Master Internațional de marketing de moda
British School of Fashion
Informatie cheie
Locația campusului
London, Regatul Unit
Limbi Străine
Engleză
Formatul de studiu
În campus
Durata
1 an
Ritm
La zi
Taxe de școlarizare
GBP 8.400 / per year *
Termen limită de aplicare
Contactează şcoala
Cea mai devreme dată de începere
Contactează şcoala
* Marea Britanie (inclusiv Scoția) și Europa; £ 12600 Internațional (în afara Europei)
Burse de studiu
Explorați oportunitățile de burse pentru a vă ajuta să vă finanțați studiile
Introducere
O MSc International Marketing de moda Este un program inovator, care va oferi studenților o combinație vitală de cunoștințe de afaceri internaționale și abilități de marketing creative și practice, pentru a le permite să reușească și să exceleze în industria internațională de modă extrem de competitivă.
Programul nostru de stimulare încorporează un curriculum larg, concentrându-se pe conceptele și principiile de bază ale logisticii, cumpărării și comercializării, analizei afacerilor de modă, comunicărilor integrate de marketing și managementului mărcii.
Elevii vor dobândi, de asemenea, aptitudini practice și creative în domenii cheie ale marketingului de modă, centrate pe perspectivele consumatorilor, planificarea marketingului, brandingul și utilizarea tehnologiilor digitale.
Proiectat pentru a inspira, provoca și motiva, MSc International Fashion Marketing va dezvolta și aprofunda cunoștințele dvs. de afaceri internaționale, expertiza de marketing de moda si abilitățile personale necesare pentru a stabili o carieră de succes în acest sector interesant și creativ.
Prezentare curs
- Acest program a fost conceput în consultare cu industria pentru a oferi cunoștințele și aptitudinile necesare pentru a face o diferență în arena de marketing de moda internațională.
- Universitatea se mândrește cu crearea unui mediu de învățare prietenos și extrem de susținere pentru toți studenții săi.
- Am încorporează cele mai recente gândire de marketing academice și teorii pentru a asigura programul este de vârf în toate privințele.
- Toate predare și învățare pe Programul este sprijinit de ultimă oră de e-learning.
- Predarea este livrat în grupuri mici care să permită studenților să dezvolte propriul mediu de învățare în comun și pentru învățarea individuală trebuie să fie abordată de către tutori.
- Modulele sunt concepute pentru a se referă direct la afaceri din lumea reală și de a oferi studenților oportunități de a învăța despre zonele potențiale de carieră.
- Programul oferă studenților posibilitatea de a participa la Masterclass practicieni de marketing și lideri ai industriei.
Module de curs
Deciziile strategice în piața internațională de modă
Reflectă crearea și întreținerea mărcii de modă, deciziile de comunicare în modă, căile spre piață, rolul comerțului cu amănuntul, deciziile de stabilire a prețurilor, căile critice, operaționalizarea și punerea în aplicare, planificarea de urgență și evaluarea strategică.
Consumatorul a condus moda de marketing
Se concentrează pe practicile conduse de consumatori în cadrul marketingului internațional de modă. Având în vedere natura estetică a modei, modulul acordă o atenție deosebită componentelor vizuale ale mixului de comunicații.
Digital Fashion Branding și Livrare
Exploră rolul tehnologiei în dezvoltarea brandurilor de modă și a campaniilor cuprinzătoare de marketing digital. De asemenea, veți examina prognoza modă, dezvoltarea produselor, cumpărarea și logistica.
Cumpararea de moda, merchandising si distributie
Vă permite să dezvoltați o înțelegere critică a provocărilor și alegerilor din mediul de afaceri global și implicațiile pentru management.
Probleme contemporane pentru afaceri și societate
Exploră mediile geopolitice, economice, sociale și tehnologice în care operează întreprinderile și vă încurajează să reflectați critic asupra acestor probleme.
Dezvoltare personală și profesională
Vă permite să identificați, să înțelegeți, să dezvoltați și să vă articulați abilitățile personale în contextul aspirațiilor viitoare ale carierei.
Metode de cercetare
Dezvoltă abilitățile avansate legate de o serie de metode de cercetare necesare cercetării academice și practice la nivel de masterat.
Disertație
Elementul final al programului este disertația, care vă oferă o oportunitate de a proiecta și de a întreprinde o piesă de cercetare originală într-o zonă selectivă a marketingului de modă internațional.
Cerințe minime de intrare
Toate cerințele de intrare enumerate aici reprezintă cerințele pentru intrarea în program, care sunt în mod normal căutate. Admitere Echipa poate evalua dovezi suplimentare pentru a evalua eligibilitatea dumneavoastră cu toate acestea, în funcție de plin de fundal academice / ocuparea forței de muncă.
Cerințe de intrare tipice
Marea Britanie Onoruri grad 2: 2 (sau echivalent)
Limba engleză
IELTS Academic scor de 6.0 (sau echivalent), cu nici un element sub 5,5.
informatii suplimentare
Dacă nu aveți calificările de intrare formale necesare, politica flexibilă de intrare a Universității ia în considerare transferul de credite și recunoașterea învățării anterioare (RPL), inclusiv experiența bazată pe muncă și creditele provenind de la organisme profesionale recunoscute.
Engleză pre-sesiune
Pentru studenții internaționali care nu îndeplinesc cerințele minime de limbă engleză, oferim cursuri de limba engleză pre-sesiune pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți abilitățile de limba engleză.
Admitere
Taxa de școlarizare a programului
Despre Școală
Întrebări
Cursuri similare
MSc Marketing Internațional
- Guildford, Regatul Unit
Master in International Marketing
- 4, Suedia
International Marketing MSc
- Guildford, Regatul Unit