa mare în medii internaționale. Cu o cifră de afaceri de peste 14 miliarde de euro, acest sector angajează direct peste 40.000 de oameni în fiecare an.
Legătura cu realitatea sectorului: o facultate formată din profesioniști activi, vizite la companii organizate pe parcursul cursului și stagii profesionale pentru studenții care doresc să facă acest lucru, garantează legătura cu realitatea de lucru a tuturor studenților și aplicarea directă a cunoștințelor pe care le dobândesc pe parcursul cursului la locul de muncă.
Metodologie practică și aplicată: pe parcursul masteratului, studenții dezvoltă o mare parte a conținutului studiat prin aplicarea acestuia în cazuri practice. În grupuri de lucru, studenții vor întreprinde rezolvarea unor cazuri practice legate de fiecare domeniu fundamental abordat: cercetare de piață, vânzări, departament medical, management, marketing și finanțe.
Recunoaștere instituțională: această calificare este aprobată de Asociația Națională de Afaceri a Industriei Farmaceutice (Farmaindustria).
Fișă tehnică
Masterul în managementul marketingului și conducerea comercială a industriilor farmaceutice poate fi susținut la sediul nostru CESIF din Madrid și Barcelona, conform programului provizoriu detaliat mai jos:
Madrid:
- Început: octombrie 2025.
- Finalizare: iulie 2026.
- Depunerea proiectului final de master: septembrie 2026.
- Programul cursului: de luni până joi, de la 18:00 la 21:30.
Barcelona:
- Început: ianuarie 2026.
- Finalizare: septembrie 2026.
- Depunerea proiectului final de master: decembrie 2026.
- Programul cursului: de luni până joi, de la 18:00 la 21:30.