Master Profesional în Big Data și Transformarea Digitală a Companiei
Madrid, Spania
DURATA
12 Months
LIMBI
Spaniolă
RITM
La zi
TERMEN LIMITĂ DE APLICARE
Solicitați termenul limită de aplicare
CEA MAI DEVREME DATĂ DE ÎNCEPERE
Solicitați cea mai apropiată dată de începere
TAXE DE ȘCOLARIZARE
EUR 8.400 / per course
FORMAT DE STUDIU
Învățământ la Distanță, În campus
Introducere
Transformarea digitală în domeniul companiei este un fenomen de neoprit. Într-un mediu din ce în ce mai competitiv și hiperprofesionalizat, a fi în fruntea tehnologiei este singura modalitate de a putea reuși la locul de muncă.
Domeniul transformării digitale afectează toate zonele companiei și toate sectoarele fără excepție. Iar în cadrul acestor procese transformatoare, există un element care reprezintă un adevărat avantaj competitiv: gestionarea corectă a datelor.
Big data a devenit cuvântul la modă în arena organizațională. În ultimii ani, cele mai solicitate posturi de companii sunt cele de specialist în big data în domeniul companiei. Potrivit Forumului Economic Mondial, în raportul său The Future of Jobs, până în 2022 85% dintre companii vor fi adoptat tehnologiile de date mari.
Această cerere de profesioniști este greu de acoperit deoarece există un dublu decalaj în profilurile căutate: pe de o parte, profilurile tehnice specializate în big data nu au de obicei cunoștințe practice de business; pe de altă parte, profesioniștii din diferite domenii ale companiei au rareori cunoștințele tehnice necesare.
Este esențial să înțelegem că big data și transformarea digitală nu se referă doar la învățarea platformei, ci mai ales la aplicarea lor practică pentru interesele specifice ale companiei.
În acest context, CEF.- lansează Masterul Profesional în Big Data și Transformarea Digitală a Companiei, care urmărește obiectivul de a pregăti studenții în acest dublu aspect, atât tehnic, cât și de business, pentru a-și îmbunătăți creșterea locurilor de muncă.
Rezultatul programului
Un element diferențial al acestui program este abordarea eminamente practică a conținutului, atât datorită faptului că sunt predate principalele instrumente ale ecosistemului de date mari, cât și pentru a face față provocărilor pe care le ridică transformarea digitală, cât și datorită faptului că profesorii care Cei care predau masteratul sunt specialiști în digitalizarea diferitelor zone ale companiei, care participă direct la proiecte de big data din domeniul organizațiilor.
Studenți ideali
adresată
Masterul Profesional CEF în Big Data și Transformarea Digitală a Companiei se adresează absolvenților universitari din diferitele domenii ale companiei, precum și profilurilor tehnice cu interes deosebit în procesele de transformare digitală ale organizațiilor.
Finalizarea acestui master presupune un efort personal semnificativ pentru atingerea cu succes a obiectivelor urmărite.
Programul se preda in weekend (vineri dupa-amiaza si sambata dimineata, respectand weekendurile lungi) pentru a-l putea imbina cu activitatea profesionala.
Curriculum
Programul începe cu un curs 0 de programare de bază în SQL și ETL pentru acei studenți care nu sunt familiarizați cu mediul tehnologic.
Modulul 1: Ecosistem tehnologic Big Data
- Relațiile dintre tabele
- Privire de ansamblu asupra ecosistemului
Stocare a datelor
- Date structurate (SQL, CSV)
- Date semi-structurate și nestructurate (text și multimedia, XML, JSON)
- Ecosisteme de loturi de date mari: Spark și Hadoop
- Ecosisteme fluxuri de date mari: Storm, Kafka
- Furnizori de sisteme cloud: Microsoft Azure, Amazon Web Services
Procesarea datelor
- Analiză avansată; Clasificare, grupare, detectarea anomaliilor; Învățare automată
- Analiza statistică de bază: regresie
- Procesarea datelor cu R și Python
- Platforme avansate de analiză: Dataiku, Rapid Minder
Vizualizarea datelor
- Teoria vizualizării: stabilirea KPI-urilor
- Vizualizarea datelor cu Tableau
- Power BI
Modulul 2: Transformarea digitală și inovația în companie
transformare digitală
- Provocări, etape și caracteristici
- Niveluri de transformare
- Schimbați modelele de unitate
- Metrici pentru transformare
- Tehnologii disruptive (4 sesiuni)
Crearea si Managementul Proiectului
- Gândire de proiectare
- Prototipare rapidă și unitate minimă viabilă
- Modele în cascadă vs. Metodologii agile
- Metodologia PMP pentru Managementul Proiectelor
- Metodologia și Certificatul SCRUM
- Managementul schimbărilor
Modulul 3: Big Data și transformarea digitală pentru domeniul juridico-juridic
- Teoria guvernării datelor
- GRPD
- Cloud și securitatea datelor
- Outsourcing și securitate externă
Modulul 4: Big Data și transformarea digitală pentru marketing și management comercial
- Analize avansate aplicate marketingului
- Modele de atribuire
- Analiza sentimentului în rețelele sociale
- Gruparea clienților
- Rata de abandon (scădere de clienți)
- Platforma de gestionare a datelor
- CRO și Inbound Marketing, Testare A/B
- Chatbot și metode de învățare automată
- Automatizare de marketing
- Big Data și marketingul motoarelor de căutare
- Recomanders, cross selling și up selling
- Geomarketing
- Fixarea prețului
- Prognoza de vânzări
- Achiziții programate și licitare în timp real
- Frauda publicitară, vizibilitate și siguranța mărcii
- DMP
Modulul 5: Big Data și transformarea digitală pentru finanțe
- Fintech
- Analiza conductei și abaterea în funcție de preț, rata de abandon
- Scor de credit
- Modele de neplată
- Identificarea fraudelor și detectarea anomaliilor
- Tablouri de bord avansate
- Criptomonede și noi metode digitale de plată
- Servicii bancare pe mobil
- Instrumente și instrumente financiare digitale
- Crowdfunding, microcredite
- Tehnologii de automatizare a investițiilor financiare
- Managementul riscului
- Analiza costurilor și optimizarea eficienței
- Managementul performanței (platforme de prognoză, bugetare)
Modulul 6: Big Data și transformarea digitală în logistică și operațiuni
- Utilizări ale TIC în logistică
- EDI și cod de bare
- ERP și CRM
- Logistica inversă și gestionarea datelor
- Just in Time Systems
- Aplicații pentru ultima milă
- Analiza rutelor optimizate
- Analiza capacității și a defalcării stocurilor
- Prognoza cererii și lanțul de aprovizionare
- Verificarea adresei folosind tehnologia big data
- E-logistică și logistică mobilă
- Robotizarea proceselor logistice
- Urmăriți mărfurile în timp real
Modulul 7: Big Data și transformarea digitală în resursele umane (People Analytics)
- Evaluarea postului prin analiza avansată a datelor
- Analiza resurselor umane
- Planificarea forței de muncă
- Hărți de talent
- Predicția epuizării talentelor și a cifrei de afaceri nedorite
- Remunerație și compensație variabilă
Modulul 8: Proiect final de master
Oportunități de carieră
Big data și transformarea digitală sunt unele dintre cele mai dinamice sectoare existente. Pe de o parte, există o cerere specifică de profesioniști care vizează în special aceste domenii: consultant în transformare digitală, manager de proiect, dezvoltator de date mari, arhitect de date mari, om de date, specialist în analiză avansată, consultant în big data și business intelligence, specialist în digital transformare, inginer de învățare automată, consultant NLP, analist de afaceri.
Pe de altă parte, în diferitele departamente ale companiei va fi necesară încorporarea acestor profesioniști. Cu alte cuvinte, în curând va fi de neconceput să existe un director financiar, de marketing sau de resurse umane care să nu aibă cunoștințe specifice în transformarea digitală și managementul datelor.
Consiliul de muncă
Schimbul de locuri de muncă și antreprenori este un serviciu gratuit oferit atât studenților, cât și absolvenților CEF.- UDIMA, precum și companiilor care doresc să ocupe posturi în diferite domenii funcționale, cu scopul de a crea o interrelație reciprocă. Are birouri în Barcelona, Madrid și Valencia din care sunt gestionate ofertele naționale și internaționale.
Bursa de locuri de muncă și antreprenori oferă îndrumări și informații profesionale pentru angajare și este o sursă magnifică de recrutare a profilurilor profesionale la orice nivel al companiei, de la stagiari în practici de formare până la profiluri senior, inclusiv manageri și tehnicieni. Pentru a facilita căutările, are propriul portal de angajare și stagiu.
Ca exemplu al proiecției sale, CEF.- UDIMA a semnat peste 4.000 de acorduri cu companii colaboratoare naționale și internaționale din toate sectoarele de afaceri.